Szukaj

Ocena kierowcy - Porsche Cayenne I

Edek z krainy kredek, 2 lata temu
Silnik 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 225 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Porsche Cayenne I 3.2 i V6 24V 250KM 184kW 2005-2006 - Oceń swoje auto
4,00
6% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
Fajne ciekawe auto, drogie w utrzymaniu ale mimo lat ten Prosiaczek wyglada inczaej niz jego rowiesnicy, Pewnie bujal bym sie dluzej ale trzeba bylo sie go juz pozbyc czas na inne
Wrażenia
4,0
Silnik
Z 2.5tony autem pupala nie urywa ale tam do 140 jest OK. Na serio fajnie brzmi u mnie byl sporowy wydech. 250 konikow szalu nie robi przy 192k dziwny dwiek i diagnoza wymiany rozrzadu.
4,0
Skrzynia biegów
Standardowy triptronic, nie idealny ale zmianial biegi jak trzeba do puki mnie nie naciagnieto na "wymiane oleju"
5,0
Układ jezdny
jak na taka mase spisywal sie bardzo przyswoicie, lepiej niz X5 z tych lat
4,0
Karoseria
Przestronna ale szalu nie ma, rdzy nie widzialem
Komfort
5,0
Widoczność
bardz fajna , czujniki parkowania pomocne,siedzac wysoki i blisko szyby przedniej z przodu mozna widdziec jak sie swiaca reflektory - ewenemant. Do tylo czasem ciezko wyczuc koniec auta
4,0
Ergonomia
latwosc znajdowania przelacznikow , wszystko pod reka mi pasuje. Bardzo archaniczny wyswietlacz funkcje slabe, dzwiek Bose calkiem OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Goraca w 2 minuty w zimie petarda jeszcze zaden pojad wczesniej tak nie mial, klima obleci szalu nie ma . Granie kabiny - nawet nowyszy model tak nie grzeje jak ten
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kochalem to szare wnetrze i tapicerke bylo kozackie, mile w dotyku a skora przyjemnie wypelniala kabine swoim zapchem, z przodu nie barkuje miejsca . z tylu brakuje regulacji pochylu kanapy, mozna bylo lepiej wyprofilowac sedziska i oparcie. Skladanie kanapy to porazka nie da sie miec plaskiej podlogi. Tu niemaszki sie pogubili rozwiazanie bez sensu. jakas gimnastyka Sam Bagaznik OK ale roleta lipa lata i wydaje dziwiwki lepiej jezdzic ze zwinieta
4,0
Wyciszenie
do 130-140 Ok potem robi sie b glosno od silnika - za glosno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanio nie ma, i nie bedzie choc jakies drobne czesci pasuja z tourega (silniczki szyb, wycieraczki )
4,0
Stosunek jakość/cena
jak na auto premium z tamtych lat to mozna wyrwac za maly pieniadz i cieszyc sie bo jezdzi sie fanie. Natomiast trzeba servisowac w warsztatach z doswiadczeniem w tych autach Porsche. Ja do Porsche nie mialem blisko ok 300km wiec skusilem sie na specjalistow o wspanialej lokalnej renomie i opowiesci oraz basni jacy tooni kuzwa wspaniali sa - to byl blad.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Koreanczyk czy japonczyk to to nie jest i nie bedzie. Wycieraczki, silniczki szyb, przednie reflektory ( zachadza para tylnie tez, wina parciejacych gum i uszczelek ) jak na 10-15lat to bylo slabo
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Gdyby nie fachowcy z dupy to pewnie cieszyl bym sie autem dluzej bo na serio fajne. Przy wymianie rozrzadu fachowcy zpieprzyli sprawe i uszkodzili skrzynie biegow " zalecana wymiana oleju w skrzyni", lozysko padlo ale nie dalo sie dostac nowego i magik musial dosztukowywac/prowizorka wytrzymala 25k i zaczelo dawac dzwieki wiec przyszla pora sie pozegnac

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.2 i V6 24V 250KM 184kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Porsche Cayenne I