Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 900 II Coupe

Lukas [email protected], 12 lat temu
Silnik 2.0 i 131KM 96kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Saab 900 II Coupe 2.0 i 131KM 96kW 1993-1998 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Całokształt. Czujesz się w nim wyjątkowy. Bardzo dobre światła. Proszę zwrócić uwagę na niespotykanie wygodne fotele.
5,0
Całokształt
Nie no to poprostu Saab. Ponadczasowy styl. Czujesz się w nim wyjątkowy. Polecam te z beżową tapicerką we wnętrzu. Późniejsza wersja 9-3 to już nie to.. Chyba że nowy model 2008... jest na co zbierać... 2.2 T ale nie ma już tego stylu co 900.. Wygoda siedzień.. przyczepność.. to już drugi w rodzinie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Hmm słaby na niskich obrotach.. ale powyżej 4.000 zł jakby odlatywał. Dopiero wtedy ujawnia się stado 136 KM..
4,0
Skrzynia biegów
Po ogłoszeniach : częste usterki. Ja kupiłem z rozwalonym wstecznym, a skrzynia kosztowała mnie 600zł. Ogólnie ok, o to cacko trzeba dbać.
5,0
Układ jezdny
Genialne trzymanie dorgi przy wysokich prędkościach. Niestety raz na rok trzeba zawieszenie remontować. Nasze drogi.. neistety.. Ale najczęściej kończy się na wymianie tuleji w wahaczu. Do zaakceptowania. Pięknie trzyma się drogi przy zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
Ja widzę wszystko, chyba że stane pod światami...
5,0
Ergonomia
No klasyk... stacyjka saabowska jest super, reszta tez zresztą. W końcu to samochód z wyżsej półki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok.ok szkoda że nie ma klimy... szyby nie parują.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W mojej wersji coupe ciężko się zmieścić na tylnych miejscach.. Ale z przodu ok. Wersja 5-cio drzwiowa przestronniejsza - ma inne zastosowanie
5,0
Wyciszenie
Samochód dobrze wyciszony
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest najgorzej. W mieście ok 13 LPG, ale można spokojnie zejść do 12. Trasa do 130km/h -11 litrów. Ciężko jeździć wolniej tym samochodem. Minimalnie spalił 9.
4,0
Stosunek jakość/cena
Tani w zakupie przy odrobinie starań, na tą klasę prawie jak za darmo! Niesety części drogie - sprzęgło ok 700zł SACHS. Mało zamienników. Ale tezeba kombinować.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
O niego trzeba dbać!!! Drobiazgi kosztują. Na szczęscie wiele części z sam. używanych
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z tego co mi sie udało zobaczyć to czasami łańcuszek rozrządu paa, skrzynia oraz - podobno często - silnik krokowy. Na razie spokój.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 131KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...