Szukaj

Lista ocen Pontiac Trans Sport I (58) - Widoczność

Na liście zabraknie 64 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Almado
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Uwaga na skrzyżowaniach przy skręcie w lewo! (szerokie słupki za drzwiami potrafia całkiem zasłonić nadjeżdżające auto). Uwaga nie dotyczy niskiego kierowcy, ten widzi wszystko doskonale. Bardzo dobra widoczność do tyłu, duże lusterka zewnętrzne. Należy "wyczaić" gabaryty auta i nie ma problemów z parkowaniem. Na drodze widać wszystko jak na dłoni, podobnie w mieście więc jedzie sie spokojnie i jest mozliwość wykorzystania każdej sytuacji do...
3,0
~esdarek@interia.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
mimo poteznych szyb widocznosc nie jest rewelacyjna. z przodu czesc deski rozdzielczej odbija sie w szybie(szyba filtrem-fioletowa),male boczne szybki dzialaja jak soczewki i znieksztalcaja obraz, bardzo szeroki slupek w okolicach oparcia fotela kierowcy daje poczucie bezpieczenstwa ale skutecznie utrudnia obserwacje drogi.zaglowki foteli w tylnej czesci w zasadzie eliminuja mozliwosc obserwacji sytuacji za pojazem przez jego szyby. pozostaja...
3,0
~QUBIC
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Jesteś pilotem samolotu. Suniesz dostojnie. Im lepszy stam tym większa satysfakcja. Masz ogromne autko. Naprawde. Jeżdziłem Chryslerem Grand VoyagereM CRDI i co najśmieszniejsze czułem ze tam na fotelu kierowcy jest zbyt mało miejsca. I za to kocham pontona.Mega komfort uzyskuje się dzięki tej potęznej odległości od kierownicy do końca przedniego zderzaka. Kolos. a jaki to daje super efekt.
3,0
~norA
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Wzorowa przejrzystość, ale...nie do przodu i na boki z miejsca kierowcy! Winny jest design auta z aerodynamicznym dziobem, co wymaga przyzwyczajenia dla niedoświadczonego kierowcy (dlatego jego narożniki często są otarte :)...ale są i nowoczesne auta, co mają jeszcze gorzej! Za to dzięki ostremu przodowi jest bardzo cicho i stabilnie nawet na autostradach.
5,0
~Grzegorz MI
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Rewelacyjna - chwilkę trwa zanim się znajdzie martwe punkty ale jak je ustalisz to rewelacyjna, to mój pierwszy VAN więc trudno mi porównać np do Vito, miałem okazję poruszać się jako kierwoca Sharanem i Zefirą oraz Picasso mam wrażenie, że jest dużo lepsza niż w nich.
5,0
~crazy frog
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Pierwsze wrażenie z jazdy: na trasie wydawało mi się, że z TIRami mijam się na milimetry. Teraz już się przyzwyczaiłem do niewidocznego przodu oraz w ogóle do gabarytów auta. Jak czasami jadę Corsą to głupio sie nawet czuję w małym samochodzie;)
4,0
~bodek1968
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Ja nie narzekam, choć przy cofniętym na maxa fotelu kierowcy trzeba się pochylić do przodu albo do tyłu żeby dobrze widzieć przez boczną szybę.Słupek jest bardzo szeroki.Kwestia przyzwyczajenia i nie ma problemu.
4,0
~jerzy.koziol@op.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
widoczność w zasadzie nieograniczona w jednym wyjątkiem - szerokie słupki łączące szybę czołową z trójkątnymi bokami mogą przesłonić widoczność - sprawa wydawać się może niemożliwa ale taki przypadek mnie już spotkał
4,0
~wioleta.jakubowska@nszzp-ksp.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Widoczność prawie doskonała - jedyny mankament to boczny słupek, który potrafi ograniczyć widoczność z przodu podczas manewrowania - włączania się do ruchu. Bardzo kiepskie światała mijania.
Dziennik kosztów dla Pontiac Trans Sport I
Średni koszt przejechania 100 km
19,00 zł
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Piotrek
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
jeśli się przyzwyczaić do długiego niewidocznego przodu prowadzi się bardzo dobrze, skrętny przy parkowaniu pomimo swoich gabarytów, wysokie siedzenie sprawia, ze widoczność jest doskonała
Pontiac Trans Sport I