Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting

florek, 5 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 220 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Jak kazdy służbowy d..wóz super. Ogólnie za mało miejsca jak na wymiary zewnętrzne, bagażnik rozmiarów kompakta. Głośny przy wysokich prędkościach, szum wiatru i opon, za te pieniądze nie dopuszczalny. Za to fotel kierowcy z jego wszystkimi regulacjami rewelacja, jestem wysoki i np w passacie nie mogę sobie tak dobrze ustawić. Pozycja za kierownica i ergonomia dla mnie super. Silnik jak dla mnie za słaby, mój styl jazdy raczej b.dynamiczny, ecodriving to ostatnie co mnie interesuje to . Jesli diesel to tak ze 2,5l -3.0 z doładowaniem około 200km by już mógł być ( pompowanie mikro silników to pomyłka wg mnie)
Wrażenia
4,0
Silnik
Za słaby do tej wagi auta wg mnie. Jedyna usterka to awaria pompy wtryskowej podczas serwisu po 60000, wymieniona na gwarancjii. Poza tym po prostu działa
5,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą płynnie i lekko, jakies 80-100tys to miasto, reszta trasy jakis luzów na lewarku brak. Jedyne co to od około 150tys przebiegu czasem podczas zmiany biegu w maksymalnym momencie obrotowym, lekko ślizga się sprzęgło, ale w codziennej(normalnej) objaw nie występuje, Zrobiłem już tak 70tys i jeszcze pewnie ze 30 zrobię.
4,0
Układ jezdny
Trochę mało precyzyjny układ kierowniczy, mało stabilny kierunek jazdy pow 160km/h. ALe jak na "limuzynę" do zaakceptowania
5,0
Karoseria
nie jestem estetą, dla mnie ok
Komfort
4,0
Widoczność
Szerokie słupki, ale teraz wszystkie tak mają.....
5,0
Ergonomia
Jestem wysoki, mi jest wygodnie, wszystko pod ręką, kierownica reg. we wszystkich płaszczyznach, fotel tez,poduszka lędźwiowa w fotelu kierowcy regulowana również w wysokości
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, ale z tyłu mało miejsca na nogi przy odsuniętym fotelu z przodu jak na tę klasę
2,0
Wyciszenie
Za te pieniądze to porazka.... Głośny opływ powietrza, halas z tylnych kół, silnik tez bez rewelacjii. Oczywiście przy prędkościach u nas zabronionych
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty przeglądów w ASO opel do zaakceptowania, ale jakieś klocki, tarcze to juz poza....
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting