Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Kadjar Crossover Facelifting

termens44, 4 lata temu
Silnik 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 18 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Kadjar Crossover Facelifting 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW od 2018 - Oceń swoje auto
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Rewelacja
5,0
Całokształt
Auto godne polecenia dla każdego kto chce coś świeżego i bardzo wygodnego . Tym samochodem się nie jedzie tylko płynie....
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik wzorowy . 18 lat jeździłem dieslem ale po awaryjności tych silników powiedziałem dość . DPF-y , EGR-y , koła dwumasowe , turbiny ze zmienną geometrią itd wykończyły moją kieszeń . Szukałem silnika dynamicznego a przy tym oszczędnego . Wybór oceniam na strzał w dziesiątkę : ) . Spalanie w granicach 6,0 - 6,5/100 kilometrów samo mówi za siebie . Diesel ani LPG nie potrzeba... Silnik niemiecko-francusko-japoński dopracowany w najdrobniejszych szczegółach . Nie jest to jakiś wynalazek który pada po 100 tyś kilometrów. Silnik 1,3 Tce 140KM przechodził test 300 000 kilometrowe gdzie nie wykazywał żadnych niesprawności . Dzisiejsze benzyniaki są równie trwałe jak diesle .
5,0
Skrzynia biegów
Oceniam jako bardzo dobrą . Biegi płynnie i bardzo lekko wchodzą . Nie zgadzam się z tym że zacinają czy wymagają nadmiernego machania ręką : ) . Czy zima czy lato równie lekko i płynnie pracują . Zmiana biegu to czysta przyjemność....
5,0
Układ jezdny
Auto bardzo dobrze trzyma się drogi . Nie wyczuwam żadnej nadmiernej nadsterowności czy jakiś innych problemów . Prowadzi się super . Kierowanie tym autem to czysta przyjemność szczególnie na długi trasy . Godny polecenia układ hamulcowy który jest bardzo dobry jak na SUV-a . Hamowanie zawsze skuteczne i płynne . Bardzo dobrze sprawdza się układ wspomagania nagłego hamowania który ostrzega w razie zagapienia się o przeszkodzie na drodze a nawet sam zahamuje w razie braku reakcji kierowcy
5,0
Karoseria
Lakier ok . Trochę miękki bo trzeba uważać na długie paznokcie i pierścionki bo mogą zrobić mikro ryski .Ja mam czarny etolie . Robi super wrażenie i nie powoduje jakiegoś nadmiernego nagrzewania się pojazdu . Nadaje za to klasy i elegancji . Sama karoseria bardzo nowoczesna a wypukłości nadają niepowtarzalnego kształtu który działa na innych....
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra w każdą stronę . Bardzo pomaga kamera cofania trzeba tylko nauczyć się cofania na kamerce . Pozycja za kierownicą wygodna co sprzyja wrażeniu że patrzymy na inne pojazdy jakby z góry .Dla mnie daje to wrażenie zwiększonego bezpieczeństwa w razie kolizji . Widok przez przednią szybę daje wrażenie jakbyśmy jechali naprawdę dużym autem
5,0
Ergonomia
Tak jak wcześniej pisałem auto bardzo dynamiczne a przy tym ekonomiczne . Polecam wszystkim którzy zastanawiają się nad dieslem czy benzyną . W tym przypadku wygrywa silnik benzynowy . Po moim ponad 18 letnim doświadczeniu z silnikami diesel uważam że już nadszedł czas na sprawniejsze benzyniaki . Nie hybrydy i nie elektryki które są sztuczną promocją nie wiadomo tak na prawdę czego... Spalanie 6-6,5 l/100 kilometrów mówi samo za siebie . W trasie auto potrafi zejść poniżej 6 l na setkę jeżeli jeździmy do 120 km/godz
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko ok . Ja mam wersję z pakietem zimowym tzn podgrzewane przednie fotele + podgrzewana elektrycznie przednia szyba + spryskiwacze reflektorów.Zimą zwłaszcza o mroźnym poranku szyba przednia rozmarza się sama w ciągu dwóch minut przy włączonym podgrzewaniu elektrycznym . Możemy zapomnieć o skrobaniu szyb. Podgrzewane fotele też rewelacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 190 cm wzrostu i jest to jedyny w moim ponad trzydziestoletnim doświadczeniu za kierownicą pojazd w którym nie muszę cofać fotela kierowcy do końca . Miejsca bardzo dużo zarówno z przodu jak i z tyłu dla wysokich osób . Zastanawiałem się podczas zakupu auta nad Nissanem Qashqai i Opel Grandland X ale tam jest o wiele mniej miejsca zwłaszcza dla pasażerów na tylnych siedzeniach . Wybrałem japońskiego-francuza i nie żałuje .
5,0
Wyciszenie
Powtórzę ... tym samochodem się nie jedzie tym autem po prostu się płynie . Cichutko , komfortowo i wygodnie . Fotele kierowcy w wersji skórzano-materiałowej bardzo wygodne . Komfort podróży mogę porównać tylko do Mitsubishi Outlandera . No ale tam trzeba wydać minimum 130 tyś zł. Cisza totalna do 110km/godz później cichutko słychać szum wiatru . W końcu to wysoki SUV . Silnik elektryczny nie potrzebny bo przy spokojnej jeździe tej benzynki po prostu nie słychać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam pięć lat gwarancji w opcji EASY SERWIS także mogę zapomnieć o awariach i kosztach przez 5 lat lub 100 000 kilometrów . Polecam wszystkim wykupienie tego pakietu a wszystkie przeglądu ewentualne naprawy macie za darmo . Oleje , filtry itd również za darmo . Mam auto dopiero rok także co mogę napisać o kosztach ? : )
5,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę 85 - 95 tyś zł nie kupicie nic lepszego . Jakość bardzo dobra w końcu w 70 % to Nissan . Silnik Mercedesa .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po roku użytkowania oceniam jako auto bezawaryjne.Francuska wygoda , japońska precyzja i jakość , niemiecka niezawodność ..... Przepraszam jeden drobiazg . Wymieniłem przednie logo Renault ponieważ po pół roku zaczął mi delikatnie puchnąć lakier na znaczku . Wszystko oczywiście za darmo w ramach gwarancji : )
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak w końcu jest prawie nowy .

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Kadjar Crossover Facelifting 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Kadjar Crossover Facelifting