Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 I Hatchback

Divine, 16 lat temu
Silnik 2.2 TiD 125KM 92kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Saab 9-3 I Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW 2001-2002 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Rewelacyjny silnik w świetnym opakowaniu.
5,0
Całokształt
Niepowtarzalne solidne auto z charakterem, mocnym i ekonomicznym silnikiem, rzekłbym z własną duszą :-) funkcjonalnie do użytku codziennego bardzo dobre, choć szczególnie dobrze spisuje się na długich trrasach. No i to poczucie że jeździ się autem innym niż wszytkie. No i jest piękne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silny, niesamowicie elastyczny, spalanie jak na pojemność i masę auta niskie, oprócz tego że zimny terkocze jak traktorek nie zauważyłem wad.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, nic się nie zacina, wsteczny z blokadą, troszkę miękka i długie drogi prowadzenia, ale to bardziej takie szukanie złego na siłę.
5,0
Układ jezdny
Bardzo udany kompromis: nie za sztywny nie za miękki, bardzo dobrze trzyma się drogi, nie buja na koleinach i nie rzuca na szybko przejeżdżanych zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód bardzo dobrze ładnie widać maskę, duże solidne lusterka, niestety z tyłu już nie za ciekawie ale da się jeździć
5,0
Ergonomia
Absolutnie świetna, wszystko na swoim miejscu pod ręką, fajna funcja night panel, duże czytelne przyciki i wyświetlacze. Wady: mało schowków, listwa usztywniająca w bagażniku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik spisuje się dzielnie i skutecznie, szybko się nagrzewa, chłodzi, usówa parę z szyb, nie ma wad.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca z przodu, przepastny bagażnik, dla pasażerów raczej ciasno, ale ja z tyłu nie siedzę.
4,0
Wyciszenie
Niestety jedyna pradziwa wada silnik zimny chodzi jak stary URSUS, strasznie klekocze, rozgrzany sprawuje się już lepiej ale i tak nie daje o sobie zapomnieć, ale co ciekawe z drugiej strony np. przy 190 km/h można sobie spokojnie rozmawiać bez unoszenia głosu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Minimalnie jak na razie 5l to absolutne minimum, w trasie mieszanej mocno z miastem przy średnich prędkościach 60km/h ok. 5.4l, na autostradzie przy średniej prędkości ok.170 km/h ok 7.5l, w mieście przy delikatnej nodze poniżej 7l, maksymalnie przy aktywnym korzystaniu z walorów silnika do 9l/100km. Ceny materiałów eksploatacyjnych przyzwoite -pod karoserią jest to OPEL.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kawał oryginalnego auta za naprawdę nieduże pieniądze. Sprawdzona technika niedroga w utrzymaniu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic, odpukać .....
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic, odpukać .....

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 TiD 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Saab 9-3 I

Liczba wpisów: 10

Saab 9-3 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Saab 9-3 I Hatchback