Szukaj

Lista ocen Renault Trafic II Furgon (70) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 57 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~TK
Renault Trafic II
Furgon 2.0 dCi 115KM 85kW
zużycie paliwa wysokie jak na samochód tej pojemności, serwisowania nie akceptuje ździerstwo i nic więcej na dodatek stare części się remontuje np. po wypadku a opisują że wymieniony np. zdeżak a jest pospawany! ceny napraw kolosalne za te pieniądze u przeciętnego mechanika zrobie trzy. Końcówki drążka do kitu co 25tys. do tymiany cały wachacz
5,0
~Anonimowy kierowca Trafika
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Bardzo niskie koszty utrzymania, super. Brawa dla konstruktora. Podobno Opel konstruował podstawową technikę Trafika, a Francuzi go wyposażyli w zmodyfikowany do busa silnik benzynowy? Tak słyszałem. Czy to prawda? Chodzi jak zegarek. To pierwszy chyba samochód żabojadów tak dobry i tani w użytkowaniu jak Trafic.
5,0
~Maksymilian Rut
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Koszty utrzymania Trafika dla mojego użytkowania bardzo niskie. Głównie trasy. Spalanie do 9 litrów na 100, przeglądy z olejem, filtrem 250zł, ubezpieczenie na 12 miesięcy wraz z pełnym asistans na trasy i zieloną kartą płacą 950zł, napraw nieprzewidzianych nie było więc nie jest źle.
1,0
~okey
Renault Trafic II
Furgon 2.0 dCi 90KM 66kW
Co do zużycia paliwa wolę się nie wypowiadać, 13-15 litrów w trasie gdzie średnia prędkość 100 km/h, w mieście podobnie, 700-800 km na całym baku. Co do cen napraw też wolę się nie wypowiadać, auto serwisuję w ASO i jescze nie dostałem faktury niższej niż 1800 zł, ostatnio 4 000, innym razem 6500.
4,0
~LinekPark
Renault Trafic II
Furgon 1.9 dCi 100KM 74kW
Nawet poważna awaria nie drenuje portfela. Zerwany rozrząd udało się zrobić poniżej 1 tysiąca złotych. Czujniki padają jak muchy. Ale każdy kosztuje kilka dyszek. Najśmieszniejsze, że używany zamiennik ze złomu może być lepszy od nowego czujnika z ASO. Absolutna loteria.
2,0
~slawek306@wp.pl
Renault Trafic II
Furgon 2.0 dCi 90KM 66kW
Zużycie paliwa dość dobre jak na tak duże auto i osiągi.Ceny przeglądów jak i części b.wysokie.Ilość psujących rzeczy przerażająca a jakość napraw i ich skutek nie efektywny.Maksymalny okres użytkowania to 2 lata, po gwarancji szybko sprzedawać(wysoka utrata wartości)
5,0
~kolatowski@wp.pl
Renault Trafic II
Furgon 2.0 dCi 90KM 66kW
czy na pusto czy na pełno 1000 km na zbiorniku i tankuje 81-83 litry , zawsze jest to cylk mieszany miasto trasa . a tryb sezonowy tzn jak mam wolne (3 miesiace) to udaje się 1150 na zbiorniku . naprawy normalnie auto zarabia na siebie
3,0
~michal
Renault Trafic II
Furgon 2.5 dCi 150KM 110kW
ile kosztuja klamoty to nie wiem i nie chce.mam nadzieje ze nie duzo.pali dosc sporo ale ciskam go dosc mocno. do silnika wchodzi 8 l.oleju to dosc duzo.no i nie wiem kto wymyslil te przeglady co 30 tys.km.olej wtedy jest raczej jak kisiel a nie plynny
4,0
~Adam
Renault Trafic II
Furgon 2.0 dCi 115KM 85kW
Codzienna eksploatacja i naprawy nie są drogie. Spalanie przy rozsądnej jeździe szosą 6,5-7,5 l/100km. Na autostradzie 10 - 14 l/100km W mieście 8-9 l/100 km Części itp. są w rozsądnych cenach.
5,0
~loko
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Po założeniu LPG koszty utrzymania jak auta kompaktowego. Tanie części, niektóre identyczne jak w Scenicu, Lagunie, Megane więc nie ma problemu z dostępnością - dużo zamienników.
Renault Trafic II Furgon