Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sports Tourer

Robert, 14 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Bardzo ladnastylistyka, jedno z ladnijeszych kombi a w dodtaku funckjonalne
5,0
Całokształt
Opel postawil na jakość i to od razu widac patrzac na to auto, wsiadając do niego a co wazne jadąc nim, nowy model prowadzi sie bardzo dobrze, to co spowodowalo ze wybralem nowy model Opla a nie nowy model VW to to ze Insignia kombi jest bardzo pieknym i funkcojnalnym autem, nowy vw jest za awaryjny i zrobil sie juz nudnym autem, stylistyka sie strasznie oklepala, Opel Insignia wywarl na mnie dobre wrazenie, uzytkuje to auto juz jakis czas i jestem zadowolony, podrozuje sie wygodnie nawet na dlugich trasach czy nawet jadac w korkach
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 2.0 CDTi to bardzo dobry wybór, pracuje cicho, moc jest dostepna juz od okolo 1900 obr/min. Moc jest dostepna od niskiego zakresu, kultura pracy nie odbiega od pocziwego chwalonego TDI
5,0
Skrzynia biegów
Moim zdaniem skrzynia dużo lepsza niż Passacie którego posiadlem
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie zestrojone bardzo dobrze, siedząc za kierownica nie ma sie odczucia ze prowadzi się kombi, układ kierowniczy bardzo precyzyjny, auto jest stateczne podczas pokonywania szybkich łuków czy podczas szybkiej prostej nawet co ważne pewnie sie prowadzi w koleinach, nawet na tak szerokich kolach, 19 245/40
Komfort
4,0
Widoczność
Biorąc pod uwage ladna sylwetke widoczność na dobrym poziomie, czujniki parkowania przód i tył bardzo pomagają
5,0
Ergonomia
Wszystkie przyciski pod reka, obsługa intujicyjna nawet po przesiadce z VW do Opla, kierownica ustawiana w 2 płaszczyznach i bardzo duzy zakres regulacji fotela kierowcy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5 z małym plusem, wydajnosć bez zarzutów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca za to tył gorzej, malo miejsca na nogi passat pod tym wzgledem był lepszy, bagaznik duzy, dobrze wyciszony, gładka podloga, szybka i prosta mozliwośc powiekszenia przestrzeni bagarzowej, przydatna mozliwosc ustawiania podnoszenia klapy bagarznika + dodtakowe swiatła wenatrz auta
5,0
Wyciszenie
Jeździlem wieloma autami, sam uzytkowałem od nowości VW passata i Insignia pod tym katem bije VW na glowe, jest lepiej wyciszona i w porównianu z innymi autami/markami wypada rownie dobzre albo i lepiej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
doskonała, małe spalanie
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto dobzre wyokonane i dobrze wyposazone.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak jakich kolwiek usterek, auto spisuje sie bardzo dobrze
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie brak, czas pokarze

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Insignia I Sports Tourer