AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Saab
900
II
Opinie
Opinie
Lista ocen
Saab 900 II
(84) - Silnik
Na liście zabraknie
41
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~12ab@wp.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Silnik bardzo przyzwoity. Auto szybko przyspiesza nawet z niskich obrotów. Jednak najmilej zaczyna wciskać powyżej 3000 obr/min. Głośniejsza praca zaczyna się od 5000 obr/min. Ale nadal nie ma odgłosu zarzynanej świni. Jeśli trzeba wcisnąć nie odbije się to na przytulnej atmosferze w kabinie. Elastyczność: nie ma jakiś specjalnych problemów przy wyprzedzaniu na piątce. Do 140 km/h nprawdę przyspiesza, potem do 180 km/h idzie troszkę słabiej,...
Dodane
18 lat temu
5,0
~Szymon
Saab 900 II
Hatchback 2.3 150KM 110kW
Trochę słaby z dołu, ale jak wejdzie na obroty, to naprawdę fajnie ciągnie. Jako, że 2.3 w 900ng (b234i) był bez turbo, toteż jest tak naprawdę bezobsługowy. Ważne, żeby oleje i filtry zmieniać czasu, a będzie służył. Silnik jest na łańcuchu, co jest zaletą, bo wytrzyma dużo więcej niż pasek, ale na niego też kiedyś przychodzi czas. Zazwyczaj między 200 a 300 tys km trzeba ten rozrząd wymienić, a to wiąże się z wyjęciem całego silnika, co...
Dodane
6 lat temu
5,0
~majmajk@o2.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
Silnik w Saab 900SE turbo są świetnymi silnikami - 100% konstrukcja SAAB! auto łatwo wkręca się w obroty. Turbo działa bardzo płynnie należy dodać, że podciśnienie wynosi 1,2 Bara a pomimo tego samochód przyspiesza bardzo bardzo dobrze. Jego słabym punktem jest 1 ale na wyższych biegach jedzie cudownie. Wielkim plusem tej jednostki jest TANI TUNING za nie całe 600 możemy uzyskać maszynę ponad 230km i 330Nm. Jest coś :)
Dodane
13 lat temu
5,0
~andrewaq@op.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
2.0 16V Turbo mówi samo za siebie. Oczywiście wielopunktowy wtrysk i direct ignition czyli bezpośredni zapłon (brak przewodów zapłonowych - 4 oddzielne cewki w kasecie zapłonowej). Zmieniłem ECU na Stage I Nordic (225KM 340Nm) Efekt: z przeciętnego zabójcy auto zmieniło się w wyrafinowanego zawodowego mordercę wszystkich BMW do 3.5 L w benzynie i innych z kierowcami z wystrzelonym w kosmos ego - mina takiego: bezcenne :)
Dodane
15 lat temu
5,0
~Lukas
Saab 900 II
Coupe 2.3 -16 150KM 110kW
Dla mnie ideał silnikowy. Nie potrzebny w sumie automat - silnik zbiera się na niskich obrotach ( nie lubie krecic wysoko silnków) Od 3 tyś bajka:) Trzeba zwracac uwagę na stan rolek, oraz łańcucha rozrządu. A sam łańcuch to wydatek 1000- 1200 zł, ale wymienia się raz na 200 000 km. Olej - nawet przy znacznych przebiegach - pełen syntetyk i nigdy Castrol!! Dbajcie o niego a odwieczy się świetną jazdą
Dodane
16 lat temu
5,0
~Tommy
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Na niskich obrotach "faluje", poza tym irytuajcy problem z za wczesnie przelaczajacym sie gazem, dzieki ktoremu juz wielokrotnie odpalalem silnik bedac na zakrecie ;) ale idzie sie do tego przyzwyczaic. Jak juz przeskoczy na gaz - idzie jak burza i choc czuje ze przez te 12lat pewnie pare koni ubylo, auto wciaz przyspiesza jak zadne inne. Uczucie ze wszyscy zostaja w tyle - bezcenne :)
Dodane
18 lat temu
4,0
~Mateusz
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Jest to najsłabszy silnik występujący w tym modelu, ale wystarczający do sprawnego i dynamicznego przemieszczania się. Małą wadą jest fakt, że przyspieszenie można odczuć dopiero od około 3-3,5tys obrotów, wczesniej auto troche się \"muli\", powyżej tej granicy jest to naprawdę fajne i mocne auto, dające bardzo dużo przyjemności z jazdy.
Dodane
13 lat temu
5,0
~reggie
Saab 900 II
Coupe 2.0 -16 Turbo 185KM 136kW
Od razu zaznacze, że jest to moje pierwsze auto. Silnikiem jestem zachwycony, na biegu jałowym praktycznie niesłyszalny, przy szybkim przyspieszaniu słychać tylko świst turbiny, dzięki której jest elastyczny. Z pewnością odstaje od współczesnych standardów (konstrukcja sprzed blisko 20 lat), ale w latach swojej młodości konkurencji na poziomie nie miał
Dodane
15 lat temu
5,0
~900SE
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Rewelacja-wspaniała kultura pracy, charakterystyczny saabowski pomruk, duża satysfakcja z jazdy i dodawania gazu. Silnik doskonale znosi warunki jazdy spokojnej jak i sportowej. Nie jest zbyt elastyczny ale powyżej 3000 obrotów zaczyna się fajnie wkręcać i ciągnąć do przodu:)Już teraz takich silników się nie robi- a szkoda.
Dodane
13 lat temu
Dziennik kosztów dla
Saab 900 II
Średni koszt
przejechania 100 km
31,00 zł
lpg
12,3
l/100km
Zobacz
dzienniki
5,0
~hydrozehn
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Mocny, ale było czuć, że czasami w extremalnych sytuacjach brakowało mu odrobinki tchu, jednakże na codzień silnik więcej niż idealny o pięknej kulturze pracy. Odgłos fajny mocny, ale nie natarczywy. Jeden z ostatnich bezproblemowych silników. Rozrząd na łańcuchu, zdolny do osiągania milionowych przebiegów.
Dodane
15 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Saab 900 II
4,3 (125 ocen)
Wybierz nadwozie
Cabrio
Coupe
Hatchback
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Saab 900 w pigułce
Saab 900
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Saab 900
Dane techniczne
Saab 900 II
Raporty zużycia paliwa
Saab 900 II
Opinie
Saab 900 II
Usterki
Saab 900 II
Publikacje
Saab 900
Newsy
Saab 900
Galerie
Saab 900
Nasze pomiary
Saab 900
Filmy
Saab 900
Ogłoszenia
Saab 900
Ceny aut używanych
Saab 900
Dziennik kosztów
Saab 900 II
Opinie o instalacjach LPG
Saab 900 II
Testy zderzeniowe
Saab
Aktualnie przeglądasz
Saab 900 II
Dane techniczne
128 raportów
zużycia paliwa
7 zgłoszonych
usterek
1 publikacja
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy