Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 3008 II Crossover

Grzegorz, 5 lat temu
Silnik 1.2 PureTech 130KM 96kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 3008 II Crossover 1.2 PureTech 130KM 96kW 2016-2020 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Myślałem, że będzie gorzej a jest rewelacyjnie: idealnie do miasta i w trasę!
Inne : Komfort foteli z certyfikatem AGR - prawie jak na kanapie w domu! Komfort taki jak w niedościgłym Peugeot 406!
5,0
Całokształt
Podwyższona limuzyna!
Wrażenia
5,0
Silnik
Używałem tego silnika w poprzednim aucie, ale w wersji 110 KM z manualną skrzynią biegów. Dynamiczna i stosunkowo oszczędna jednostka, bardzo dobrze "zbiera się" od dołu. Żadnych problemów z eksploatacją pomimo paniki niektórych "nadwrażliwców" internetowych. Najlepszy z "trzycylindrowców" na rynku.
5,0
Skrzynia biegów
Ośmiobiegowy automat jest idealny do tego auta - pozwala na opcję: AUTO, MANUAL oraz SPORT, która jeszcze lepiej zarządza dostępną mocą silnika. Skrzynia bardzo dobrze zestrojona, płynnie zmienia biegi, bez zbytniego "wahnięcia".
5,0
Układ jezdny
Samochód bardzo dobrze reaguje na wszelkie ruchy kierownicą przez kierowcę - zasługa elektrycznego wspomagania oraz bardzo "sportowej", małej i przyjemnej w trzymaniu kierownicy.
5,0
Karoseria
Porządnie ocynkowana "buda", dodatkowe plastykowe nadkola oraz fajna osłona w dolnej części drzwi, która powoduje to, że nie brudzimy sobie spodni podczas wsiadania i wysiadania.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na SUV-a jest OK
5,0
Ergonomia
Wszystko "pod ręką" - bezproblemowo.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja dwustrefowa jest bardzo wydajna, do tego silnik ma specjalny, szybki obieg nagrzewania, który powoduje, że układ ogrzewania działa już po ok 1 km przy temperaturach bliskich zeru.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W wersji z szyberdachem, przy wzroście ok 180 cm mamy do dyspozycji ponad 10cm - kapelusz się nie zmieści, ale wysocy kierowcy nie maja co narzekać. W drugim rzędzie również wygodnie, jednak raczej dla mniejszych osób lub dzieci.
5,0
Wyciszenie
Bez problemu można prowadzić rozmowę nawet przy prędkościach powyżej 130km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co, nie odbiegają zbytnio od kosztów utrzymania średniej klasy kompakta - duży plus za niskie zużycie paliwa.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość wykonania na 6+, ale ceny trochę za wysokie jak na nasze warunki.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kamera cofanie daje rozmyty obraz (pomimo wytarcia obiektywu) - wyostrza sie dopiero na kilka sekund przed zgaśnięciem w chwili ruszania do przodu. podejrzewam, że to wina oprogramowania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 PureTech 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 3008 II Crossover