Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot Boxer II Furgon

CandyCane, 11 lat temu
Silnik 3.0 HDi 157KM 115kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot Boxer II Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW 2006-2014 - Oceń swoje auto
3,31
14% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Inne
Silnik
3,0
Całokształt
Przejechałem nim do tej pory 40tys.km. w 5 miesięcy. Tylko w ruchu międzynarodowym. Kabina na pierwszy rzut oka może urzec. Estetycznie wykonana, może się podobać. Na tym jej plusy należy zakończyć. Jakość plastików doprowadza do szału. Gdyby nie fakt, iż 99% przebiegu tego samochodu jest na autostradach, już dawno osiwiałbym z nerwów. Wszystko trzeszczy, ma luz. Począwszy od pułki nad głową, po plastikowe obudowy małych okienek (tych przy lusterkach). Siedzenie kierowcy bardzo niewygodne, - bardzo, bardzo. Dolna część, siedzisko, wyprofilowana na pupę 5 latka. Jestem bardzo szczupłej budowy i mój tyłek się tam nie mieści. Gdyby to chodziło o sam profil, który mógłby się wysiedzieć to nic. Jednak w tym przypadku czuć, po delikatnym naciśnięciu w siedzenie metal pod materiałem. Jest tragicznie. Samochód wyposażony jest w czujniki cofania, climatronic, tempomat, opcje follow me home, asystent ruszania, esp, asr. Do tych opcji nie można się przyczepić. Czujniki podczas deszczu nie działają, ale podobno ten typ tak ma. Pozostaje nam jeździć tylko w słoneczną pogodę. Auto na serwisie jest co około 2-3tygodnie. Jak niedziałające gniazda zapalniczki, to wyciek płyny chłodniczego. (dwa razy. Raz uszkodzone wiatraki chłodnicy, raz wyciek przy uszczelce). Wymiana żarówki z przodu też stanowi wyzwanie – szczególnie w trasie. Uwaga – winda z kołem zapasowym z tyłu auta jest jednorazowa. Tak powiedziano mi na serwisie. Jeżeli została raz użyta, należy jechać na serwis ją wymienić! Po okresie gwarancji taka przyjemność kosztuje około 880pln. To też lepiej nie wymieniać tego koła. Silnik- 3.0 euro4 157KM. Wcześniej przejechałem 200tys.km Sprinterem 518. Z silnika 3 litrowego było tam 180 koni. W połączeniu z podwójnymi kołami i napędem na tylniej osi, był dużo bardziej pewny w jeździe i szybszy. W Boxerze auto przy tym momencie i ilości koni, przyspiesza przeciętnie. Średnie spalanie na autostradach wynosi wg. komputera 10,5l, rzeczywiste 11,5l. (Prędkość zazwyczaj ustawiona na tempomacie do 115km/h). Na drogach głównych, można robić średnie spalanie około 10l. wg. komputera. Minimalne średnie spalanie uzyskane na odcinku 500km, autostrada, tempomat wyłączony, prędkość 80km/h – 7litrów/100km. Przestrzeń ładunkowa – 4 metry długości zabudowane blachą. Blacha „kwiczy” na byle nierówności. Nigdy nie kupiłbym tego samochodu. Przejechałem sporo kilometrów większością znanych dostawczaków. Były Mascotty, Mastery, Iveca, Ducato i oczywiście Sprintery. Cena zdecydowanie ich jest wygórowana, ale zapewniam – warto dołożyć, bo w 518, jak i starszej 313 czułem się idealnie. Pozdrawiam i mam nadzieję że jeśli to ktoś przeczyta, zastanowi się dwa razy nad zakupem Boxera.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 HDi 157KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot Boxer II Furgon