Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I Sedan

xyz, ponad rok temu
Silnik 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 218 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Peugeot 508 I Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Świetny budżetowy samochód. Niska cena zakupu, w miarę niskie koszty utrzymania. W moim wypadku najbogatsza wersja wyposażenia (skóra, bixenon +led, hybrid4, bezkluczykowy dostęp, 4 strefowa klimatyzacja, roletki, asystent parkowania itp.) umila podróż.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jednostka diesla 2.0 163km + silnik elektryczny 37km, w zupełności daje rade na trasę. Dzięki napędowi 4x4 samochód przyspiesza całkiem przyjemnie. Nie miałem żadnych problemów z silnikiem spalinowym przez cały okres użytkowania.
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów jest tragiczna, biegi zmieniają się powoli. Odczuwalne jest delikatne opóźnienie reakcji skrzyni biegów przy ruszaniu.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny jest ospały. Kierownica chodzi lekko, jednakże nie "czuć" drogi tak samo jak np. w BMW. Zawieszenie ku mojemu zaskoczeniu nie jest miękkie jak w citroenie - jest twarde. W połączeniu z oponami michelin trzyma się drogi znakomocie.
5,0
Karoseria
Karoseria ok, po 10 latach brak rdzy.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność jest tragiczna, ogromna ilość martwego. Słupek B oraz C przez swoje położenie utrudnia wyjazd z posesji, garażu czy też zwykłego miejsca parkingowego. Tylna szyba mogłaby w zasadzie nie istnieć, bo i tak nic przez nią nie widać. Na plus są duże lusterka boczne. Jeżeli chodzi o widoczność w nocy bixenony + led sprawdzają się wyśmienicie.
3,0
Ergonomia
Jako posiadacz samochodów BMW (e92, f30) pozycja za fotelem wydaje mi się strasznie dziwna, można ją porównać do siedzenia na krześle- pedały są blisko, a kierownica dosyć daleko. Jak to przystało na samochód francuski fotele są wygodne, duża możliwość regulacji. Kierownica multifunkcyjna jest intuicyjna, czego nie można powiedzieć o peugeotowym "idrive". Uchwyty na kubki, zasłaniają ekran nawigacji.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mój egzemplarz wyposażony jest w 4 strefową klimatyzacje automatyczną, nie mogę powiedzieć nic złego na jej temat - spełnia swoją funkcje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy oraz pasażerów jest komfortowa, nie mam się do czego przyczepić.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie silnika jest w porządku. Dobre opony + dbanie o uszczelki zapewnią komfortową jazdę przy 140kmh+
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dzięki silnikowi elektrycznemu otrzymujemy niskie spalanie na poziomie 3.5l w mieście. Problemy zaczynają się przy wymianie części, sławne powiedzenie "panie tutaj trzeba elektryka" sprawdza się idealnie. Nie wymienimy tarcz ani klocków bez podłączenia komputera, co podnosi koszty wymiany.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid4 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I Sedan