Szukaj

Oceny Rover 400 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny Rover 400

4,2
~Bartosz
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Posiadam to autko od prawie 3 lat i kupiem je od znajomego z pelna ksiazka serwisowa. Od razu po zakupie (170000km) zalozylem sekwencyjna instalacje gazowa BRC ktora dziala bez zazutu przez 50000 przejechanych kilometrow. Samochod generalnie dobry i wygodny ale troszke za maly jak na moje potrzeby. Koszt instalacji gazowej zwrocil sie juz parokrotnie i Roverek juz dawno zarobil na siebie. Polecam wszystkim kupic zadbany egzemplarz, a napewno...
4,2
~Max
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
Całokształt? Znajdźcie autko w podobnej cenie z takim wyposażeniem. Na pewno wyróżnia się na tle tych wszystkich wieśniackich Wieśwagenów , Bolidów itp. Druga sprawa. Polaczki i ich ciężkie myślenie sprawia, że Rover jest tani. Kilka głupich przykładów; Awaryjny Drogie części Brak tych części Specjalny mechanik wzięty wprost z NASA poradzi sobie z Roverem. Samochód praktycznie bezobsługowy. Wystarczy tylko zaznajomić się z marką Rover i...
3,5
~R over
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Rover 416 polecam wszystkim ktorzy za niewielkie pieniadze chca kupic calkiem rozsadny samochod, auto jest z lat 90tych a posiada kilme, wspomaganie, pelna elektryke, i welurowa tapicerke. Ople, Fordy czy Wieswageny- prozno szukac takich wygod w autach podobnej klasy i rocznikach. Ceny czesci nie sa szokujace, jedynie co do spalania oczekiwalbym ze bedzie mniejsze tym bardziej jezdzilem wiekszosc tego czasu na lpg a pojazd palil ok 10 l/100km...
4,0
~LF
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Jeśli chcesz kupić benzynę, to KONIECZNIE sprawdź silnik pod kątem uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Pierwsze na co patrzysz to zbiornik wyrównawczy płyny chłodzącego - jak zasyfiony oleistym brudem, to dalej nie ma nawet co oglądać, bo uszczelka do roboty (1000-1500 zł). ALE jeśli trafisz w miarę pewny egzemplarz, ze zrobioną uszczelką (bo prędzej czy później się to musi trafić) i w miarę zdrową blachą (nie ma co wybrzydzać, bo właściwie nie...
3,9
~adm
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Eh... To samochód dość dziwny. Na początku zawsze budzi pozytywną reakcję - wszyscy patrzą na skórę w jasnym kolorze, ładną sylwetkę, aluminiowe felgi, które dobrze się prezentują, widzą przycisk A/C i myślą "Wow - klasa wyższa". Jak usłyszą, że pali ok. 6,5 i kosztował parę tysięcy, to słychać dźwięk uderzenia szczęki, która opadła im aż do podłogi. Ale... nie ma róży bez kolców. 400 mocno rdzewieje, trzeba go garażować i o niego dbać by temu...
3,8
~Przeciętny człowiek
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Intensywność awarii w moim przypadku porównywalna z Audi/VW, a koszty napraw z Fiatem/Oplem, oczywiście na zamiennikach. Marka jest fajną alternatywą dla \"Niemieckiej kiełbasy\". Silnik jest bardzo elastyczny, ale trzeba raz wymienić uszczelkę pod głowicą. Bez problemowo odpala w największe mrozy. Wnętrze bardzo dobrze wykonane, ale dla długich ludzi za mało miejsca na nogi, i raczej głośnawo. Karoseria odporna na rdzę, jeśli auto nie...
Dziennik kosztów dla Rover 400
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
6,7
l/100km
8,1
l/100km
12,2
l/100km
Zobacz dzienniki
3,6
~zuko1234567
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Jestem użytkownikem zuko123456. Tylko nie wiem jak poprawić poprzednią opinię. Niezłe oszczędne auto. Jednak małe w środku. Jak dla dwojga może być. Fotele mogłyby być wygodniejsze. Bagażnik robi wrażenie. W poprzedniej opini napisałem \"zakup życia\", teraz, po sprzedaży, muszę napisać SPRZEDAŻ ŻYCIA!!! To nie jest auto na krótko. Auto sprzedawałem od października do końca czerwca!!!! Dokładając w nie 4 tys. (łączny koszt rejestracji,...
3,9
~domel
Rover 400 II
Hatchback 2.0 Si Lux 136KM 100kW
Jeżeli autko na czas ma wymienione wszystkie filtry i płyny oraz elementy zużywające się (np. klocki, tarcze, rozrząd, ewentualnie tuleje przy zawieszeniu) to nic się nie dzieje. Niestety po tylu latach rudy daje o sobie znać przy nadkolach, drzwiach, rogach przedniej szyby i klapie bagażnika. Silnik za to myślę, że jest nie do zajeżdżenia i nic z nim się nie dzieje poza naturalnymi (dopuszczonymi w instrukcji przez praducenta) lekkimi...
4,7
~Jackob
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Auto bardzo wygodne, doskonałe spasowane części w wewnątrz, nic nie skrzypi. Na uznanie zasługuje kierownica, która jest bardzo wygodna. Karoseria zaczyna rdzewieć na elementach, które można wymienić (przednie nadkola i drzwi). Ceny części bez rdzy, w kolorze są bardzo niskie. Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi, silnik ma moc, jeździ się naprawdę wygodnie. Auto jest tanie w naprawach, dużo części zamiennych. Według mnie to bardzo dobry...
3,9
~zibi21
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Kupiłem ten samochód jako drugi w moim życiu, przede wszystkim z uwagi na cenę, która wynosiła dwa lata temu 2500 zł. Samochód bardzo oszczędny (na gazie) i ładny. Po dwóch latach i nie zliczonych wymienionych części, muszę przyznać, że samochód ten nie jeden raz mnie pozytywnie zaskoczył i z całą pewnością kupiłbym go jeszcze raz. Jedyny naprawdę powążnym mankamentem są bardzo duże odpryski na dachu i korozja, która dopadła już całe podwozie...
Rover 400