Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 II SportKombi

Tomek, 14 lat temu
Silnik 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Saab 9-3 II SportKombi 1.9 TTiD PF 180KM 132kW 2006-2014 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Scetycznie podchodziłem do tego auta- zakup \"wymuszony\" przez Żonę i dzieci,po 10000 stałem się fanem SAAB-a - szkoda, że ma kłopoty i tak kiepski marketing.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo porównywalny z dieslem BMW 177 KM (jeżdzimy też takim autem). Brak turbo dziury, elastyczność b.dobra, a jedynie spalanie nieco większe niz w BMW
4,0
Skrzynia biegów
Trochę haczy 1-ka, poza tym ok
5,0
Układ jezdny
Mimo specyfikacji AERO (a może dzieki niej) samochód ma świetnie zestrojone zawieszenie. Mielismy obawy o zahaczanie podwoziem, ale ten problem na naszych drogach nie występuje. Auto nie buja i pomimo dynamicznej jazdy pasażerowie tylnych siedzeń nie mają kłopotów lokomocyjnych. Jedyny istotny kłopot-brak mozliwości założenia łańcuchów na 17 calowe koła (standard w AERO), a 16 nie są zalecane.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na kombi ok, lusterka boczne wystarczające.
5,0
Ergonomia
Tutaj podpisuję się pod innymi opiniami- nie można lepiej. Początkowo brakowało mi gadżetów znanych z innych marek (peugeot, bmw czy nawet octavia), ale szybko okazuje sie, ze one faktycznie nic nie wnoszą (chwilowe spalanie!) a jedynie rozpraszają, czy denerwują kierowcę. SUPER sprzęt BOSE!!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bije inne marki, brakuje tylko ogrzewanej elektrycznie szyby przedniej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera ok, z tyłu mogłoby być trochę więcej miejsca, ale syn (186 cm wzrostu) nie buntuje się. Dużeo miejsca na stopy pasażera pod przednimi siedzeniami.
4,0
Wyciszenie
trocę głośny przy rozruchu zimnego silnika, poza tym bez uwag do 200 km/h (w Niemczech)- można słuchać muzyki czy spokojnie rozmawiać- jak w BMW
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tę moc, elastyczność i osiagi -ok. Miasto do 8,0 ( w korkach), trasa z \"trumną\" na dachu i szybką jazdą autostradową do 7,2, normalnie- Polska 6,5.
4,0
Stosunek jakość/cena
Milałem szczęście w salonie- cena nijak się miała do katalogowej (obniżka o ponad 20% w stosunku do ceny wyściowej). Auta innych marek (newet nie z klasy premium)z takim wyposażeniem (AERO+ dużo dodatków) mają pratycznie tę samą cenę
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymiana po 5000 mikrofonu do zestawu głośnomówiacego
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TTiD PF 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II SportKombi 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-3 II SportKombi