Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 I Hatchback 2.0 154KM 113kW 1998-2002 (11) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Pawel
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Kupilem ten samochod z 120 tys przebiegu wszystkie przeglady u dealera , poza hamucami i oponami , i oczywiscie olejwm , nic nie bylo wymieniane w aucie , ja przejechalem w 1 rok prawie 70 tys kilometrow !!!!!! Bez zadnych napraw i usterek , uwaga , to sa srednio 3 lata jazdy po 23 tys kilometrow rocznie ! Musze zaznaczyc ze mieszkam w Holandii i drogi sa tam lepsze i jezdze z glowa , nie wciskam do dechy bez sensu za kazdym razem ,to niszczy...
4,0
~bogulo[małpa]op[kropka]pl
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
W aucie zadbanym nie ma prawa się nic popsuć. Agrotuning w połączeniu z oszczędnościami skutkuje późniejszymi wydatkami. Zużyciu ulega listwa zapłonowa DI, czasem szlag trafia przepustnicę (też się za szybko wyekploatowuje), o zniszczenie turbiny też nietrudno jak się ją źle traktuje - tak jest nie tylko w saabie, ale i innych autach. Kupując zwróć uwagę na klimatyzację. W automacie włącza się ona sama i automat reguluje klimat wewnątrz. Non...
4,0
~Tomi
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Miałem poważną awarię silnika co zmusiło mnie do kapitalnego remontu. Od tamtego czasu (ponad 5 lat i prawie 100 kkm) w zasadzie miałem 1 awarię zmuszającą mnie do skorzystania z lawety (poszedł przewód od sprzęgła). Jak robisz wszystko na czas i zwracasz uwagę na to, co auto do Ciebie "mówi", to po prostu jeździsz jak każdy inny.
4,0
~Ronin1000
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
wymieniłem wahacz , trochę mnie to kosztowało , ale kupiłem f-my "Febi" - za dobrą firmę trzeba dobrze zapłacić :) Jak do tej pory zrobiłem tym autem ok. 10.000km , a mam go niecały rok i oprócz w/w wahacza nic nie wymieniałem
5,0
~Strielok
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
4 lata bez żadnych napraw. Tylko raz wymieniłem klocki, raz wahacze, a poza tym tylko olej i płyny. Kiedyś coś w końcu padnie, ale życzyłbym każdemu, żeby mógł przejechać 4 lata bez żadnych napraw.
3,0
~Gaga
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
- czujnik położenia wału - kaseta zapłonowa - rozrząd - niby łańcuch ale w okolicach przebiegu 200 tys. należy go wymienić - ODMA - zapycha się i wymaga czyszczenia
2,0
~michalb33
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Auto po prostu się psuje. OD najmniejszych rzeczy typu końcówki drążków poprzez tłumik po cały silnik. Dodatkowo części są masakrycznie drogie nawet chińskie zamienniki.
4,0
~sir_ryszard
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Wszystko okej ale wiem, że przyjdzie czas wymian elementów naturalnie się zużywających.
2,0
~hillion@poczta.onet.pl
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
kompresor klimatyzacji, odma, silnik krokowy od przepustnicy, turbosprężarka, listwa zapłonowa, wahacz
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 I Hatchback 2.0 154KM 113kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,50 zł
11,0
l/100km
13,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~danyde@aster.pl
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Bez poważnych usterek jak do tej pory - odpukać ;)
Saab 9-3 I Hatchback