Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sports Tourer

~BEN~, 13 lat temu
Silnik 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : w porównaniu do porzednich aut bardzo żywe autko
5,0
Całokształt
Byłem Mercedesiarzem do 2005 roku i nie wyobrażałem sobie posiadanie innego auta. Zamiana na nową Toyotę Avesis kombi 2.0 aut. zaskoczyła mnie pozytywnie, fotele były bardzo podobne jak w merolach - \"kanapy\" ale uciążliwe przy dłuższej jeździe. Opel Insignia z fotelami ergonomicznymi to rewelka. Nawet jeśli porównam wygodę z Pontiaca, czy Chrislera, którymi jeździłem dużo przez parę lat w USA.
Wrażenia
5,0
Silnik
Równa praca,przyjemny gang,b.dobrze przyspiesza budzi zaufanie dla przyspieszeń. Satyfakcjonujące wchodzenie w wyższe partie obrotów,przyspieszenia przy wższych prędkościach bardzo dobre
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam zastrzeżeń, choć to dopiero początek mojego romansu z Oplem. W porównaniu z Toyotą i Mercedasami, którymi jeździłem wcześniej dobre niemal niezauważalne przejścia zarówno w dół jak i do góry. Ładne hamowanie silnikiem, łagodniejsze niż w Avensisie,ale tu jest 6 biegów, a nie 4
5,0
Układ jezdny
Jak na kombi to naprawdę nieźle, jest zdecydowanie twardszy od toyoty avensis, ale budzi zaufanie. Świadomie nie zdecydowałem się na Flexi Ride, a kompromis twardości zawieszenia ustalony przez producenta satysfakconuje mnie w zupełności
Komfort
4,0
Widoczność
No, to jest słaby punkt tego auta, choć jeśli się ma tego świadomość, to trzeba kontrolować boki i tył częściej niż normalnie. Pochylanie lusterka przy cofaniu b.przydatne, jak również doświetlenia boczne b. pomocne
5,0
Ergonomia
Mam wersję z fotelami ergonomicznymi,wentylowane, podgrzewane i elektryczne. To jest to na co naprawdę WARTO wydać pieniądze.Nie żałuję ani chwili tej decyzji. Pasażerowie wysocy i niscy, grubi i chudzi pozytywnie są zaskakiwani. Również z tyłu wygodnie trzymają pasażerów w dobrej pozycji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie daję \"5\" bo bezwładność systemu klimatyzacji i stosunek oceny komputera temperatury zewnętrznej do wnętrza pojazdu przy obecnych temperaturach gorącego lata nie najlepszy. Wydajność klimatyzacji dużo lepsza niż w Toyocie Avensis - to był słaby punkt Toyoty
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
naprawdę bardzo dobra
4,0
Wyciszenie
Spodziewałem się cichego auta, Toyota była cichsza, ale chyba dlatego , że słaba klimatyzacja nie szumiała tak ostro jak w Oplu, za to jak pisałem wcześniej była zbyt słaba jak na kombi.Zawieszenie jest głośniejsze niż w Toyocie, ale to wynika z charakteru tego modelu jak sądzę
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie mam te same osiągi jak i w Toyocie 2 litrowej. Oczywiście, że przy prędkościach pow. 180 km wzrasta, ale to logiczne. Przy 240 nie czuje się tej prędkości, a trzymanie drogi b.dobre. Toyotka przy 220 bardziej poddawała się wiatrom bocznym i paliła pow.160 jak smok. Tu zużycie jest bardziej równomierne do prędkości
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na razie nie żałuję ani grosza - full opcja naprawdę się opłaca. Zobaczymy jak się dalej będzie spisywać. Oby tak dalej bez przykrych niespodzianek
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to zaledwie 5 tys. km więc bez uwag
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez uwag jak na razie

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Średni koszt przejechania 100 km
63,00 zł
13,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Insignia I Sports Tourer