Szukaj

Lista ocen Renault Espace V (35) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Bob
Renault Espace V
Van 1.8 Energy TCe 225KM 165kW
Komfortowo, ale mogło by być lepiej, bo trzeba się trochę natrudzić żeby było dobrze. Tryby pracy: komfort, sport, neutral, eco. Tu ciężko coś wybrać na codzień. Bo komfort za miękki. Sport za sztywny i śilnik zachowuje się jak rumak. Neutral za lekko działająca kierownica. A eco wentylacja za słaba. Ja korzystam z "perso" i to chyba najlepsze rozwiazanie. Do normalnej spokojnej jazdy ustawiam: układ kierowniczy - sport, silnik - eco,...
5,0
~Pciuch
Renault Espace V
Van 1.6 Energy TCe 200KM 147kW
Na wielki plus - 4Control, to auto to wielka "krowa" a manewrowanie nim jest dziecinnie łatwe Plus: dobrze też się trzyma drogi na autostradzie oraz w zakrętach (Neutral/Sport). Minus: zawieszenie, tak jak i inne układy, umożliwia wybranie jednego z predefiniowanych trybów - Neutral, Sport czy Comfort ale niestety głównie używanym jest najtwardszy - czyli Sport. Pokonywanie jakichkolwiek większych nierówności czy też progów...
4,0
~UserX
Renault Espace V
Van 1.8 Energy TCe 225KM 165kW
Pierwsza i największa wada - jest głośny. Pracę zawieszenia słychać głośniej niż w Skodzie Fabii teścia. Po tygodniu użytkowania pojechałem do serwisu bo myślałem, że coś się zepsuło. Diagnoza, jak to w Renault, ten typ tak ma. Poza tym komfortowe, bardzo miękkie, co może być wadą dla osób wożących cięższe ładunki, bo dobija wtedy szybko. Ale w codziennym użytkowaniu bardzo przyjemne i dobrze wybiera nierówności. Gdyby tylko lepiej rozwiązano...
2,0
~Krakus
Renault Espace V
Van 1.6 Energy TCe 200KM 147kW
Tu mamy pierwsze nieporozumienie. Samochodem buja na progach jak polonezem. Zawieszenie głośno pracuje, nie pomagają opony na niskim profilu. Gdy samochód wpada jednym kołem w dziurę lub studzienkę na jezdni, nadwozie nurkuje jednym bokiem i skręca budą, mimo że dalej jedzie na wprost, odnosi się wrażenie, że wypadnie z drogi. Dobrze jest tylko gdy chcemy się łagodnie przemieścić z punktu a do punktu b. Na duży plus układ 4Control dzięki...
3,0
~Andrzej
Renault Espace V
Van 1.6 Energy dCi 160KM 118kW
w trybie komfort buja się jak statek a komfortu nie czuć i nie słychać - wystarczy spowalniacz lub niewielki ubytek w jezdni i wszystko dudni nieprzyjemnie w trybie sport na dobrych drogach można sie przyzwyczaić - auto jest dość sztywne przynajmniej auto jest przewidywalne przy nagłych zmianach kierunku jazdy ale głuche stuki na krótkich nierównościach są irytujace Duży plus za system 4 control- promień skrętu lepszy niż w clio
4,0
~Ryszard
Renault Espace V
Van 1.6 Energy TCe 200KM 147kW
Układ jezdny dość precyzyjny, możliwość wyboru wspomagania w zależności od wyboru trybu jazdy, a nawet modyfikacji wspomagania w wybranym trybie. Układ 4-control sprawuje się bardzo dobrze w szybkiej jeździe w trybie sport ale pazurka pokazuje przy zawracaniu i tym podobnych manewrach.
4,0
~Jacek
Renault Espace V
Van 1.6 Energy dCi 160KM 118kW
Bardzo dobry miękki dostosowany do przyjemnej jazdy na wiele kilometrów. Prowadzenie do 160km/h jest bardzo precyzyjne. Tu mała uwaga dla sceptyków krzykaczy. To wysoki i duży samochód a nie naleśnik przyklejony do drogi wiec nie oczekujmy zachowania samochodu RC.
5,0
~Artur Jasion
Renault Espace V
Van 1.6 Energy dCi 160KM 118kW
Wersja z tylną osią skrętną robi robotę , zawieszenie jest trochę za sprężyste , jednak dobrze się prowadzi a na pusto czy z kompletem na pokładzie nie robi na nim wrażenia , krawężniki czy błoto o dziwo też nie jest bardzo uniwersalne i to jest zaskoczenie .
5,0
~Adam 555
Renault Espace V
Van 1.6 Energy dCi 160KM 118kW
Bez zastrzeżeń. Funkcja 4CONTROL czyli tylna oś skrętna powoduje, że wieloryb jest bardzo zwrotny, układ kierowniczy jest natomiast krótszy o prawie obrót względem standardowych wiec reakcja kierownicy na ruchy jest mega szybka.
Dziennik kosztów dla Renault Espace V
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
6,2
l/100km
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Jacek
Renault Espace V
Van 1.6 Energy dCi 160KM 118kW
Zawieszenie jest raczej twardo zestrojone (porównując z Mercedesem), w trybie komfort za bardzo buja, w innych trybach jest OK. Tryb sport wyraźnie usztywnia zawieszenie i wymaga więcej siły w kręceniu kierownicą (troszkę sztuczne).
Renault Espace V