Szukaj

Lista ocen Renault Modus (61) - Silnik

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Robsonic
Renault Modus
Grand 1.2 TCe 100KM 74kW
Silnik o kodzie D4Ft. Stara sprawdzona konstrukcja (D4F), doposażona w niewielką prostą turbinkę i wzmocnioną głowicę. W mieście przy dynamicznej jazdy potrafi swoje wypić, ale odwdzięcza się dobrą elastycznością (ciągnie już od ok. 1500 obr/min, powyżej 2000 to bardzo sprawna jednostka napędowa), przydatną w mieście i poza nim. Przy tym moc rozwija płynnie, nie ma nagłego szarpnięcia po przekroczenia określonych obrotów jak w większości...
4,0
~Hubert
Renault Modus
Hatchback 1.2 TCE 101KM 74kW
Założeniem inżynierów (bo to był pierwszy na rynku mały silnik z turbo) zrobienie silnika 1.2 z parametrami 1.6. Jak to wygląda w porównaniu. Moc: stanardowy 1.6 zbiera się od 3000 obr/min, o nasz 1.2 ciągnie od niecałych 2 tys. i kończy na 3,5 tys. Na miasto rozwiązanie super. Jeździ się przyjemnie i elastycznie. Choć na trasie 1.6 ma przewagę. Spalanie: z tego co wiem te dwie jednostki palą podobnie, choć 1.2 ma tą przewagę, że szybiej...
5,0
~sven
Renault Modus
Hatchback 1.5 dCi 85KM 63kW
Super dla takich jak ja bezproblemowych ludz. Zyje w D , pojazdow nialem wiel, ostani Volvo V70. Kupilem Modusa bo jest tu w Niemczach jeszcze nie odkrytym cackiem. Siusiam na status i jezdze cichym Modusem z dieslem 86 KM. Radocha duza bagaznik srenio.maly..ale od wielkich urlopow sa samoloty. Pozdrawiam serdecznie Modusinskich, ktorzy(gramatykaPL-Slabo) pokumali modusa i ciesza sie tym pojazdem. Srednia diesla 5.0. bravo. niech reszte zalet...
4,0
~X
Renault Modus
Hatchback 1.5 dCi 85KM 63kW
Silnik pracuje bardzo dobrze. Ładnie się wkręca Żadnych problemów. Zimą przy -25 palił od pierwszego przekręcenia Raz zdarzył mi się problem przy - 28 trochę się zdusił podczas jazdy i przez 10 sekund wyrzucał komunikat o awarii wtrysku. No i po 70 tysiącach chyba jakiś wtrysk padł bo ma szarpnięcia na biegu jałowym (bardziej na zimnym silniku)czasami lekko szarpnie samochodem. Ale moc i przyspieszenie bez uwag to i z wizytą w serwisie mi się...
3,0
~maroman
Renault Modus
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Kultura pracy tego silnika jest wysoka, mam na mysli tutaj jego cicha prace i brak drgan. Jesli chodzi o elastycznosc to wyglada ona slabo do ok 3 000 obr. potem to sie juz jakos zbiera, ale znowu staje sie glosny, wiec tak i zle i tak niedobrze ;-) Polecam doplacic do silnika 1,4 . Sam taki chcialem ale nie bylo. Spalanie ma niewiele wieksze a 100 KM to juz pozwala temu autku na zywsza jazde na nizszych obrotach.
4,0
~barciooo@o2.pl bartek
Renault Modus
Hatchback 1.4 i 16V 98KM 72kW
Co do silniczka nie mam zastrzeżeń.jak na 1.4 jeździ wysmienicie. czy w trasie czy też mieście wykazuje się dużą elastycznością w spalaniu paliwka. jedyne co mi akurat przeszkadza w kontrolowaniu silniczka to elektroniczne sterowanie przepustnicy.po naciśnięciu pedału gazu obroty rosną z półsekundowym opóźnieniem a nawet i większym. mocno utrudnia szybki przejazd kiedy trzeba sprawnie reagować
2,0
~wijtas
Renault Modus
Hatchback 1.6 i 16V 88KM 65kW
To mój pierwszy \"francuz\".Silnik-tragedja pod względem spalania.Po mieście 10 L,na trasie,w drodze do niemiec, przy 100-110 km/h - 10-11L.Myślałem że pierdykne to gówno do rowa i na pociąg pójdę.Po powrocie oczywiście do serwisu na sprawdzenie silnika.Dowiedziałem się że wszystko jest ok.Sąsiada syn kupił megane z tym motorem,pali po mieście 13L!!!
4,0
~PT
Renault Modus
Hatchback 1.4 i 16V 98KM 72kW
Silnik K4J to w miarę nowoczesna, prawie 100 konna jednostka nadająca temu, bądź co bądź, niewielkiemu autku całkiem przyzwoite osiągi. Jest też w miarę prosta konstrukcyjnie, więc nie niepokoi właściciela zbyt częstymi awariami i w zasadzie nie ma przypadłości typu \"ten typ tak ma\" (kłopot z cewkami omija się unikając wyrobów firmy Sagem :-)).
3,0
~James
Renault Modus
Hatchback 1.4 i 16V 98KM 72kW
100 koni - wystarczająco do żwawego zebrania się ze świateł i turlania się po mieście, na drodze ekspresowej powyżej 100 km/h zaczyna mocy brakować. Lubi czasem zgasnąć przy ruszaniu, relatywnie łatwo go zdusić. Głośny i ze słabą kulturą pracy przy przyspieszaniu.

Usterki Renault Modus

Liczba wpisów: 5

Renault Modus – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Ania S
Renault Modus
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
No cóż, silnik jest maly i wybrany świadomie (ekonomia do miast) więc nie jest zbyt dynamiczny. Kultura pracy adekwatna do technologii, moc j.w. choć 75KM powinno wystarczać do miasta i wystarcza. Problem z elastycznością - należy dość często "mieszać" lewarkiem.
Renault Modus