Szukaj

Ocena kierowcy - Pontiac Trans Sport I

info@globalsourcing.pl, 14 lat temu
Silnik 3.8 i V6 175KM 129kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 136 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Pontiac Trans Sport I 3.8 i V6 175KM 129kW 1989-1996 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : komfort podróżowania
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : piasty przednie niestety nie rozbieralne. Tylko do wymiany w całości
Układ elektryczny : skomplikowany system przekaźników i bezpieczników ulokowanych w dziwnych miejscach
Układ hamulcowy
4,0
Całokształt
Przyzwoity, solidnie wykonany van za niewielkie pieniądze. Dopiero w Pontiacu poznałem co to znaczy wygodny samochód.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest zaledwie 30tys mil po kapitalnym remoncie. Pracuje równo jak na 6 cyl. przystało, przyspiesza przyzwoicie, jest cichy.
5,0
Skrzynia biegów
Jak na auto o tym przebiegu skrzynia sprawuje się doskonale. Skrzynia nie była nigdy naprawiana. Jedynie okresowe przeglądy i wymiany oleju. Biegi zmianiają się płynnie.
3,0
Układ jezdny
Niestety polskie drogi dają zawieszeniu Pontiaca niezłą szkołę przetrwania. Padają piasty przednich kół, amortyzatory, drążki kierownicze. Znam auta lepiej radzące z dziurami w jezdniach.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra. Jedyny mankament, to szeroki środkowy słupek, który przesłania troszeczkę zbyt dużo. A poza tym - super.
5,0
Ergonomia
Znakomicie !! Wszystko co trzeba jest w zasięgu ręki kierowcy, co przy aucie o tych gabarytach ma duże znaczenie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie nie jest dzielone na strefy i w silne mrozy z tyłu auta jest trochę zimnawo. Kiepsko działa nadmuch na tył. Jes mało wydajny.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szeroko, wygodnie, miękko, dużo miejsca na nogi i to we wszystkich trzech rzędach siedzeń. System podłokietników, składanych oparć do przodu (stolik) daje dużą wygodę.
4,0
Wyciszenie
Nie mogę specjalnie narzekać. Auto ma swoje lata, więc i swoje stukające duchy. plastiki trochę poskrzypują, Inne auta w tym wieku i po takim przebiegu grzechoczą jak stara pralka.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
gaz - 12 trasa i 14 miasto. Na benzynie trochę lepiej. Jeżdząc na gazie, koszty eksploatacyjne są porównywalne z Daewoo Matiz na benzynie. Naprawy w renomowanych warsztatach - bardzo drogie za robociznę. Części w przyzwoitych cenach.
5,0
Stosunek jakość/cena
ceny są przystępne. Auto jest warte pieniędzy jakie za nie zapłacimy.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przepalające się żaróweczki w konsolce radia i klimatyzacji (niestety nie wymienialne. często padają mikrowłączniki i przekaźniki, sczególnie nawiewu i klimatyzacji. czujniki ABS często się psują.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Praktycznie coroczna wymiana przednich piast. Być może jest to wina słąbej jakości zamienników. Wymiana koła pasowego, wymiana panewek po 115 tys mil.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.8 i V6 175KM 129kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Pontiac Trans Sport I