Szukaj

Lista ocen Renault Megane II Kombi 1.6 i 16V 115KM 85kW 2003-2008 (48) - Silnik

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Krzysztof G.
Renault Megane II
Kombi 1.6 i 16V 115KM 85kW
Żwawy jak na 1,6, wysokoobrotowy silnik. Nigdy nie brał oleju aż do dzisiaj. Hydrauliczna regulacja luzów zaworowych. Silnik 1,4 tego nie ma. Bez fajerwerków. Po około 200 tys. wymiana obudowy termostatu, bo ciekło. Jak jechać około 2500 -3000 obr. to zużywa około 7,0-7,5 l/100 średnio. Do wyprzedzania trzeba kręcić powyżej 4500 obr. LPG około 9-9,5. Jak się depnie to około 10-10,5 l. (jadąc na autostradzie 140-150km/h. Benzyny do gazu zużywa...
5,0
~Nibemben
Renault Megane II
Kombi 1.6 i 16V 115KM 85kW
Sam Silnik super jednostka,szkoda że nie na łańcuchu.Oleju nie bierze nic.Od wymiany do wymiany bez dolewania.pali prawie jak diesel.Szwankuja czasem podzespoły np.alternator,cewki jak jest zagazowany też wtedy szarpie no i świece zapłonowe ja zagazowany to co 30 tkm wymiana.KZFR najlepiej wymieniać co 100000km,razem z rozrządem i najlepiej oryginalną pompą wody która podobnie hałasuje jak jest zużyta i wtedy nie wiadomo co,czy pompa czy kzfr...
4,0
~malajo
Renault Megane II
Kombi 1.6 i 16V 115KM 85kW
Przy przebiegu 130 tys km nie wykazał żadnych usterek. Ostatnio zauważyłem drobny wyciek oleju w okolicy głowicy - nie zostawia plam oleju na parkingu, tylko lekko zabrudzony korpus silnika przy głowicy. Zastrzeżenia mam tylko do elementu wygłuszającego, oddzielającego kobinę od silnika. Mata wygłuszająca odczepia się, odstaje - w kabinie jest głośniej niż można by się było spodziewać (ale tylko przy wyższych obrotach).
2,0
~Krzysztof
Renault Megane II
Kombi 1.6 i 16V 115KM 85kW
Silnik to jedna porażka. Jakieś rok temu rozpoczęły się kłopoty. Do dnia dzisiejszego nie udało mi się wyeliminować falujących obrotów, szarpania przy ruszaniu rano. Wymieniłem w styczniu tego roku słynny fazator i znowu problem powrócił. Czujnik położenia wałka rozrządu, cewki, świece, szlif głowicy, uszczelniacze zaworów, sonda lambda.
5,0
~flair@onet.eu
Renault Megane II
Kombi 1.6 i 16V 115KM 85kW
Motor na wolnych obrotach posiada specyficzny takt, nie mylić z jakąś usterką; mruknięcie obiecujące pewną i stabilną jazdę; nie żyłuję mojej Megany, jeżdżę max. na 3,5 tys. obrotów przy 130 km/h; na PB 98 ma wyraźnie lepsze odejście, na 100 oktanach można poszaleć - truizm, ale jak na 110 KM i tej masie auta kombi jest naprawdę dobrze
3,0
~jankesdz
Renault Megane II
Kombi 1.6 i 16V 115KM 85kW
1.6 to za mało do takiego kombi. Jeśli ktoś jeździ spokojnie i w pojedynkę to jest wystarczający. Przy 2ch osobach, rowerach na bagażniku w górach podjazdy na 2gim biegu. Słabo ciągnie przy niskich obrotach, trzeba kręcić wysoko. Spalanie średnio 7,5litra. Sporo jak na taką moc i dość niskie prędkości z jakimi się przemieszczałem.
4,0
~wimi
Renault Megane II
Kombi 1.6 i 16V 115KM 85kW
Nigdy nie miałem problemów z tym silnikiem, pracuje równomiernie. Zastanawiałem się na silnikiem 1,5dCi (105KM) ale był droższy o 9tyś PLN. Teraz już wiem, że lepiej zrobiłem kupując 1,6 benzynę. Samochód posiada wystarczającą dynamikę, a przy tym koszty jego utrzymania nie są wygórowane.
2,0
~de
Renault Megane II
Kombi 1.6 i 16V 115KM 85kW
Silnik taki sobie: *falują wolne obroty *mało momentu-mało elastyczny-kiepskie wyprzedzanie *do 120 km/h cichy powyżej bardzo głośny *beznadziejny osprzęt silnika o tym poniżej *oszczędny przy spokojnej jeździe *niedopracowany,testowany na klientach *późniejsze wypusty już lepsze*
4,0
~Szybki
Renault Megane II
Kombi 1.6 i 16V 115KM 85kW
Według mnie silnik 1.6 to takie niezbędne minimum, zwłaszcza w wersji kombi. Samochód całkiem fajnie przyspieszał i właściwie do 170 km/h jazda była bardzo przyjemna ;] Elastyczność wystarczająca, a silnik działał przez cały okres eksploatacji cichutko.
2,0
~Mupet
Renault Megane II
Kombi 1.6 i 16V 115KM 85kW
Od samego początku na zimnym silniku niezależnie czy lato czy zima przez pierwsze 1000 m przy dużym gazie dławi silnik, tak jakby go zalewało lub wystepował brak paliwa. Do tej pory ASO w ramach gwarancji nie poradziło sobie z tym problemem.
Renault Megane II Kombi