Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting

R, ponad rok temu
Silnik 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 90 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
4,43
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
5,0
Całokształt
jak dla mnie mocne 9/10. przyjemnie się jeździ, zwłaszcza w trasie. samochód w trasie mało pali, jest wygodny, pakowny. przy złożonej kanapie na luzie można w nim nawet od biedy spać w dwie osoby (od klapy bagażnika do przednich siedzeń jest ok. 1,9m). fotele wygodne, fotel kierowcy z elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego, kąta nachylenia siedziska itd pozwala na prawdę bardzo wygodnie ustawić sobie wszystko. w mieście tak kolorowo nie jest ale też bez tragedii. czuć masę samochodu i to że ma dosyć wysoko środek ciężkości, mało zwinny jest. przesiadłem się z merivy 1.4 i o przyspieszeniu insignii (cdti 2.0 130KM) mogę powiedzieć tyle że *JEST*, co mnie akurat bardzo cieszy (w przeciwieństwie właśnie do merivy, gdzie każdy manewr wymagał planowania, rozpędzania, analizowania) ale dupy nie urywa. wystarczy żeby komfortowo wyprzedzać leśnych dziadków. turbina się dosyć późno załącza (jakoś przy ponad 1800 obr/min) więc z niższych obrotów się dłużej będzie zbierać. elektronika typowa dla opla, intuicyjna i taka dosyć podstawowa. nawigacja to nieporozumienie więc nadal jeżdże na google maps z telefonu (nie mam apple carplay). plastiki potrafią trzeszczeć jak wściekłe ale od dzieciaka w rodzinie jeździło się oplami więc mnie to nie boli, przyzwyczaiłem się. dodam jeszcze że to nie jest małe miejskie autko, ma swoje wymiary i trzeba się przyzwyczaić jak się przesiada z czegoś mniejszego. widoczność jak dla mnie wystarczająca, ale pewnie znajdą się narzekający. czujniki parkowania robią robotę. podsumowując - jak ktoś szuka pakownego dupowozu na dłuższe wyjazdy dla rodziny to to jest dobry wybór. do jazdy głównie po mieście nie polecam (mało zwinny i dosyć długi i szeroki), osobom z bardziej "sportowymi" oczekiwaniami też nie polecam, bo jest zwyczajnie za słaby (przynajmniej w tej wersji 130KM). Insignia kombi to rzeczywiście taki bardziej autostradowy dyliżans jak już ktoś gdzieś o nim napisał. wygodny, pakowny i ekonomiczny dyliżans :)
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting