Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW

Anselmo, 11 lat temu
Silnik 1.6 THP 156KM 115kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I SW 1.6 THP 156KM 115kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Na pewno francuzi zrobili olbrzymi krok do przodu - ale nie są to jeszcze niemieckie, czy japońskie auta. Na plus - design - samochód ma bardzo ładną linię, doskonałe materiały wykończeniowe - miękkie plastiki,fotele półskórzane, kierownica dobrze leży w dłoni. Na pewno dużo ładniejszy samochód niż octavie, avensisy, passaty, superby inne z tej klasy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bardzo dobry. Niezłe osiągi jak na kombi, tu na pewno nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo fajna, precyzyjna, dokładnie taka, jak lubię. Przełożenia nie są za krótkie, biegi wchodzą gładko.
4,0
Układ jezdny
nie jest źle, samochód sztywno zestrojony, jak na francuza, to można napisać, że super sztywny :). Fajnie się prowadzi, ale ten samochód głównie przeznaczony jest na autostrady i drogi szybkiego ruchu - jedzie jak po szynach.
Komfort
3,0
Widoczność
Tu, niestety, średnio - dla osób wysokich, szyba przednia kończy się za wcześnie, przeszkadzają również słupki boczne.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu - łatwo się nauczyć obsługi i sterowania z kierownicą. MINUS - otwierany mini podłokietnik tylko od strony kierowcy. Nie ma na tunelu głównym żadnego miejsca, gdzie możnaby położyć chociażby komórkę. Uchwyty na kubki - wysywane - są zamontowane pod ekranem - niestety, to powoduje, że zasłaniają chociażby nawigację. (na szczęście navi można obserować na panelu przed kierownicą. Duży plus za szklany dach.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie ma się do czego przyczepić.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca dla wszystkich jest wystarczająco. Jedyny problem mam z fotelem - chyba francuzi za bardzo chcieli zrobić niemiecki samochód - i do foteli - twardych, trzeba się przyzwyczaić.
5,0
Wyciszenie
Cicho, spokojnie przy 160 można rozmawiać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie pali niewiele, w mieście ok 9l.
5,0
Stosunek jakość/cena
i tu jest bardzo dobrze - można \"wyrwać\" praktycznie full opcje w doskonałej cenie. widac, że francuzom zależy...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
I tu pojawia się kwestia - \"francuskości\" auta. Nie mogą zrobić auta, do którego nie byłoby zastrzeżeń. np. stukanie zawieszenia - już po 6000 km - okazało się, ze to wina jakiegoś smaru - posmarowali i przestało. Dalej lejąca się woda przy otwieraniu klapy bagażnika - ponoć nie wiedzą co z tym zrobić. w zimie, zacięło się lusterko przednie prawe (nie chciało się otworzyć), czujniki parkowania w zimie - wystarczy, że są lekko zaśnieżone i już komputer zgłasza usterkę. Zbiornik na płyn do szyby - ledwo wchodzi 3,5 litra...to są drobiazgi, ale wkurzają....
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymieniono mi panel komputera (świecił nierównomiernie)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 THP 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW 1.6 THP 156KM 115kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I SW