Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 800 Sedan

PEPOHI, 17 lat temu
Silnik 2.0 I/SI 136KM 100kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 150 tys. km
Rover 800 Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW 1992-1999 - Oceń swoje auto
4,46
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
CUDO
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik pracuje doskonale na benzynie jak i na LPG, na LPG ważna co roczna wymiana świec zapłonowych bo kkrztusi i strzela. 2litrowy silnik do tej masy to optimum dla kierowcy bez zacięcia rajdowego, ale jak trzeba potrafi pociągnąć jak należy tego olbrzyma.
4,0
Skrzynia biegów
prawie doskonały automat, inteligentny dopasowujący i odczytujący pragnienie kierującego, doskonałe hamowanie silnikiem . minus to jazda w okolicach 140- 160 km/h i brak możliwości wymuszenia wyższego biegu trzyma wysokie obroty nie zmienia biegu na wyższy. W dłuższej trasie to naprawde wkurza. Podsumowując w mieście doskonale w trasie słabo.
3,0
Układ jezdny
fatalne przednie zawieszenie , ale na nasze drogi nie ma chyba dobrych zawieszen oprócz pneumatyków które i tak tego nie wytrzymują. Wachacze górne do wymiany co 50 tyś km. Ogólnie jak na tak wypasioną limuzynę klasy średniej zawieszenie mogłoby być lepsze i bardziej konfortowe.
Komfort
5,0
Widoczność
doskonała widoczność , nic nie przeszkadza. Wiadomo trzeba się przyzwyczaić i wyczuć samochód bo na początku sprawia wrażenie trudnego do ogarnięcia, d ł u g i ...
5,0
Ergonomia
wszystkie przyciski pod reką , pełen ful wypas elektryka nic do zarzuceniania. ... no dobra przydałoby się kolumne kierownicy móc jeszcze oddalać i przybliżać bo góra dół w wystarczającym zakresie,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMATRONIK !!!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
olbrzymi bagażnik dzielone siedzenia i składana tylnia kanapa robią z niego samochód dostawczy. z tylu wypas dla pasażerów.
3,0
Wyciszenie
przy dużej prędkości ... WIATR , mogło by być lepiej , w mieście CUDO
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie wiem bo licznik nie działa ale na oko 15l/LPG/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Za darmo jak za tą klasę samochodu , mit o drogich i trudno dostępnych częściach , zawsze można się zrzeszyć -roverki.pl
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIEZAWODNY , zawieszenie Polskie Drogi

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 I/SI 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Rover 800 Sedan