Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I Sedan

Lata produkcji: 2011 – 2014
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,2 m
Promień skrętu 6,1 m
Długość 4792 mm
Szerokość 1853 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2068 mm
Wysokość 1456 mm
Rozstaw osi 2817 mm
Rozstaw kół - przód 1579 mm
Rozstaw kół - tył 1552 mm
Zwis przedni 985 mm
Zwis tylny 990 mm
Prześwit 156 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 460 mm
Długość kolumny kierownicy 673 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 934 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 896 mm
Długość siedziska przedniego 460 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 849 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 857 mm
Długość siedziska tylnego 432 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1507 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1456 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1430 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1379 mm
Zakres przesuwania foteli przednich 240 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1783 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1196 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 497 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1117 mm
Wysokość bagażnika 504 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1052 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2080 mm
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,9
~Franek Kopyto
Peugeot 508 I
Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Auto posiadam od miesiąca więc za dużo nie napiszę mądrego. Jednak na mogę stwierdzić, że jest bardzo wygodne dzięki czemu przyjemnie się jeździ. 508 połyka drogę, a kierowca nie czuje zmęczenia. Skrzynia automatyczna działa specyficznie tzn. z lekkim opóźnieniem, ale to nie problem trzeba się przyzwyczaić i współpraca kierowca-samochód będzie prawidłowa. Polecam ten wózek. Zastanawiałem się nad minusami i jedyny jaki zauważyłem po tak krótkim czasie to małe schowki w obrębie kierowcy (na okulary przeciwsłoneczne, telefon, klucze, ale ktoś już o tym napisał.
4,9
~jarek
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Cóż mogę napisać to jest mój trzeci komentzrz na autocentrum ostatni dodałem jakieś 4 lata temu(jak ktoś ma cierpliwość może poszukać) mam to auto ponad 6 lat i jednym słowem cały czas uwielbiam ten samochód. Zrobiłem nim 170 tys. km i nie dam złego słowa powiedzieć na tą markę a jest to mój czwarty pug, chociaż muszę ze smutkiem powiedzieć że ostatnio zapadła decyzja o zmianie ale też na puga szukam teraz 308 takiej 3-4 letniej bo już taki duży jak 508 mi nie jest potrzebny a też po trochę dlatego że tego mam już ponad 6 lat to chyba czas na zmianę, nigdy nie jeździłem dłużej niż dwa lata jednym autem a tu wyjątek, a czemu teraz szukam 308, dlatego że 3 miesiące temu musiałem kupić drugie auto i kupiłem 308 z 2011 roku kombi i chociaż nie jest za piękny zwłaszcza z tyłu to jestem nim też zachwcony i już nakręciłem nim 8 tys.km
2,6
~Tomek
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Moja opinia dotyczy nie tyle całego samochodu jak silnika 1.6 THP, który jest totalną porażką i nieporozumieniem... aż brak negatywnych słów na to coś.... Samochód kupiłem po pierwszym właścicielu, który miał go w leasingu z potwierdzonym przebiegiem 88 tyś kilometrów. Przed zakupem dokładnie samochód sprawdzałem z osobą, która zna się na tym lepiej ode mnie oraz na stacji diagnostycznej. Brak wycieków z silnika, zawieszenie w porządku. Wszystko jak na przebieg 88 tyś gra. Po zakupie samochodu i kilku dniach jazdy pojawiły się ślady oleju na kostce.. wizyta w warsztacie specjalizującym się w samochodach francuskich potwierdzili, że rzeczywiście jest wyciek z dwóch uszczelek przy turbinie i przy rozrządzie..moja pierwsza myśl "kto to widział żeby przy przebiegu 90 tyś był jakiś wyciek"... no ale cóż.. wymiana dwóch durnych uszczelek wyszła mnie... 800zł ! a cena ta była głównie za robocizne, której przy tym silniczku jest pełno... po przejechaniu kolejnych 2 tyś km komputer pokazał info: uzupełnij poziom oleju silnikowego... i tutaj uwaga: normalnym dla tego silnika jest spalenie litra oleju na 1500-2000 km ! nie namyślając się długo bez wahania wystawiłem ten samochód na sprzedaż.... gdybym kupił 2 litrowego diesla HDI pewnie miałbym ten samochód do dzisiaj... GDY KTOŚ SIĘ JESZCZE ZASTANAWIA CZY A MOŻE WYBRAĆ BEZNYZĘ ZAMIAST DIESLA TO PRZESTRZEGAM I POLECAM OMIJAĆ TEN SILNIK SZEROKIM ŁUKIEM !!!! W INTERNECIE JEST WIELE KUSZĄCYCH OGŁOSZEŃ TYCH MODELI Z TYM SILNIKIEM Z MAŁYMI PRZEBIEGAMI WIĘC MAM NADZIEJĘ, ŻE MOJA OPINIA WYTŁUMACZYŁA DLACZEGO TAK JEST.
Średnie spalanie dla Peugeot 508 I Sedan
5,5 – 7,3
l/100 km
4,3 – 7,4
l/100 km
6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,9
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Średnia z 10 000 km z sezonu zimowego to 6,2 licząc z dystrybutora(komputer wg mnie oszukuje około 0,15). Zawsze tankuje do pełna, auto głównie krąży w mieście i najbliższych okolicach, robię 1000km i nie zapala się nawet rezerwa. Jak auto wyjedzie tylko gdziekolwiek za miasto to momentalnie spada spalanie, jeżdżę przeważnie w 4 osoby i zawsze z AC. Ostatnio 170 km po krajówkach, brak ciężarówek i bez szarpanej jazdy, po powrocie miałem na kompie 4,9. Jak tankuję w trasie do pełna to pokazuje zasięg 1400 km. Rozważałem przed zakupem hybrydę innej marki ale jak widać nie ma sensu, to jedynie mainstreamowy bełkot i propaganda o ekologii. Zresztą dzięki temu UE pięknie wyeliminowała wszystkie diesle japońskich marek a pozostały tylko w cennikach PSA i VAG. Moc jest, stosunkowo cichy i kulturalny jak na diesla, spalanie przy tej masie auta jest zdumiewające. Nie byłem fanem diesla ale szczerze powiem, że jeśli będę zmieniał na nowe to z nastawieniem na HDI.
5,6
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Auto naprawde potrafi jezdzic za te 4,7 litra ( to wynik z miasta) . Do pracy jezdze miastem choc mam trase do wyboru poniewaz miastem mam płasko i duza czesc jade tylko na hybrydowym napedzie ( te maks 65km/h) . Rekordowo do pracy zajechałem za 3,2 l spalania ale to juz trzeba sie starac ( do pracy mam 17 km). Przy dynamicznej jeździe potrafi spalić nawet i 7 ale trzeba naprawdę się postarać w miescie lub jechać ponad 160-170 non stop. Generalnie idealne autko na miasto jak i trasy - tu i tu oszczędne.
8,0
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Potrafi malo spalic ale na trasie 4.8l na odcinku 220km z jedna osoba I powrot z trzema 4.9l...ale w miescie to potrafi 11.8 l przy odcinkach 2km ( czyli nie rozgrzany silnik) srednio 7-8 l przy tygodniowym jezdzeniu po miescie i wypad za miasto 70km ( 150km sredni dystans tygodniowo)

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiązanie
Falujące obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiązanie
Peugeot 508 I Sedan