Szukaj

Lista ocen Renault Thalia I (349) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 485 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~specodhec341
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Pewnego razu nie chciał w ogóle odpalić. Dopiero za którymśnastym podejściem zapalił, ale wydawał dziwne odgłosy przelewającej się/ sikającej gdzieś wody. Pod maską było sucho, ale dźwięk nie dawał mi spokoju, a coraz częstsze problemy z odpalaniem i wyraźny spadek mocy mnie zaniepokoił. Okazało się, że pękła uszczelka pod głowicą i ciśnienie wywalało spaliny do układu chłodzenia, a woda dostawała się do garów. Do tego doszła wymiana łożysk...
4,0
~Luki
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Przez kilka lat użytkowania wymieniłem amortyzatory tylne, świece i kable zapłonowe. Można jednak przyjąć iż to materiały eksploatacyjne i po prostu planowo się zużyły (jeździłem też często ze sporym obciążeniem więc amorki miały prawo po 60 000km odmówić posłuszeństwa). Oprócz powyższego mam co jakiś czas problemy z silnikiem krokowym(jak już pisałem). Trzeba go przeczyszczać, wymieniać nie warto bo podobno nic to nie daje a nowy kosztuje...
4,0
~kull
Renault Thalia I
Sedan 1.5 dCi 65KM 48kW
w ciągu dwóch lat i po przebiegu 75 tys. jedynie dwie poważne usterki: 1. Czujnik recyrkulacji spalin - przy 20 tys. km. - powrót do serwisu na lawecie - naprawa w ramach gwarancji. 2. Rozszczelniona chłodnica klimatyzacji przy 40 tys. km. - początkowo próbawano mi wmówić w wałbrzyskim serwisie, że z winy użytkownika, natomiast w Długołęce k./Wrocławia bez problemu wymieniono w ramach gwarancji. Przy okazji przestrzegam przed wałbrzyskim...
1,0
~dario, mdn1@o2.pl
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
W pierwszym roku (dobrze że na gwarancji ) wymiana uszczelki pod głowicą, pęknięty zbiornik na płyn do spryskiwaczy paliwa, dwa razy holowanie do aso problemy z odpaleniem (do dziś nie wiem co było przyczyną - strach wyjechać na wiochę). Po gwarancji trzymać się za kieszenie, ponowna wymiana uszczelki pod głowicą -2004 r. kluczyk jeden padł w 2006 r. (w czasie wyjazdu 300 km po za dom ściąganie kluczyka kurierem - dobrze, że był w pobliżu...
3,0
~alt
Renault Thalia I
Sedan 1.4 98KM 72kW
1. odkleiła się okładzina szczęki hamulcowej - szczęście w nieszczęściu nie zablokokwała koła - ale bęben rozgrzał się prawie do czerwoności jak wracałem do siebie aby wymienić szczęki :) - założyłem włoskie MAF\'y - na pewno będą trwalsze niż te które włożyli w Turcji... 2. cieknący wtryskiwacz na trzecim cylindrze (opiszę to szerzej poniżej) - no dobra to nie jest poważna usterka (nie jest przeszkodą w jeździe) ale to nie jest normalne aby...
2,0
~oliverw@poczta.onet.pl
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Po 1000km uszkodzony katalizator i konieczna jego wymiana. Serwis Renault w ZIELONEJ GORZE traktuje klienta, który nie kupił w ich salonie samochodu SKANDALICZNIE. nie zgodzili sie na wymianę katalizatora gdyż uznali, ze przyczyna jego była zła jakość paliwa. Kiedy udałem sie do serwisu w miejscu zakupu samochodu zmienili mi katalizator bez żadnych zatrzeżeń, stwierdzając iż była to wada fabryczna. Radzę omijać serwis w Zielonej Górze.
4,0
~właśnie ja sprzedaję - i.. kupuję nową
Renault Thalia I
Sedan 1.5 dCi 65KM 48kW
awaria wentylatora - stanął w zimie - skandaliczna reakcja ASO Bytom - proponuja wymiane za 1150 zł całego... (BYTOM) + dwa tygodnie oczekiwania na nowy za to koszt naprawy w nieautoryzowanym serwisie -90 zł za dwie godziny pracy, okazało sie zassał śmieci i tyle, inna powazna usterka do bagażnika wlewała sie woda - koszt 200 zł (uszczelnienie kratki wlotu) szybka i sprawnie - serwis Katowice ul. Kościuszki
5,0
~Przemek
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Po 120 tys. km wymagały wymiany pewne elementy zawieszenia (koszt ok. 1000 zł w ASO). Po 130 tys. wymiana tarcz hamulcowych (pierwsza w okresie eksploatacji!). Na przeglądy jeżdżę co 30 tys., a między przeglądami nie robię NIC. Jestem naprawdę bardzo mile zaskoczony niezawodnością tego samochodu, jeśli chodzi o poważne usterki wymagające drogich napraw.
4,0
~przem127
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Brak awarii, ale ze skrzyni wydobywają się podejrzane odgłosy... Trochę denerwuje też fakt kiepskiego żeliwa, z jakiego zrobione są tarcze hamulcowe. Już kilka godzin postoju po deszczu i podczas pierwszych hamowań słychać szmer ścieranego rdzawego nalotu. Radzę suszyć tarcze przed zatrzymaniem auta, a w przyszłości wymienić je na nieoryginalne, a markowe zamienniki.
4,0
~IKS
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
ZATKAŁA SIĘ PRZEPUSTNICA PRZY 90000 KM TERAZ ZACZYNA TROCHĘ BUCZEĆ TŁUMIK ZACINA SIĘ CZASAMI PROWADNICA FOTELA KIEROWCY ALE JAK NIE UŻYWANA MOGŁABY LEPIEJ BYĆ MOCOWANA OSŁONA PSŁONECZNA CZASAMI ODCHYLAJĄC JĄ SPADA Z ZACZEPU OTWÓR BAGAŻNIKA TROCHĘ MAŁY NO ALE NIE WOZIMY KROWY, ZAWIASY POKRYWY -TEMAT SAM W SOBIE ALE DUŻO SAMOCHODÓW TAK MA AMEN
Renault Thalia I