Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting

Wojciech, 6 miesięcy temu
Silnik 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW od 2024 - Oceń swoje auto
5,00
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Ogólnie świetne auto, pozycja za kieronicą bardzo wygodna, dużo przestrzeni (a mam 188 wzrostu) nad głową. Generalnie widoczność w pozycji kierowcy jest super biorąc pod uwagę że auto nie jest zbyt wielkie. Ergonomia radia również na plus, regulacja głośności z kierownicy albo fizyczne przyciski na tablecie. Fajnie trzyma się drogi, zawieszenie ani za twarde ani za miękkie. Automatyczny hamulec w standardzie, działa bez zastrzeżeń - bardzo przydaje się w mieście. Ogólnie przestrzeni w aucie nie brakuje, spokojnie nada sie dla rodziny 2+2. Silnik 140km daje rade, bardzo żwawy i oszczędny, na trasie nawet schodzi do 5l, a w mieście zależy jak się jeździ, od 6 do 7.5l. Polecam, wg mnie najlepsze auto w segmencie.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów