Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting

Robert, 6 miesięcy temu
Silnik 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW od 2024 - Oceń swoje auto
2,71
38% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Jeżdżę taką służbówka i uważam , ze to auto jest ogólnie kiepskie. Siedzi się jak w jakiejś ciasnej kapsule. Fotel w najniższej pozycji powodują , że lekko szuram włosami po suficie. Okropnie mała szyba czołowa i ułożenie lusterka wstecznego z ułożeniem słupków A sprawia , że widoczność do przodu i na boki np. gdyż podjeżdżasz do przejścia dla pieszych jest tragiczna i trzeba się mocno wyginać. Radio nie ma fizycznej regulacji głośności, jedynie tym dinksem za kierownicą. Jesli tam sie naciśnie regulację to wtedy pojawia się pasek na ekranie , którym wtedy można sobie regulować głośność.... Auto jest krótkie i zbyt wysokie. Na zakrętach go buja tak mocno , że masz wrażenie, że zrobi samochód zaraz to co było z mercedesem A klasa. Pozycja przycisków od szyb i lusterek na drzwiach kierowcy jest tak tragiczna, że trzeba się odchylić i rękę dać mocno do tyłu żeby sięgnąć przycisków najbardziej cofniętych heh , no miazga. Aaa i denerwuje , że ręczny uruchamia sie w losowych momentach kiedy stoisz chwile a potem chcesz po kilku sekundach jakiś manewr wykonać mimo wyłączonego auto hold, fajnie właśnie, że nawet to jest w manualu i do korków się przydaje. Na koniec tunel środkowy i deska , ogromne marnotrastwo przestrzeni i miejsca, to jak wygląda przestrzeń miedzy fotelami to kryminał aby tak to zepsuć z naciskiem na schowek w podłokietniku gdzie wejdzie butelka 500ml i koniec miejsca. Z drugiej strony to Silnik całkiem żwawy jak na 1.3 i tragicznie dużo nie pali ok 8,8 - 9,2 Układ kierowniczy całkiem niezły i szybko reaguje samochód. Kierownica fajnie leży w dłoniach, jest przyjemnej grubości, mi odpowiada. Ogólnie bardzo przeciętne auto nie polecam .
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Niezliczona liczba rys odprysków
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów