Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover

Mateusz, 8 miesięcy temu
Silnik 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 67 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Renault Captur II Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW 2020-2023 - Oceń swoje auto
5,00
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Cichy i ekonomiczny
Karoseria : Bardzo ładna stylistyka
Układ hamulcowy : Świetny system automatycznego hamulca.
5,0
Całokształt
Samochód świetny. Bezawaryjny i bardzo ekonomiczny. Wersja Intens z kamerą 360 i dużym 10 calowym ekranem warta uwagi. Auto bardzo wygodne i dość przestrzenne. Dość dobrze wyciszone i bardzo dobrze zestawione zawieszenie. Pozycja za kierownicą ganialna z możliwością regulacji wysokości fotela oraz poziomu kierowcy. Rewelacyjny wygląd, który szybko się nie zestarzeje. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni i każdemu polecamy Captura. Wszystko jest co powinno być i gdzie powinno być. Warto, warto i jeszcze raz warto!
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny ekonomiczny i jak na 3 cylindry fajnie wyważony i wyciszona jednostka. Mimo 100KM silnik dość dynamiczny i fajnie wchodzi w obroty. Silnik bezawaryjny . Ogólnie w mojej ocenie bardzo dobra jednostka 1.0 TCE z fabryczną instalacją gazową. Polecam bo mnie ten silnik mega zaskoczył. Fajny i elastyczny.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia manualna 6 biegowa bardzo dobrze zestrojona z silnikiem. W mojej ocenie bardzo dobre przełożenia i przyjemne w obsłudze. Skrzynia bezproblemowa. Ogólnie jestem miło zaskoczony i biegi wchodzą przyjemnie i naturalnie - nie trzeba wkładać zbyt wiele wysiłku. Ogólnie mega fajna skrzynia biegów. Polecam.
5,0
Układ jezdny
Captur bardzo dobrze trzyma się drogi. Auto jest fajnie zestrojone zawieszeniowo co daje komfortowa jazdę. Przy przebiegu niemal 70 tysięcy kilometrów brak problemów i auto zawieszeniowo jest jak nowe. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni i zaskoczeni takim komfortem i bezawaryjnością. Fajny system asystenta pasa ruchu.
5,0
Karoseria
Po ponad 4 latach brak oznak korozji i ubytków w lakierze. Auto praktycznie jak nowe. Piękny kolor niebieski iron w połączeniu z cxarnym dachem. Samochód bardzo ładny stylistycznie i chyba szybko się nie zestarzeje. Ogólnie na duży plus. Lakier jest też dość odporny na kamyczki i zarysowania.
Komfort
5,0
Widoczność
I Capturze widoczność jest wprost genialna. Wszystko widać perfekcyjnie mimo mojego wzrostu 178 cm i żony 175 cm widoczność i pozycja za kierownicą jest bardzo dobra. Całego efektu wow dopełnia kamerą 360 stopni która jest genialna. Mega ułatwienie przy parkowaniu i wolnej jeździe - można ją uruchomić jadąc wolno przodem.
5,0
Ergonomia
Świetna pozycja za kierownicą. Bardzo wygodne przednie fotele. Mimo jazdy 300 km za jednym zamachem (ponad 3 godziny) nie czuliśmy zmęczenia i bólów w kręgosłupie. Ergonomia foteli na bardzo wysokim poziomie. Na plus możliwość regulacji wysokości fotela oraz dopasowania wysokości kierowcy. Auto bardzo wygodne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód dość szybko się nagrzewa i dość szybko uruchamia chłodzenie klimatyzacji. Rozmrażanie przedniej szyby mimo, że nie mieliśmy funkcji ogrzewania jej dość sprawnie nadmuchy ją rozmroziły. Ogólnie fajnie działa i możliwość regulacji zarówno kątów wentylacyjnych jak i szybkości nawiewów są ok. Klimatyzacja automatyczna super!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy moim 168 cm wzrostu i żony 175 przestrzeń za kierownicą i pasażera są komfortowe. Z tyłu 3 dorosłe osoby raczej będą miały ciasno ale 2 już będą miały wygodnie. Dla nas 3 osobowej rodziny plus pies auto idealne jeśli chodzi o przestrzeń i komfort podróżowania. Ogólnie wygodnie i przestrzennie.
5,0
Wyciszenie
Auto mimo 3 cylindrowej jednostki dość ciche i przyjemne. Z zewnątrz także nie są słyszalne zbyt wielkie hałasy mimo, że mamy oryginalne relingi dachowe. Przy ponad 140 km/h jest nieco bardziej słyszalny silnik ale mimo to jest komfortowo i da się swobodnie rozmawiać. Ogólnie jak na SUV bardzo dobrze wyciszony.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie gazu na poziomie 7-8 litrów na 100 km mówi sama za siebie. Jazda praktycznie za symboliczną kwotę. Serwisu w bardzo przystępnej cenie - my serwisujemy w ASO Renault AMS Chróścicki. Auto ogólnie tanie w utrzymaniu gdy się o nie dba w dobrym serwisie. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra jakość wykonanych materiałów. Za cenę ponad 100 tysięcy złotych mamy dobrze wyposażone auto (wersja Intens) z fabryczną instalacją gazową i wszystkimi potrzebnymi gadżetami. Jakość ceny w stosunku do jakości genialna. Polecamy każdemu Captura - zwalcza wersje Intens z KPG.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero problemów z autem. Na bieżąco serwisowane w ASO Renault. Kompletnie zero problemów. Przegląd , wymiana klocków i piór wycieraczki i oleju oraz płynu do układu hamulcowego. Czyli czynności eksploatacyjne i nic więcej . Nic tylko wsiadać i jeździć. Kompletnie zero problemów z Capturem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kompletnie nic. Auto po ponad 4 latach i niemal 70 tyś kilometrów bezproblemowe. Bezawaryjne, bezproblemowe, bezzmartwieniowe. Polecamy polecamy i jeszcze raz polecamy wbrew stereotypom, że Renault jest awaryjnym. Dla nas duże zaskoczenie na plus. Warto kupić i się samemu przekonać.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe LPG 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Captur II Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Captur II Crossover

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów