Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Master IV Furgon FWD

Pawel, 8 lat temu
Silnik 2.3 dCi 125KM 92kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Master IV Furgon FWD 2.3 dCi 125KM 92kW od 2010 - Oceń swoje auto
3,77
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Ogolnie jestem zadowolony. Sa male niedociagniecia ale jes ich mniej niz w moim Jumperze, ktorego rowniez posiadam i komfort w kabinie poprawia chumor. Napewno nie nadaje sie do przeladowywania. Jumpera mam wzmacnianego i 1.5t nie robi na nim kompletnie wrazenia. Tutaj juz przy 1t autko lezy na glebie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Jest lepiej niz sie spodziewalem. Mam jeszcze Jumpera 3.0 180 i z nim napewno nie ma co porownywac ale nie ma tragedii. Przy niskich predkosciach, zbiera sie ok. Troche brakuje mocy przy wyzszych predkosciach, gdy trzeba cos wyprzedzic.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza dosc latwo ale cos czasem zgrzytnie przy wpinaniu 2 biegu. Auto jest nowe, wiec przy okazji przegladu bede pytal, czy to normalne.
4,0
Układ jezdny
Jest przyjemnie. Dobrze trzyma sie drogi, chociaz buja troche bardziej, niz w Jumperze, ale jest przez to wiekszy komfort.
Komfort
4,0
Widoczność
Duze szyby, duze lustra. Jest dobrze.
3,0
Ergonomia
Daje 3 bo jakos nie podchodzi mi wynalazek Renault z obsluga radia w galce, ktorej nie widac. Zawsze mialem przyciski na kole kierownicy i ciagle ich tam szukam. Radio, to wogole jakas porazka. Troche nie bardzo pomyslane sa tez pokretla od nawiewow. Ciagle wlaczam klime, gdy chce ustawic temperature. W cholere roznych schoweczkow no i ten pod kanapa dla pasazerow jest genialny. Wlew oleju jest poprowadzony pod sam przod auta (pod maska) mam nadzieje, ze nie z tego wzgledu, ze trzeba bedzie czesto dolewac. Do wlewu plynu do spryskiwaczy, tez jest fajny dostep. Nie to, co w jumperze, w ktorym jakis kretyn schowal go pod lewym blotnikiem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko sie nagrzewa, doslownie po kilku kilometrach ma juz swoja temperature. Co do klimy, to nie wiem bo jeszcze nie bylo potrzeby jej uzywac.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zdecydowanie wiecej miejsca niz w Jumperze, czyli rowniez w Ducato i Boxerze.
4,0
Wyciszenie
Ogolnie jest cicho. Bardziej slychac oplywajace powietrze niz silnik. Jednak nie wiedziec czemu, przegroda za fotelami, to gola blacha i gdy cos wieziemy luzem na pace, to potrafi o nia halasowac.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Narazie jest slabo ale ponoc sie to ma zmienic. Mam glownie przejazdy autostradowe 120 - 130 km./h (licznikowe) i spalanie wychodzi okolo 11l. Raczej bez duzego wiatru bo jeszcze mi sie nie trafil. Nie ma tragedii ale na trasie 650 km. jechala za mna Zona Jumperem z ciezszym ladunkiem i on spalil 10.2 (silnik 3.0) Licze, ze zejdzie ponizej 10l. Ogolnie, to ta cala ekologia jest tylko na papierze bo w rzeczywistosci, mniejsze motory pala wiecej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wydaje mi sie, ze stosunek ceny do jakosci jest dobrze dobrany. Ogladalem. Mercedes, czy VW wola zdecydowanie za duzo za swoje auta. Do tego sa ciezkie i zostaje niewiele na ladunek, a jak wiadomo, kazdy kg. sie liczy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy tym przebiegu, to ciezko cos jeszcze powiedziec. Jak pisalem wczesniej, cos zgrzytnie czasem w skrzyni.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic

On - zużycie paliwa dla silnika 2.3 dCi 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Master IV Furgon FWD