Szukaj

Informacje o Opel Insignia II Grand Sport

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Klasa średnia
Pomimo że Opel Insignia II, po raz pierwszy zaprezentowany na wystawie samochodowej w Genewie w 2017 r., został zaprojektowany, tak jak w przypadku poprzednika, przez tych samych stylistów – Marka Adamsa i Malcoma Warda, to stylistycznie został dogłębnie przeprojektowany. Jest to pierwszy samochód w katalogu niemieckiej marki zaprojektowany według nowej linii wytyczonej przez koncepcyjny Monza Concept – sportowy prototyp z roku 2013. Model powstał na nowej platformie podłogowej GM E2XX Platform, podobnie jak m.in. Chevrolet Malibu dziewiątej generacji. W ofercie znajdziemy wersje liftback oraz kombi, a na niektórych rynkach (m.in. w Chinach) także odmianę sedan.
czytaj więcej
Powagosław

Użytkownicy flotowych samochodów zacierają ręce, bowiem Opel przygotował dla nich coś naprawdę efektownego. W tej klasie jeszcze nigdy nie wyglądał tak bardzo premium.

~Powagosław
Luzacjusz

Mazda i Volvo. Te dwie marki zrobiły w ostatnich latach tyle dla designu eleganckich, ale przy tym dynamicznych limuzyn, ile Twoja żona robi każdego dnia, żebyś nie chodził do pracy w pogniecionej koszuli. Nowa Insignia czerpie z tego dorobku garściami. Ale kreatywnie.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,7 m
Promień skrętu 5,85 m
Długość 4897 mm
Szerokość 1863 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2093 mm
Wysokość 1455 mm
Rozstaw osi 2829 mm
Rozstaw kół - przód 1607 mm
Rozstaw kół - tył 1610 mm
Zwis przedni 990 mm
Zwis tylny 1078 mm
Prześwit 121 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1450 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 490 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1030 mm
Maksymalna ładowność 634 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Wyciszenie - Widoczność - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,5
~Robert
Grand Sport 2.0 Turbo 260KM 191kW
Opel Insignia II
Bardzo fajne auto, z dobrym silnikiem, super trakcją i dużą ilością miejsca w środku. Wspaniałe hamulce i światła. Minusy samochód regaguje z opoźnieniem na wciśnięcie pedału gazu - nawet w trynie Sport Wyciszenie też nie najlepsze. Dość dobre spalanie na autostradzie przy jeżdzie do 150 km/h potrafi spalić między 9,2- 10 litrów . W mieście 12-13 l. Świetnie trzyma się drogi a podświetlanie zakrętów bajka. Dość słaby skręt kół. Samochód na trasy. Do miasta kupiłem mniejsze bardziej zwrotne auto.
3,0
~teluki
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Opel Insignia II
za te pieniądze auto co najwyżej przecietne, odstajace od konkurencji, zalety - silnik, osiągi, fotele, miejsce na nogi, audio, matrix lampy, dobre na trasy wady: fatalna skrzynia biegów haczaca, docisk wymieniany na gwarancji, jest teraz nowy i sprzeglo tak ciężko chodzi, ze kobieta nie jest w stanue jechac, bol kolana, serwis rece rozklada, fatalna widocznosc przez grube slupki, fatalne wyciszenie szumu opon, zla niewydajna klima, albo zimno albo goraco, delikatny lakier, skrzypiace wnetrze, opinie na podstawie 3 lat jazdy i 95 tys przebiegu
2,6
~Przemek
Grand Sport 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW
Opel Insignia II
auto bardzo ładne stylistycznie może się podobać reflektory ledowe super to wygląda i nic więcej duże i przestrony samochód z plastiku schowki boczne w dziwach nie są pokryte materiałem ani skóra tylko plastik czyli tak ja w samochodach z lad 90 i to najtańszych duży bagażnik grand sport łatwe dojście wnętrze nic tylko płakać to że ładnie wygląda to mało istotne wykonanie 95% plastik z imitacjami przeszyć nawiązanie do klasy średniej lecz z plastiku wyciszenie samochodu można porównać albo i nie z klasa vw polo chociaż w vw polo jest ciszej jadąc po mokrej nawierzchni słychać odbijającej się wody od nadkola to nie ta klasa samochodu!!! wyświetlacz dotykowy w srodku bez sensu trzeba odrywać wzrok od toru jazdy a co może spowodować wypadek wiedz rozwiązania bmw audi i mercedesa sa dużo lepsze bez odrywania wzroku od drogi samochód kosztował 130 tys a miałem wrażenie ze jeżdżę samochodem za 10 tys zł za 50 tys można kupic dużo lepsze samochody bmw merca czy audi niestety używane jak kto chce kupić nowy samochód marki opel insygnia niech się dobrze zastanowi nad zakupem używanego 2 latka bmw merca czy audi bez porównania nie da się tego porównać w żaden sposób pod każdy względem posiadam tam silnik 121kw czyli 165 km automat 6 biegowy a samochód jedzie gorzej od laguny 1 2000r 1.6 110 to pytanie gdzie te 55km uciekło ??? nowe auto gorsze od 20 latka zenada max co mi pokazało to 205 km/h przyspieszenie chyba 10,2 s do setki ma filmy i zdjęcia lecz nie umie ich tutaj dodac a szkoda bo sami byście ocenili ze nowy opel insygnia to kupa..... szkoda kasy co z tego ze ładne jak właściwości jezdne i komfort to pozostawia wiele do życzenia czy dziś już nie robi się dobrych samochodow owszem robi się ale na pewno nie opel skrzynia biegów zmiana biegi tak wolno ze można doprowadzić do wypadku np. w bmw z 2009 roku to dzial tak ze zanim pomyśle już mam bieg niżej albo i 2 a tutaj jest tak ze pomyśle jestem w trakcie wyprzedzania a tu dopiero redukcja następuje polecam wypożyczyć sobie ten samochód na tydzień i pojeździć nim zanim się kupi a daje słowo nie kupicie tego bubla bo może tak jak i ja stwierdzicie ze tyle kasy za takie auto to szkoda wydawać lepiej kupić cos starszego i dużo dużo lepszego chociaż autko ladne duże pojemne z plastiku
Średnie spalanie dla Opel Insignia II Grand Sport
7,0 – 11,2
l/100 km
6,5 – 7,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,8
Grand Sport 1.6 Turbo 200KM 147kW
Opel Insignia II
W mieście minmum zima to 8l ( dystrybutor , z komputera wychodzi 7.8l ) Maks 60-70 km/h , delikatne przyspieszanie , dojeżdżanie z rozpędu do świateł . Samochód rozgrzany . ( Trzeba uważać bo auto chętnie i szybko przyspiesza jest w mieście dosyć ciche , nie słychać silnika tylko szum , I wtedy dużo pali . Muskając gaz auto przyspiesza jak auta miejskie czy kompakty i wtedy można powiedzieć że jest dosyć oszczędne mimo 300 Nm , wielkości wagi i hydraulicznej skrzyni . Maksymalnie miasto to 13.8 wg komputera czyli jakieś 14l (zima , krótkie dystanse maks kilka km , postój na odpalonym silniku ) Jazda dynamiczna po mieście 12+ Dynamicznie poza miastem jakieś 10 Jazda mieszana z wyprzedzaniem przyspieszaniem jakieś 7.8-9.5 l .
7,9
Grand Sport 2.0 CDTI 210KM 154kW
Opel Insignia II
Jestem naprawde zadowolony. Auto jest b. wygodne, zawieszenie FlexRide robi robote + wentylowane fotele, masaz. Przycisk sport spelnia swija funkcje :-) Ma kilka drobnych mankamentow (porownujac do poprzedniego auta Superb) brakuje np elektrycznej klapy bagaznika, schowka na okulary. Jednak wszystko znika podczas eksploatacji. Jazda 500 km po autostradzie na tempomacie 170 km/h spalanie 9,1 - trzeba sie przyzwyczaic do jazdy z adaptycyjnym tempomatem , cykl mieszany 50% autostrada, 40% drogi lokalne 10% miasto spalanie 6,5 - 7 l. Jazda tylko po miescie ok 10 l. Idealne auto na dlugie dystanse.
9,6
Liczba komentarzy: 1
Grand Sport 1.5 Turbo 165KM 121kW
Opel Insignia II
Każdemu kto rozważa ten samochód w wersji benzynowej ze skrzynią automatyczną radzę zastanowić się kilka razy. Bardzo wysokie spalanie w stosunku do oferowanej przez silnik dynamiki. Spalanie deklarowane przez producenta nie ma nic wspólnego z codziennością. Skrzynia no cóż, najgorsza nie jest, ale ma się wrażenie że to konstrukcja sprzed 15 lat. Autem przejechałem od nowości, ponad 6500 km w ciągu ostatniego 1,5 miesiąca i to naprawdę bez szaleństw delikatnie operując gazem ( w przeciwnym wypadku poszedłbym z torbami :), głównie autostrada max. 140km/h, rezultat to 9,8l/100 km. Przy prędkościach powyżej powyżej 160km/h spalanie już oscyluje w granicach 15l/100. Na drogach lokalnych przy prędkościach do 90 km/h bardzo ciężko zbliżyć się do wartości 8,5 l/100. W mieście nie wiem, głównie jeżdżę dłuższe trasy po kraju i europie. Silnik absolutnie nie ma nic wspólnego z nowymi technologiami i oszczędnością paliwa jako chociażby TSI w VW czy wolnossąca Mazda 6 poj. 2.0, gdzie spalanie w tej klasy aucie oscylowało ok. 7-7,5l/100 km. Bak o pojemności 62l po zatankowaniu wskazuje zasięg 550 - 600 km. W rzeczywistości za stacją należy się rozglądać po przejechaniu 400 km :(. Gdyby nie fakt że auto mam wynajmie średnioterminowym na firmę to pewnie bym się załamał...

Usterki Opel Insignia II

Liczba wpisów: 3
Potenjometr pedalu gazu
  • Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
W mojej Insignii Grand Sport przy 135000 tys.padl potencjometr pedalu gazu.Podczas jazd auto wpadło w tryb awaryjny poprzez odczuwalne szarpniecie i zapalił się check engine i kontrolka stabilizacji jazdy , po czym auto jechało w trybie awaryjnym.Po wyłączeniu silnika auto wróciło do normalnej pracy ale pozostała kontrolka awarii pojazdu.Mialem taka przygodę juz trzy razy , jestem umówiony na wymianę na nowy , oczywiście tylko oryginal na rynku , koszt 650 zl + robocizna ( wymiana elektronicznego pedalu gazu ). Auto piekne sle naprawy drogie , fla mnie to droga zabawka zbudowanana tandetnych materialach .Twierdzę tak bo miałem wcześniej insignie A , ktora zrobiłem 500000 tys kilometrow i nigdy nic nie naprawiałem a ta piekna z drogimi problemami
Rozrzad
  • Opel Insignia II Grand Sport
  • silnik
  • 125 tys. km
Przestroga dla właścicieli diesla , wymieniajcie szybciej rozrzad bo w moim opla rozpad się przy 125000 ,.Slyszalny grechor z pod maski , następstwie wyskoczył check engine i błąd w komputerze niezgodnosc walkow rozrzadu. Rolki plastikowe wytarte do zera , pasek wyciagniety o 2 cm , części tylko oryginalne na rynku , koszt czesci ok.2000 zl
Problem rozwiązany
1 komentarz
Piszczący pedał gazu
  • Opel Insignia II Grand Sport 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW 2017-2020
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Podczas wciskania pedału gazu słychać delikatny pisk, tak samo podczas puszczania. Naprawiony na gwarancji, informacja z serwisu - standard w tym modelu, robili już wiele wymian.
Opel Insignia II Grand Sport