Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting

Sikorski, 6 miesięcy temu
Silnik 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Rok produkcji 2025
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW od 2024 - Oceń swoje auto
2,64
39% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Zaznaczam, że auto mam od nowości, nowe, z salonu. Na wolnych obrotach po uruchomieniu silnika coś sobie tam cyka, dla purystów dźwiękowych lepiej nie kupować jednostek 3 cylindrowych. Silnik zanim się rozgrzeje, delikatnie krztusi się jak toś pyta co to znaczy . To znaczy, że naciskacie pedał przyspieszenia, oczekujecie że auto płynnie będzie przyszpieszało, a ono jakby przerywa, jakby dostawało mniej paliwa. Zgłaszałem to w ASO, wgrali nowe oprogramowanie, nie poprawiło się. Na forach angielskich i Hiszpańskich dużo o tym piszą. ASO mnie zlewa, jeden pracownik w ASO powiedział mi, że ten typ tak ,n o cóż, ekologia. System multimedialny tak wychwalany tak super nowość - no cóż, jest. Gdy działa to spoko, niestety w ciągu ostatnich 2 miesięcy miałem już 6 razy sytuację, gdy wsiadam do auta a radio nie działa. Pomaga przytrzymanie przycisku włączania na tablecie przez 10 sekund, tablet się resetuje, potem działa. Zgłosiłem do ASO, czekam na wizytę . . Płynna jazda tym autem ze skrzynią automatyczną , no cóż lag jest lubi czasem sobie poszarpać . Tryb automatyczny wycieraczek moim zdaniem do dupy. Gdy delikatnie kropi deszcz, muszę co chwilę ręcznie włączać wycieraczki bo czujnik nie widzi. W pozostałych minusów: czuć, że jakość tego auta jest niska tzn. na dziurach słychać jak odzywają się plastiki, czasami boczek drzwi wpada w rezonans od pracy silnika. Z plusów, dość spoko wyciszenie, przynajmniej w porównaniu z yaris (być może to słabe porównanie gdyż tam chyba nie ma wcale wyciszenia). Podsumowując, czy kupiłbym ten samochód po raz drugi? Nie. Czy to moje pierwsze i ostatnie renault? Tak. 3 lata max i sprzedaję , prawie rok już posiadam. Nie mam sentymentów do pojazdów, ma jeździć i się NIE psuć. Zaznaczam, że to moja szczera opinia.
Wrażenia
2,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów