AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Saab
9-3
I
Hatchback
2.0 154 KM 113 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Saab 9-3 I Hatchback 2.0 154KM 113kW 1998-2002
(10) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
6
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~sir_ryszard
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Dość sztywno zestrojone zawieszenie - resorowanie, siłą rzeczy nie ma idealnego wytłumienia dziur i wybojów. Urok polskich dróg. Te wszystkie auta nie są przystosowane na nasze krajowe warunki. Nawet Jeepy mają ciekawy sprawdzian dla zawieszenia. W Saabach montowane są również belki usztywniające, które znajdują się w silnikach. Pozwala to na gwałtowniejsze pokonywanie zakrętów. Szerokie opony również mają niebagatelny wpływ na jazdę w...
Dodane
17 lat temu
5,0
~Strielok
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Mam wrażenie, że samochód bardzo dobrze komunikuje się z kierowcą. Nie wiem, jak to określić, ale bardzo dobrze czuć, na co w danym momencie można sobie pozwolić. Wyraźnie też czuć zużycie takich elementów jak np. wahacze, dzięki czemu wiemy, kiedy nadchodzi czas na wymianę. Prowadzi się znakomicie. O wiele lepiej w moim odczuciu niż np. Audi A6 z tego rocznika, które jeździ jak czołg.
Dodane
10 lat temu
5,0
~bogulo[małpa]op[kropka]pl
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Jedzie gładko, cicho, równo, przyzwyczajenia wymaga trochę opóźniona reakcja na ruch kierownicą (jak w samolotach :)) Hamulce twarde (może mam coś z servo i podciśnieniem), ale skuteczne. To samo tyczy się sprzęgła, które twardnieje z czasem i wymaga przeczyszczenia. Nikt jednak tego nie robi bo trzeba w tym celu wybebeszyć połowę komory silnika.
Dodane
15 lat temu
5,0
~danyde@aster.pl
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
sztywny i niezmiernie precyzyjny. Duża dynamika na zakrętach, rewelacja. Uśmiech na twarzy kierowcy podczas jazdy gwarantowany pod warunkiem że znajdzię ulicę bez większych dziur ;)
Dodane
15 lat temu
5,0
~Tomek
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
No, ponownie porównując do Alfy i jej słynnego zawieszenia, dla mnie i tak jest ono w saabie lepsze. Nie dość że wytrzymałe, to mimo że dość twarde, to jednak komfortowe.
Dodane
15 lat temu
4,0
~Cuba Libre
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
pare razy mnie chcialo zarzucic, ale to chyba moja wina, bo wjezdzam w zakrety za szybko. W sumie to 2 razy sie to zdarzylo i nie bylo niebezpieczne :)
Dodane
18 lat temu
4,0
~Tomi
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Bez szału ale i bez tragedii. Fabryczny setup raczej do spokojnej jazdy. Na co dzień komfortowe i bezpieczne auto.
Dodane
6 lat temu
4,0
~Pawel
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Moglby byc , troche bardziej bezposredni , jak np w nowym audi A3- A4 , ale to jest saab pozatym bez zarzutow
Dodane
20 lat temu
4,0
~hillion@poczta.onet.pl
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Trochę "pływa" na koleinach ale ogólnie dobrze trzyma się drogi.
Dodane
18 lat temu
Dziennik kosztów dla
Saab 9-3 I Hatchback
2.0 154KM 113kW
Średni koszt
przejechania 100 km
32,50 zł
pb
11,0
l/100km
lpg
13,6
l/100km
Zobacz
dzienniki
3,0
~Gaga
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Zupełnie przeciętny układ jezdny, niczym się nie wyróżnia.
Dodane
5 lat temu
Poprzednia
1
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Saab 9-3 I Hatchback 2.0 154KM 113kW 1998-2002
4,3 (16 ocen)
Wybierz inny silnik
2.0 154 KM
2.0 i 130 KM
2.0 i SE 130 KM
2.0 i T 185 KM
2.0 i T SE 185 KM
2.0 i TS 200 KM
2.0 T 205 KM
2.2 TiD 115 KM
2.2 TiD 125 KM
2.3 i 150 KM
2.3 i T SE 150 KM
2.3 T 230 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Saab 9-3 w pigułce
Saab 9-3
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Saab 9-3
Dane techniczne
Saab 9-3 I Hatchback 2.0 154KM 113kW 1998-2002
Raporty zużycia paliwa
Saab 9-3 I Hatchback 2.0 154KM 113kW 1998-2002
Opinie
Saab 9-3 I Hatchback 2.0 154KM 113kW 1998-2002
Usterki
Saab 9-3 I Hatchback 2.0 154KM 113kW 1998-2002
Publikacje
Saab 9-3
Newsy
Saab 9-3
Galerie
Saab 9-3
Nasze pomiary
Saab 9-3
Filmy
Saab 9-3
Ogłoszenia
Saab 9-3
Ceny aut używanych
Saab 9-3
Dziennik kosztów
Saab 9-3 I Hatchback 2.0 154KM 113kW 1998-2002
Opinie o instalacjach LPG
Saab 9-3 I Hatchback 2.0 154KM 113kW 1998-2002
Testy zderzeniowe
Saab
Aktualnie przeglądasz
Saab 9-3 I Hatchback
Dane techniczne
175 raportów
zużycia paliwa
12 ogłoszeń
używanych
4 zgłoszone
usterki
4 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy