Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Peugeot Boxer II Furgon

Peugeot Boxer II Furgon
Lata produkcji: 2006 - 2014
Segment: Dostawcze
Debiutująca w roku 2006, a od roku 2014 oferowana w wersji po obszernej modernizacji, druga generacja Peugeota Boxera, tak jak poprzednie generacje modelu, jest owocem współpracy koncernu PSA (Peugeot i Citroen) i Fiata. Auto, tak jak jego modele bliźniacze: Fiat Ducato i Citroen Jumper, odnowiono pod względem stylistycznym (np. nowy pas przedni). Peugeot Boxer dostępny jest w trzech rozstawach osi (3 m, 3,45 m, 4,04 m), w wersji furgon – w czterech długościach (L1, L2, L3, L4) i trzech wysokościach (H1, H2, H3), łącznie w ośmiu konfiguracjach o objętości 7-18 m3 i ładowności od 2,8 do 4 ton. Oferowana jest także odmiana pasażerska Boxera (od 6- do 9-osobowej).
Powagosław

Jeśli chodzi o popularność i sprzedaż, Fiata Ducato na pewno nie dogoni. W naszym kraju Renault Master też jest raczej poza zasięgiem. Ale gdy wybór będzie pomiędzy Boxerem i Iveco Daily, dostawczak Peugeota nie jest bez szans na podium.

~Powagosław
Luzacjusz

Ocena to trochę z przymrużeniem oka, bo trojaczki PSA i Fiata są niemal identyczne. Po indywidualizacji, Boxer wygląda najbardziej „budżetowo”. Stawiam jednak dolary przeciw orzechom, że nie będzie się przez to sprzedawał gorzej niż do tej pory.

~Luzacjusz

Peugeot Boxer II Furgon – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Peugeot Boxer II Furgon

Ogólna ocena
3,89
Średnia dla segmentu 3,83
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(69%) NIE(31%)
ZALETY + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny
WADY - Stosunek jakość/cena - Poważne usterki - Drobne usterki

Dane techniczne Peugeot Boxer II Furgon

Podstawowe parametry Peugeot Boxer II Furgon
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 3
Wymiary zewnętrzne Peugeot Boxer II Furgon
Długość 4964 mm
Szerokość 2050 mm
Wysokość 2254 mm
Rozstaw osi 3000 mm
Rozstaw kół - przód 1810 mm
Rozstaw kół - tył 1790 mm
Zwis przedni 948 mm
Zwis tylny 1015 mm
Własności transportowe Peugeot Boxer II Furgon
Drzwi tylne - szerokość 1562 mm
Drzwi tylne - wysokość 1520 mm
Drzwi boczne - szerokość 1075 mm
Drzwi boczne - wysokość 1485 mm
Przedział ładunkowy - długość 2670 mm
Przedział ładunkowy - wysokość 1662 mm
Maksymalna ładowność 1850 kg
Szkic techniczny Peugeot Boxer II Furgon

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Peugeot Boxer II Furgon
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 845
Koszt ogólny 44,85 PLN
ON41.29 PLN
Wydatki serwisowe 6,66 PLN Pozostałe wydatki 7,36 PLN

Autorentgen Peugeot Boxer II

Liczba wpisów: 6

Fatalne uszczelnienie komory silnika.

dodał: ~Krzysztof, 7 lat temu
W moim boxerze silnik byl ciagle mokry przy niewielkich opadach deszczu wszystko pod maska zalane woda.w efekcie czego w aucie z 2007r padl komputer i przegnily kable w wiazce elektryczna.laweta do polski 3tys zl.koszt naprawy jeszcze nieznany bo mechanik walczy juz 2 miesiac bo komputer wypalil sie do tego stopnia ze nie mozna odtworzyc danych ktore sa potrzebne do zaprogramowania nowego komputera.problem ten mozna ominac kupujac nowy komputer koszt ok 5tysi.

Pękanie głowicy.

dodał: ~Vodzu, 9 lat temu
Jak się dba tak się ma. Sama głowica nie pęka i założę się że silnik był wielokrotnie przeciążany. Ludzie kupują takie auta, ładują go znacznie ponad dopuszczalną normę a potem piszą bzdury że im silnik pęka :D Jak byś gościu złapał na plecy 2 razy więcej niż możesz też byś pękł.

Bardzo słabej jakości silnik 2,2 w deóch samochodach dziury w tłokach ,remont silnika ,słabe sprzęgło,marne zawieszenie koła zapasowego,

dodał: ~borowy, 7 lat temu
Po przejechaniu ok.100tys,padł silnik /usterka pojawiła się w dwóch autach/mechanik stwierdził dziurę w tłoku-remont kapitalny siników,zawór ERG wymieniany średni co 30 tys.km,sprzęgło w jednym z aut wymieniane try razy,,po około 120tys padł komputer,wymiana koła zapasowego na drodze jest niemożliwa,mechanizm opuszczania koła zapasowegopo prostu nie działa,innych drobnych usterek nawet nie próbuję pamiętac,auto fajne dla kogoś kto lubi adrenalinę- ja jestem już wyleczony.

Publikacje o Peugeot Boxer