Szukaj

Lista ocen Pontiac Trans Sport I (60) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 62 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~QUBIC
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Znowu. Jeśli kupujesz to autko dla szybkiej jazdy, odradzam szczerze. Nie do tego został stworzony. Jadąc normalnie, powiedzmy od 90 - 120 po polskich drogach spokojnie daje rade. Szybciej to jest masakra. To nie passat czy mondeo zeby latał 215...Nauczył mnie normalności. Przy dużych dziurach i nierównościach buja jak na staku. Taki pontonik to jest. A co do zawieszenia tylnego - mniewam problemy z pompą, niedomaga przy całkowitym obciązeniu...
4,0
~norA
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Bardzo komfortowo płynące auto, charakterystyka zawieszenia w stylu starszej, dobrej limuzyny o zaskakująco bardzo dobrych właściwościach trakcyjnych nawet przy dynamicznej, europejskiej jeździe na dosyć krętych drogach, choć się przy tym wychyla - dobrze wyważony układ jezdny i niemal nieodczuwalny wpływ napędu przedniego na kierownicę - dlaczego dzisiejsze auta już tak prawie nie potrafią? Minusem jest bardzo słaby promień skrętu -...
4,0
~Alex
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Układ jezdny zestrojony bardzo komfortowo! Auto płynie a nie jedzie. Sparwne działajace zawieszenie zachowuje sie bardzo dobzre równiez na zakretach i podczas szybkiej jazdy! Co ciekawe nie zachowuje sie jak by sie mogło wydawac niestabilnie czy buja, nic podobnego bardzo ładnie wybiera nierównosci i swietnie trzyma sie drogi. Ale uwaga, zawieszdenie jest dosyc delikatne i szybko mozna autko"wybic", a wtedy zaczyna juz pływac:( Na szczescie...
4,0
~wioleta.jakubowska@nszzp-ksp.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Jak na vana z tych lat jest spoko. Układ hamulcowy szybko lecą tarcze, kiepskie rozwiązanie łączników tj przewodów hamulcowych gumowych pomiędzy zaciskiem hamulcowym a sztywnym elementem- łatwo o uszkodzenie tych elementów podczas eksploatacji auta. Proste zawieszenie w polskich warunkach stosunkowo częsta wymiana sworzni a odpowiedniki są słabej jakości(oryginały bardzo drogie!!!!!!!!!!!! co nie świadczy o ich niezawodności w polskich...
5,0
~Mario
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Dałem 5 bo to nie wina zawiaszenia, że u nas są kiepskie drogi. Zawieszenie hmm...no cóż jedzie się jak w pierzynie - mięciutko i baaardzo komfortowo. Mimo to auto dobrze trzyma się drogi. Hmm jednak masa robi swoje. Autem też świetnie jeździ się zimą. Dobrze trzyma się drogi i fajnie zbiera się spod świateł jak śnieg zalega na ulicach w mieście. Jeśli chodzi o hamulce to Europa i Japonia są lepsze ale ABS działa bardzo dobrze, prawie nie...
5,0
~matan
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Miałem Citroena Xm to był samochód moich marzeń i żadne inne auto (oczywiscie w tej cenie i to używane) nie dorównywało Xm ! Potrzebowałem vana i bardzo bałem się tej zmiany ale Pontiac bardzo mile mnie zaskoczył SUPER komfort jazdy ! nie lubię twardych zawieszeń ale i zbyt miękkich a tu jest bdb
5,0
~MISIEQ
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
uwielbiam takie miękkie zawieszenie samochód dosłownie płynie po polskich drogach... w zakrętach się przechyla ale przecież to nie samochód stworzony do jazdy sportowej. chociaż jakby się dało twarde zawieszenie i trochę odchudziło to było by super :D :P , ale to samochó komfortowy do przewozu osób...
5,0
~polexjack
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
Czasami miałem wrażenie (zwłaszcza na niemieckich autostradach), że to nie samochód tylko statek. Można zapakować 7 osób i bagaże, a i tak autko prowadzi się wspaniale. Pneumatyczne, automatycznie pompowane zawieszenie tylne dostosowuje się do ciężaru ładunku.
5,0
~crazy frog
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Nie da się pogodzić miękkiego zawieszenia (komfortowego) z dobrym trzymaniem się drogi. Zawsze będzie jakiś kompromis. Dla mnie ten kompromis jest właśnie w tym aucie, jest na tyle miękkie, aby auto płynęło podrodze ale jednocześnie czuję że mam nad nim pełną kontrolę.
4,0
~satis@neostrada.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Często wymieniam sworznie przednie dolne . Ale to dlatego że dużo jeżdzę i po dziurawych drogach też . Nowe wytrzymały mi tylko 20 000 km bo fachowcy którzy je zakładali ,nie dali smaru przez kalamitki i jeżdziłem na suchych .poza tym żadnych zastrzeżeń.
Pontiac Trans Sport I