Szukaj

Lista ocen Renault Koleos I (60) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 40 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~KKK
Renault Koleos I
SUV 2.0 dCi 150KM 110kW
Jak wiadomo Koleos od spodu to X-trail II, więc można równie dobrze poczytać tam, bo to bardziej rozpowszechniony samochód. Ogólnie miękki, szczególnie w ciasnych zakrętach lubi się przechylić jak łódka przy zwrocie przez sztag ;) No ale tdaje to możliwość i komfort przejazdu przez wertepy. Z drugiej strony zaskakująco pewnie prowadzi się na autostradzie przy prędkościach rzędu 160-180, pewnie dałby radę i szybciej jakby nie buda wysokości...
5,0
~All
Renault Koleos I
SUV Facelifting 2.0 dCi 150KM 110kW
Komfort doskonały, tłumienie nierówności prawidłowe. Mam oryginalne alufelgi 18”, które świetnie się komponują z całością. Stąd prowadzenie na asfalcie jest bezproblemowe. W terenie 4x4 radzi sobie doskonale. Grzybiarze, wędkarze albo trekkingowcy będą w 100% zadowoleni. Pamiętamy oczywiście o dołączeniu napędu 4x4. Można to zrobić samemu lub automatycznie. Funkcje te są oczywiście do wyboru. Na zakrętach nieco się pochyla, ale to jest typowy...
3,0
~Adamus
Renault Koleos I
SUV 2.0 dCi 150KM 110kW
Auto jest miekkie, ale ja takie lubie. Fakt troche przechyla sie na boki przy prędkościach 60+ ale to suw , można wybaczyć. Duży prześwit pozwala zapomnieć o krawężnikach. Fajny napęd na 4 koła, zimą jedzie jak czołg, cięzko go wyprowdzic z toru jazdy. Do minusów można zaliczyc komfort resorowania. Zawieszenie jest bardzo słyszalne ( wszystko jest sprawne) Na wybojach wyczuwalne hałasy docierające z podwozia ( w aurisie żony zawiesznie o...
4,0
~Piotr
Renault Koleos I
SUV 2.0 dCi 150KM 110kW
Kupując SUVa należało się spodziewać, że będzie się nieco wychylał na boki. Rzeczywiście w śniegu radzi sobie doskonale, nie miałem jeszcze okazji wypróbować auta w bardziej ekstermalnych warunkach. ESP wkracza bardzo brutalnie, ale i skutecznie. Pod względem właściwości jezdnych auto uważam za bezpieczne. Możliwość wyboru rodzaju napędu jest doskonałym pomysłem, zwłaszcza że w błocku, wysokim śniegu czy piachu i tak nie jeździ się szybciej...
4,0
~murphy6
Renault Koleos I
SUV 2.0 dCi 150KM 110kW
Zawieszenie jest zestrojone bardzo komfortowo, więc nie będzie jakoś wspaniale się prowadził, ale nie po to jest ten samochód. Jak ktoś szuka sportowego SUVA to musi kierować się gdzie indziej np. do Forda. Tylko trzeba pamiętać że już tak dobrych właściwości terenowych to już auto nie będzie miało. Napęd jak wiadomo 4x4 sterowany przez komputer, technologia Nissana ALL MODE 4X4-i. Przydaje się na śliskiej nawierzchni, idealny zimą!
5,0
~Pio
Renault Koleos I
SUV Facelifting 2013 2.0 dCi 150KM 110kW
najlepsza jak dla mnie strona samochodu, całkiem stabilny, nie jest wcale za miękki wbrew opiniom o francuskich samochodach, jak na tak wysoki samochód dobrze się trzyma w zakrętach, dla mnie wygodny. Miałem chwilę zwątpienia gdy przy skręcaniu coś było słychać w tylnej belce (drogie naprawy 4x4) - ale okazało się że było mało oleju w napędzie i po uzupełnieniu od 2 lat spokój
4,0
~sławek
Renault Koleos I
SUV 2.0 dCi 150KM 110kW
Standardowy ból Renault, czyli szybko zużywające się łączniki stabilizatora z przodu. Koszt wymiany niewielki. Części ok. 150 zł za sztukę. Możliwa samodzielna wymiana (nie wymaga specjalnych umiejętności ani narzędzi). W warsztacie wymiana ok. 50 zł (oczywiście nie piszę o Serwisie :-)). Poza tym jak na polskie drogi układ kierowniczy i zawieszenie sprawuje się całkiem dobrze.
5,0
~Tuareg
Renault Koleos I
SUV Facelifting 2013 2.0 dCi 150KM 110kW
W porównania z poprzednią Toyotą i Kugą I-szej generacji o klasę wyżej - zarówno komfort jak i wydajność napędu 4x4. Toyota jedynie precyzją prowadzenia może konkurować choć jej niewielki rozstaw osi daje popalić na poprzecznych nierównościach. Koleos jest wygodniejszy i sprawia solidniejsze wrażenie - nic nie stuka, puka czy trzeszczy.
5,0
~Mark
Renault Koleos I
SUV 2.0 dCi 173KM 127kW
Nie mam żadnych powodów do narzekań (wbrew innym opiniom). Owszem miękko, ale jak dla mnie to tylko zaleta. Zero stuków, puków czy innych akcji dźwiękowych na wybojach. Zaskoczył mnie na skalistych drogach w naszych górach. \"Wrąbałem się\" w taką drogę, że osobowym to nie wiem jak by wyciągali z skalistego i błotnego rowu (ciągnik miałby problem). ;-)
4,0
~Woodpecker
Renault Koleos I
SUV 2.0 dCi 150KM 110kW
Niestety tu Renault trzyma się tradycji. Gumowe elementy zawieszenia rozleciały się po 50 tysiącach przebiegu. Na plus wypada napisać, że usterki usunięto w ramach gwarancji. Wcześniej ujeżdżałem Lagunę, gdzie te same uszkodzenia wystąpiły przy 65 tysiącach km przebiegu.
Renault Koleos I