AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Saab
9-5
I
Sedan
Wady i zalety
Wady i zalety
Oceny
Saab 9-5 I Sedan
Podsumowanie 131 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
4,29
średnia ocena z
131 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
88%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
4,29
Wrażenia
Silnik
4,51
Skrzynia biegów
4,25
Układ jezdny
4,47
Karoseria
4,57
Komfort
Widoczność
4,29
Ergonomia
4,53
Wentylacja i ogrzewanie
4,54
Wyciszenie
4,40
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,63
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,66
Stosunek jakość/cena
4,18
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,98
Bezawaryjność (poważne usterki)
4,00
Pozytywne zaskoczenie
+ Silnik
+ Karoseria
+ Przeniesienie napędu
+ Zawieszenie
Uciążliwe usterki
- Układ elektryczny
- Układ hamulcowy
Zwiń
podsumowanie
Wady i zalety
– Układ hamulcowy
(6)
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najbardziej przydatnych
od najbardziej przydatnych pozytywnych
od najbardziej przydatnych negatywnych
od najnowszych
Kategoria komentarza:
Karoseria
Przeniesienie napędu
Silnik
Układ elektryczny
Układ hamulcowy
Zawieszenie
Inne
Filtruj
wyniki
2,9
~KONRAF
Saab 9-5 I
Sedan 2.0 T 150KM 110kW
serwo
Dodane
15 lat temu
4,4
~kreeg
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 T 230KM 169kW
Auto staje dęba w momencie - cztery tarczówki robią swoje :)
Dodane
13 lat temu
4,0
~Przemek
Saab 9-5 I
Sedan 3.0 TiD 176KM 129kW
4,3
~pakero0000
Saab 9-5 I
Sedan 2.0 T 16V 185KM 136kW
Zuzycie klocków i tarcz ...ale za dynamiczną jazdę sie płaci w ten sposób
Dodane
16 lat temu
4,6
~Hellaine
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 T 16V Aero 250KM 184kW
Wymienione tarcze i klocki na sportowe. Seryjne szybko przestają hamować.
Dodane
16 lat temu
4,2
~titu
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 i T SE 170KM 125kW
szumy w spomaganiu
Dodane
17 lat temu
Poprzednia
1
Następna
Saab 9-5 I Sedan
4,3 (131 ocen)
Wybierz silnik
2.0 i T SE 150 KM
2.0 T 150 KM
2.0 T 16V 185 KM
2.2 TDi 120 KM
2.3 i T 170 KM
2.3 i T SE 170 KM
2.3 t 185 KM
2.3 T 220 KM
2.3 T 230 KM
2.3 T 16V Aero 250 KM
3.0 i V6 24V 200 KM
3.0 TiD 176 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Saab 9-5 w pigułce
Saab 9-5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Saab 9-5
Dane techniczne
Saab 9-5 I Sedan
Raporty zużycia paliwa
Saab 9-5 I Sedan
Opinie
Saab 9-5 I Sedan
Usterki
Saab 9-5 I Sedan
Publikacje
Saab 9-5
Newsy
Saab 9-5
Galerie
Saab 9-5
Nasze pomiary
Saab 9-5
Filmy
Saab 9-5
Ogłoszenia
Saab 9-5
Ceny aut używanych
Saab 9-5
Dziennik kosztów
Saab 9-5 I Sedan
Opinie o instalacjach LPG
Saab 9-5 I Sedan
Testy zderzeniowe
Saab
Aktualnie przeglądasz
Saab 9-5 I Sedan
Dane techniczne
140 raportów
zużycia paliwa
3 ogłoszenia
używanych
5 zgłoszonych
usterek
4 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy