Szukaj

Lista ocen Peugeot Boxer II (27) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~aaa
Peugeot Boxer II
Podwozie pojedyncza kabina 3.0 HDi 157KM 115kW
Ja mam chyba pecha. Po 4000 kilometrów został wymieniony silnik (pęknięty blok silnika) i od tego momentu zaczęła się cała historia usterek. Co chwila zdarzają się wycieki z układu chłodzącego, uszczelniana już była pompa oleju, wymieniany czujnik położenia wału, pęknięty wężyk układu paliwowego, wymieniane łożyska na amortyzatorach i wiele innych. Po prostu silnik montowany w fabryce i nie ruszany przez naszych pseudo fachowców przejedzie bez...
1,0
~adder
Peugeot Boxer II
Platforma 2.2 HDi 120KM 88kW
Przy prędkość 100 km/h w nocy na autostradzie, na szczęście pustej, bez ostrzeżenia w jednej chwili zgasły światła mijania i cała elektronika pokładowa. Zrobiło się całkiem ciemno wszędzie! Silnik nie zgasł. Jakimś cudem udało się w totalnej ciemności zjechać na pobocze. Migała jedna kontroleczka od błędu kluczyka. Po zgaszeniu auta wyjęciu kluczyka i ponownym odpaleniu wszystko działało poprawnie. Naprawdę nie zapomniane chwile!
3,0
~zeb
Peugeot Boxer II
Furgon 2.2 HDi 100KM 74kW
Urwały się tylne drzwi z zawiasów jeszcze na gwarancji-zastosowano jakieś blaszki które powodują nieszczelność między drzwiami a uszczelką.Zablokowała się stacyjka nie można było uruchomić auta a że był to piątek po 17;00 w serwisie zaproponowano mi usługę prywaciarza chociaz auto było na gwarancji.Awaria pompy serwo-wymieniona,wyciek całego płynuchłodniczego przez awarię rozdzielacza no i zawór EGR
1,0
~krolmaciej1@gmail.com
Peugeot Boxer II
Furgon 2.2 HDi 120KM 88kW
INFO Z 4 SZTUK: SKRZYNIA BIEGÓW POCI SIE -2 SZT SYNCHRONIZATOR W SKRZYNI -1 SZT DRZWI TYLNE PĘKAJĄ PRZY GÓRNYCH ZAWIASACH - 4 SZ ROZUSZNIK -1 SZT POMPA WSPOMAGANIA KIEROWNICY -1 SZT BLACHA ZEW NA PACE W MIEJSCU ŁĄCZENIA Z KONSTRUKCJĄ ODKLEJA SIĘ -4 SZT DRZWI TYLNE PĘKAJĄ - 1 SZT SWORZNIE WACHACZY - 3 SZTUKI PO OKOLO 15TYS KM; 1 PO 5TYS (3.0 HDI)
1,0
~mariusz
Peugeot Boxer II
Podwozie podwójna kabina 2.2 HDi 120KM 88kW
Mam boxera 2,2 diesel z 2008 roku i po 50 tysiącach rozpadł się silnik a peugeot polska nie chce uznać gwarancji wykręcając się jak tylko może , czuję się przez nich oszukany więc chętnie wystąpię z pozwem zbiorowym żeby poczuli ,że nie można sobie tak igrać z ludźmi…dla zainteresowanych Mariusz@odeon.net.pl
2,0
~pawel
Peugeot Boxer II
Skrzynia pojedyncza kabina 3.0 HDi 157KM 115kW
do 200 tys km robilem, elektryka swiatła, skaczace obroty, amorki przód, malowanie rdzy i plastukowych elementów - schodziła farba, uszczelnianie skrzyni ładownej, wymiana mocowania koła zapasowego, pęknieta felga, lewarek to zabawka do osobówki a nie do załadowanego autka i jeszcze wiele innych
2,0
~roman
Peugeot Boxer II
Skrzynia pojedyncza kabina 3.0 HDi 157KM 115kW
narazie to co zauwarzyłem to wtrakkie opadów deszcz ścieka po obudowie silnika komputera iwlocie powietrza z opoini innych kierowców martwie się bo mieli awarie właśnie komputerów i przewodów po których spływała woda pozatym tylnie drzwi mająterz wiele do życzenia
3,0
~Tomek
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
Przepustnica (robilo sie zwarcie, swiecil check, spadla moc poniewaz przeplywomierz dostawala bledne informacje i przez to turbo pompowalo bardzo malo powietrza) - 200zl czesc z wymiana (zakupilem tez druga na zapas).
5,0
~Mariusz
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
jak do tej pory poza tymi gumami między piórami tylko wymiany oleju i filtrów ale nie co 45 tyś jak podaje peugeot bo to przegięcie. Co 30 tyś trzeba wymieniać jak się chce jeździć
1,0
~rj
Peugeot Boxer II
Furgon 2.2 HDi 120KM 88kW
Po przejechaniu niecałych 20000km silnik padł. Katastrofa, do dnia dzisiejszego tj. upłynęło już 60 dni pozostaje w naprawie (aż nie do uwierzenia ale to prawda)
Peugeot Boxer II