Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Saab 900 w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Saab 900

Lata produkcji: 1978 - 1998
Segment: Klasa średnia

Saab 900 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Saab 900

Ogólna ocena
4,32
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(99%) NIE(1%)
ZALETY + Całokształt + Ergonomia + Stosunek jakość/cena
WADY - Widoczność - Skrzynia biegów - Koszty utrzymania

Autorentgen Saab 900

Liczba wpisów: 4
Układ wybieraka skrzyni biegów.
dodał: ~m4, 7 lat temu
W autach o większym przebiegu, ok. 200 tys. km, czasami później, ujawnia się zużycie mechanizmu wybieraka skrzyni biegów, co przejawia się zacinaniem lewarka przy próbie wrzucenia biegu (najczęściej wsteczny, 5, 1 i 2). Często doraźnie pomaga wrzucenie najpierw innego biegu, np. jak nie wchodzi piątka, należy najpierw lewarek przestawić na trójkę, a potem spróbować ponownie włączyć piątkę. Powodem usterki jest zużycie plastikowych tulejek - koszt naprawy powinien wynosić ok. 150 zł. Uwaga! Niektóre warsztaty próbują naciągnąć klienta na wymianę skrzyni biegów - warto wtedy zasięgnąć opinii...
Wsteczny bieg.
dodał: ~12ab, 8 lat temu
Problem z wrzuceniem wstecznego biegu. Wyrabia się synchronizator wstecznego biegu. Można z tym jeździć, aż do momentu kiedy wstecznego w ogóle nie da się wrzucić. Jest sposób na wrzucanie wstecznego jak już nie wchodzi: nacisnąć hamulec (chodzi o to aby auto stało), wcisnąć pedał sprzęgła, wrzucić pierwszy bieg (nie puszczając sprzęgła i hamulca), wrzucić piąty bieg, i teraz w 99% wsteczny wejdzie bez problemu. Możliwości naprawy: można szukać używanej skrzyni i zamienić skrzynie, można oddać skrzynie do naprawy - druga opcja jest o tyle lepsza, że to jest "nasza" skrzynia i mamy...
Rolki paska wieloklinowego.
dodał: ~gugu, 7 lat temu
GM odwaliło straszną fuszerkę jeśli chodzi o rolki, które potrafią padać praktycznie po przejechaniu 30 tyś kilometrów. Szczęście, że łatwo je wymienić. Poza tym autko cudownie jeździ. Posiadam je już 2 lata i jedyne co przy aucie było do robienia to w.w. rolki

Dane techniczne Saab 900

Moc silników 100–185 KM
Pojemność silników 2,0–2,5 l
Prędkość maksymalna 165–230 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,5–14,0 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Saab 900
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 678
Koszt ogólny 35,83 PLN
LPG35.51 PLN
Wydatki serwisowe 53,72 PLN Pozostałe wydatki 25,19 PLN

Publikacje o Saab 900

AUTOCENTRUM.PL S.A.