Zawieszenie
: Jakość, wyposażenie i trwałość elementów.
5,0
Całokształt
Bardzo wygodne i komfortowe auto dla rodziny 2+2+1 pies.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobry i elastyczny silnik w trasie. Szybko się zbiera w trybie sportowym. Jednak w mieście na krótkich odcinkach (3-4km) potrafi czerpać powyżej 12l/100km. Zdecydowanie lepiej w trasie przy 120-140km/h schodzi do 6-6,5 w zimę.
5,0
Skrzynia biegów
Bezprobkemowa i zmiana biegów bez szarpnięć. Szybko dokonuje zmian i bez pomyłek.
5,0
Układ jezdny
Wersja z elektro-magnetycznym zawieszeniem świetnie się sprawdza. W trasie komfortowo a jak chcesz dynamicznie i twardo wystarczy wybrać Sport.
5,0
Karoseria
Trwała powłoka i blachy. Bez śladów rdzy po 7.latach użytkowania.
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu i na boki super, a do tyłu trochę małe okno tylne ogranicza widoczność.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i manualne klawisze dobrze wybierają nastawienia klimatyzacji czy główne menu. Panel dotykowy w ekranie również responsywny i bez zarzutu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super I latem i zimą z ogrzewaną szybą, siedzeniami i kierownicą. Ma tez szybkie nagrzewanie kabinowe więc w zimę po 1 min. Jest ciepło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo i wygodnie z przodu , podobnie z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Nadkola słabo wyciszone i słychać szum opon. Szyberdach też słychać jak się odsłoni markizę.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie koszty serwisu ASO.
5,0
Stosunek jakość/cena
To najbogatsza wersja więc ma wszystko wraz z super na nagłośnieniem Bose, skórami i masarzami oraz wentylacją w siedzeniach.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 7 lat wymienione jedynie na gwarancji czujnik klimatyzacji i jakiś czujnik w filtrze dpf. Poza tym w 7 roku wymieniłem rozrząd i olej w skrzyni biegów przy 66.000km. A tak co roku serwis w ASO.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI 170KM 125kW
[l/100km]