Szukaj

Lista ocen Renault Twingo I 1.2 55KM 40kW 1993-1996 (78) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 85 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Twingo z Warszawy
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Miałem tylko problemy na samym początku z ładowaniem. Po deszczu nie chciał zapalać. Wymieniłem kopułkę, kable, palec, świece. Pomogło na trochę. Następnie kupiłem nowy akumulator i zregenerowałem alternator. Od tamtego czasu jeździł i kompletnie NIC się nie psuło. Nawet gdy potem stał 3 miesiące podczas ciężkiej, mroźnej zimy na dworzu, odpalił po krótkim zająknięciu. Zawsze dowoził mnie tam gdzie chciałem, a jeździłem nim dużo. Zero...
4,0
~tomasz
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
po 16000 wydmuchało mi uszczelke zrobiłem planowanie głowicy;założyłem nowe pierscienie oraz pełna regeneracja zaworów z czesciami i robota po znajomosci wyszło mi niecałe 1000 zł sprzegło padło przy 18000,mam przyczepke i dużo ostatnio ciągłem najwiecej na dwu osiówce 1300kg żwiru pomału ale dał rady pewnie prze zto padło mi sprzegło tarcze sa od 55 zł zwyz aż do orginalnego do tego dochodzi docisk i takie tam,jeszcze wymieniłem...
3,0
~nikon
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Bardzo szybko dobiera siękorozja do progów, koszt naprawy w dobrym warsztacie blach.-lakierniczym to przynajmniej 700 zł w zależności od stopnia skorodowania i ilości elementów do lakierowania :( Beznadziejne hamulce!!! We wszystkich twingo pada wspomaganie hamulców (serwo) - nie pada całkowicie ale gubi swoją moc więc pedał hamulca jest bardzo twardy i często trzeba używaż końskiej siły by zablokować koła. Nowe serwo kosztuje ponad 900zł...
4,0
~Paweł
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Moj egz zgnil ze starosci- gdy zaczela sie rozsypywac maglownica poszedl na zlom, kupilem jednak auto za 1450zl, z srednim stanem podwozia i lekka korozja garazowany na łace, stad slaby byl stan podwozia. ten silnik spalal jdnak 4,5-5 litra na 100 a srednio wychodzilo 5,-5,5 , Ja kupilem to auto ponownie! Mam znowu to twingo tylko teraz w lepszym idealnym stanie podlogi, neistety seria po 96 czy 98 z nowym silnikiem ma juz o 0,5 litra...
3,0
~bartek mirek
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Silnik jest ok. 3 tygodnie postoju i pali z pierwszego. Zima minus 20 pali z pierwszego. Mechanik zajmujący się Renault mówił że stary silnik C3G czyli mój (1995) ma jedną najważniejsza zaletę: prostotę druga to bezawaryjność przy normalnym użytkowaniu i przebiegi rzędu 250000 bez problemu bez remontu. Blacha jest ocynkowana. Warto zakonserwować tzw. sanki bo są nisko i nie są dobrze zabezppieczone antykorozyjnie. A kosztują sporo.
2,0
~maciej_k@sound.eti.pg.gda.pl
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Jedno muszę oddać - nigdy nie odmówił posłuszeństwa tak żeby musieć włączać awaryjne, ale... Sonda Lambda (250zł), Łożyska - przód i tył, przewody hamulcowe, cylinderek hamulcowy z tyłu, skrzynia biegów zaczęła wyć (500zł), odpadl wydech!, wycieki oleju zewsząd (trzeba było wszystkie uszczelniacze powymieniać), teraz mam problem typu - półośka trze o wózek, chłodnicę wymieniłem (300zł) Generalnie co 2 miesiące coś przy intensywnej jeżdzie.
5,0
~Przemek (knopers)
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Poważne usterki jak na razie nie wystąpiły. Jedynie z usterek, których nie można zaliczyć do drobnych, szwankuje mi skrzynia biegów (ze względu na kiepskiego poprzedniego mechanika) i miałem niedawno wymieniany MAP sensor (silnik tracił obroty). Do tego miałem już z 2-3 razy w ciągu nieco ponad 2 lat wymieniane sworznie wahaczy, ale nie uważam tego za poważną usterkę, tym bardziej, że nie są to wielkie koszty.
4,0
~bartek mirek
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Mechanik z 20 letnim stazem jak ogladal moje auto i sprawdzil je powiedzial : te silniki (C3G) sa bezawaryjne (lancuh, przebiegi ponad 200 000 bez remontu). \'Buda\' jest ocynkowana ale jednak troche gnije od podwozia. Nadwozie jest OK zero korozji a auto ma ponad 15 lat.Warto zabezpieczyc podwozie. Skrzynia tez nie stwarza problemow i jest precyzyjna.
2,0
~Ja i moja kobieta :)
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Wadą tego modelu Twingo jest uszczelka pod głowicą, która strzela przy 150tys., koszt wymiany łącznie z planowaniem ok. 400zł. Ponadto słabej jakości chłodnica lubiąca przeciekać (chłodnica zamiennik 150zł), układ chłodzenia lubi się zapowietrzać i dlatego samo dolanie do zbiornika wyrównawczego niekoniecznie ratuje całą sprawę.
3,0
~Reginald911
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
niestety w moim modelu musiałem oddać do regeneracji alternatora,przy zakupie samochodu świeciła sie lampka od ładowania,alternator był sprawdzony u znajomego elektromechanika,niestety tylko na wolnych obrotach..przy dodawaniu gazu alternator dawał za duże ładowanie co mnie kosztowało 200zł za regeneracje..
Renault Twingo I