Szukaj

Lista ocen Rover 400 II Sedan (72) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 119 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Messiah
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
No cóż, raz walnęło koło (piasta), ale to dziury, wiadomo. Trochę cieknący silnik. Ostatnio wymianiałem uszczelkę pod głowicą bo strzeliła na trasie i wylał się cały płyn chłodniczy - podobno to norma w tym modelu, ale nie miło było byc zaskoczonym przy 120 km/h. Koszt wymiany 600 zł (w Bydgoszczy - bo tam mi poszło - musiałem potem jechać z Wrocka pociągiem po samochód :)) Coraz częśćiej trzeba wymieniać jakieś podzespoły - niestety jest to...
Dodane 18 lat temu
2,0
~rover414
Rover 400 II
Sedan 1.4 Si 103KM 76kW
Z silnikiem cały czas są problemy, odpala kiedy mu się podoba. Układ zapłonowy do bani, musiałem przełożyć cewkę zapłonową w okolice podszybia bo gdy wjechałem w głębszą kałużę auto gasło. W wilgotne dni w ogóle nie odpalało pomimo wymiany całego układu zapłonowego, to już 4 cewka zapłonowa, narazie jakoś jeździ ale nie wiadomo jak długo. Pewnego razu padł termostat i zaczęły się jaja bo auto zaczęło się gotować po wymianie na nowy, póki co...
Dodane 14 lat temu
1,0
~George Prosto z Drzewa
Rover 400 II
Sedan 1.4 Si 103KM 76kW
jak sie sypie to na calego. powazna usterka nr 1-zapieczenie sie szczeki,szkoda tylko,ze w belgii w drodze do polski. ratunek- szczeka zdjeta z tarczy,deska w srodek,i schowana za nadkole. jakos jechal,hamowanie-strach! powazna usterka nr 2- pekniecie glowicy, szkoda,ze najpierw kupilem nowe opony,akumulator, tlumik,katalizator i klocki hamulcowe, i przeszedl przeglad. glowica poslala go na zlom,bo nikt nie dawal gwarancji jak dlugo pochodzi...
Dodane 18 lat temu
2,0
~TW
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Duża liczba , także powtarzających się, awarii: pękający pasek klinowy z powodu blokującego się napinacza, chłodnica, rozrusznik, zawieszenie, rozsczelniona turbina, konieczne było usuięcie immobilizera i centralnego zamka z powodu awarii - nowych nie opłacało się montować - pilot odmawiał posłuszeństwa i nie można było otworzyć ani uruchomić auta. Słaba blacha - mocno koroduje. Katalizator. Słabe sprzęgło - również wymieniane.
Dodane 13 lat temu
3,0
~www.szymon18051983@o2.pl
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 113KM 83kW
musiałem pozbyć się rudego z nadkoli (a dodam, że nienawidzę tego zjawiska wybitnie, tym bardziej, że mam jakiegoś cholernego pecha i rudy lubł wszystkie moje auta), HGF w serii K zawsze wisi w powietrzu; ABS zaczyna mi działać na nerwy(załącza się przy hamowaniu na niskich prędkościach, jak jadę szybciej działa jak należy) , ale to bardziej wina średnio kompetentnych mechaników niż autka
Dodane 15 lat temu
5,0
~Adamczyk20051@wp.pl
Rover 400 II
Sedan 1.4 Si 103KM 76kW
Jeżdzę tym samochodem do danii kilka razy w roku to ok 1500km w jedną stronę, nigdy mnie nie zawiudł a po drodze mijałem wiele aut leszej klasy które niestety nie wytrzymały podróży. Wcześnoiej posiadałem Golfa III i cieszę się że się go pozbyłem. Zawieszenie musiałem wymieniać przynajmniej 2 razy do roku, tuleje wachaczy padały jedna po drugiej.
Dodane 16 lat temu
5,0
~Pablo z Dublina
Rover 400 II
Sedan 1.4 Si 103KM 76kW
Przez dwa lata urzytkowania tego samochodu nie mialem zadnej powaznej usterki. Jedyny raz kiedy nie moglem go odpalic to wynik awarii rozrusznika, ale to zdazyc sie moze kazdemu. Naprawa kossztowala mnie grosze. Poza tym regularnie wymieniam wszystkie oleje i plyny i samochodzik nie ma najmniejszych problemow, praktycznie ZERO USTEREK!!!
Dodane 18 lat temu
3,0
~ppp
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 113KM 83kW
z dużych usterek to poduszki pod skrzynią biegów 40 tyś, łożyska w skrzyni 80 tyś, uszczelka głowicy + uszczelniacze szklanki itp 90 tyś, rdza na tylnich błotnikach - samochód garażowanyc przez większość czasu, amorki tylne przy 80 tyś. , 60 tyś - wymiana tarczy sprzęgła, 100 tyś obłamanie łapy sprzęgła, 105 tyś kompletne sprzęgło do wymiany + wysprzęglik,
Dodane 22 lat temu
5,0
~Robin416
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
Jak do tej pory nic. Jedynie po przejechaniu kilku potężnych kałuż i zalaniu cewki zapłonowej dowiedziałem się od innych uzytkowników, że nalezy unikać fontanny wody z kolein lub dziur. Po wyschnięciu cewki jadna kontynuowana normalnie. Na szczeście są sposoby na usuniecie tej niedogodności.
Dodane 19 lat temu
Dziennik kosztów dla Rover 400 II Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,9
l/100km
7,8
l/100km
12,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Michal Aniol
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
Auto sprowadzilem z niemiec w 2004 z malymi brakami. Od razu musialem wymienic pasek rozrzadu z kompletem uszczelek, sprzeglo i pompe wodna. Wymiany tej dokonalem przy 130 000 km. W ciagu 18 m-cy zrobilem 36 000 km bez wiekszych napraw. Wymienilem jedynie uklad wydechowy (srodkowy i ostatni tlumik).
Dodane 19 lat temu
Rover 400 II Sedan

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów