Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Scenic III Van

Hubert, 13 lat temu
Silnik 1.4 TCe 16v 130KM 96kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Scenic III Van 1.4 TCe 16v 130KM 96kW 2009-2011 - Oceń swoje auto
4,69
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : elastyczność i kultura pracy.
5,0
Całokształt
To mój pierwszy w życiu Francuz, taki można powiedzieć eksperyment. Wcześniej jeździłem Alteą, Avensisem, Almerą Tino. Jestem na prawdę bardzo miło zaskoczony komfortem, wyposażeniem, jakością jazdy, wykonaniem i materiałami. Za te pieniądze warto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niesamowita elastyczność, bardzo cichy i te 130KM w zasadzie dla bardzo niewymagających wystarczy.
5,0
Skrzynia biegów
dla mnie jest OK chociaż w Seacie jakoś tak bardziej konkretnie wchodziły biegi
4,0
Układ jezdny
Wszystko zależy od tego czy ktoś chce jeździć miękkim, super komfortem czy raczej twardszym, usportowionym zawieszeniem tak jak w przypadku Altei.Scenic to typowy Francuz bujający się na wszystkie strony i miękko wybierający wszelkie nierówności. Seat prowadził się bardziej precyzyjnie i \"konkretnie\"
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo duża szyba przednia daje dobre pole widzenia. Słupki przednie nie ograniczają widoczności. Cofanie do tyłu też nie jest problemem bo są czujniki.
5,0
Ergonomia
Wszystko bez zarzutu, w zasięgu ręki, dużo schowków bardzo pojemnych. Słyszałem że niektórym przeszkadza umiejscowienia przycisku hamulca ręcznego. Moim zdanie to szukanie dziury w całym.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja bardzo dobra, klima automatyczna, dwustrefowa działa bez zarzutu, nawet przy dużych upałach samochód jest bardzo szybko schłodzony. Jeśli chodzi o ogrzewanie to chyba troszkę gorzej bo w samochodzie parkowanym \"pod chmurką\" przy temperaturze 0 stopni i jeździe miejskiej w samochodzie robi się ciepło dopiero po ok 6-7 min
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
I z przodu i z tyłu bez problemów dla dorosłych. Bardzo duży zakres regulacji wysokości fotela kierowcy.
5,0
Wyciszenie
REWELACJA. i więcej nie ma co pisać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No tu już niestety nie jest tak różowo jak na pojemność silnika 1,4. Jeżdżąc tylko w mieście, normalnie bez szaleństw, piłowania itd spali 10-10,5 litra a z klimą 11. W trasie jadąc 120-130-140 spali ok 8-8,5 litra. W jeździe mieszanej miasto/trasa ok 9 litrów. Aby zejść poniżej 8 litrów trzeba wykazać się sporymi zdolnościami i opanowaniem czyli mówiąc krótko stała prędkość 90km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 75tys zł to nie wiem czy jakaś inna w miarę rozsądna marka oferuje takie wyposażenie i taki komfort. Chyba nie. Myślę że to auto wybrało by więcej ludzi którzy kupują droższe marki ale powstrzymuje ich to że to tylko Francuz. Niestety niektórym \"nie wypada\" się pokazać w takiej marce.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
8 miesięcy użytkowania, 17tys km i nic, nawet żarówka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TCe 16v 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Scenic III Van 1.4 TCe 16v 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Scenic III Van