Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I Sedan

Velocityraptor, 6 lat temu
Silnik 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 82 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
3,69
12% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Robi co ma robić.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : komfort taczki na kołach 18
Karoseria : niepraktyczne wnętrze
3,0
Całokształt
Niby klasa premium ale jednak taka większa 407, w dodatku projektowana w pośpiechu. Z GT taki sportowy samochód jak z atleta z grubasa, który sobie opaskę Nike na głowę założył. Owszem 1.9 tdi rozgania na autostradzie, ale szału nie ma. Ergonomia woła o pomstę do nieba a 407 i 406 obracają się na szrotach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na mały silnik (2.2) to nie ma tragedii. Gdyby nie turbo-dziura poniżej 2000 obr/minutę to byłoby całkiem fajnie. Zużycie paliwa też przemawia na plus.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia znana m. in. z Mazdy CX-7, nic specjalnego ale nie denerwuje. Oprogramowanie lepsze niż w 407.
2,0
Układ jezdny
Tu nie wiadomo co napisać. Przy 230 km/h na równej autostradzie jest miodek. Idzie jak po szynach. W szybkich łukach nie wychyli się ani na centymetr. Koszmar zaczyna się na dziurach. Jest twardo jak w taczce z metalowym kółkiem.
Komfort
3,0
Widoczność
Szerokie słupki B i idiotycznie wielkie zagłówki zasłaniają skutecznie widok do tyłu. Do przodu standardowo choć gorzej niż w 407.
2,0
Ergonomia
Brak schowka na telefon, portfel, monety cokolwiek. Niby drobiazg a wkurza. Guziczki małe i porozmieszczane głupio. Deska rozdzielcza niezbyt czytelna w czasie rzutu okiem. HUD ratuje nieco sprawę. Fotele dla osób max 180 cm. Twarde i niewygodne. Zagłówki to koszmar (zasłaniają, są twarde, głowa spada na boki, same się podnoszą do góry). W miarę dużo miejsca na nogi i nic nie gniecie w prawe kolano. Z tyłu w miarę w porządku. Bagażnik ma wąski otwór, ciężko włożyć coś dłuższego. Gdy otworzysz go w deszczu - wleje Ci się centralnie do środka woda spływająca z krawędzi klapy. Żeby zamknąć bagażnik trzeba macać (i tłuścić) klapę. Wbudowane oprogramowanie navi debilne, powolne i niefunkcjonalne. Tłumaczenie na polski google tłumaczem. Ogólnie po 407 dramat. Nikt tego nie testował.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu miłe zaskoczenie. Jedyny feler to maleńkie guziczki na panelu sterowania klimą. Reszta ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Do 180 cm wzrostu jest ok.
4,0
Wyciszenie
Nie ma się do czego przyczepić, choć przydały by się podwójne szyby boczne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie ma tragedii.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi FAP 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I Sedan