Szukaj

Oceny Saab 9000 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny Saab 9000

4,2
~Saab_Fan
Sedan 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW
Saab 9000 II
Fajny samochód do jazdy na codzień - duży, wygodny, bardzo bardzo dynamiczny - nawet na tle współczesnej konkurencji. Trzeba się jednak liczyć z tym, że musi swoje spalić (średnia z 3000 kilometrów po mieście to równe 13 litrów benzyny na setkę, gazu nie chcę zakładać) oraz na to, że trzeba mieć dobrego mechanika, specjalizującego się w Saabach. W tych autach jest bardzo dużo niuansów, których mechanicy niezaznajomieni z tematem nie potrafią...
4,2
~Paweł22
Sedan 2.0 16V CD 150KM 110kW
Saab 9000 II
Ogólnie auto oceniam jako dobre, ze względu na awarię i trochę spore zużycie paliwa, ale w końcu to nie jest jakieś małe autko. Poza tym jazda nim jest bardzo przyjemna. Z silnikiem 2,3 i LPG byłby to chyba ideał. Cieszy że żadne drobiazgi się nie psują, więc auto stosunkowo niezawodne.
4,9
~grzesieksz@onet.eu
Sedan 2.0 16V 128KM 94kW
Saab 9000 I
nie zamieniłbym tego samochodu na żaden inny, nawet jeśli ktoś chciałby mi dopłacić, jedyne auto na jakie mógłbym zamienić Saaba to też Saab tyle że ewentualnie młodszy, żadna inna marka nie wchodzi w grę
4,4
~Tadek79
Sedan 2.3 16V CSE 147KM 108kW
Saab 9000 II
Wszystkie usterki wybacza się po ruszeniu z miejsca. Jazda tym autem jest tak przyjemna że w końcu jeżdżę zgodnie z przepisami- nie mam ochoty ani potrzeby sprawdzać co potrafi. Jednak gdy trzeba wyprzedzić... :)
3,5
~Piter
Sedan 2.0 16V 128KM 94kW
Saab 9000 I
jak na 18-letni samochód to dobrze, duża, bezpieczna i wygodna limuzyna z ogromnym bagażnikiem, niestety wiek robi swoje, osobiście polecam modele z końca produkcji (1997-98),wielu mechaników nie chce się podejmować naprawy jak zobaczy tą markę a naprawy w oficjalnym serwisie ze względu na cenę nie wchodzą w grę, , natomiast w moim Saabie niektóre elementy pochodziły już z Opla
4,5
~zygmunt56@tlen.pl
Sedan 2.0 16V Turbo 175KM 129kW
Saab 9000 I
Auto chociaz wiekowe to jeszcze dzis potrafi sie podobac i z opini pasazerow bardzo wygodne i przestrzenne Jednak mozna wyprodukowac auto ktore zaspokoi oczekiwania ludzi mimo ze starzeje sie razem z nimi zachowujac swoj blask
Dziennik kosztów dla Saab 9000
Średni koszt przejechania 100 km
49,50 zł
13,0
l/100km
14,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,7
~Rysiek123
Sedan 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW
Saab 9000 II
idealne połączenie czołgu z samochodem sportowym. Taki "pan samochodzik" - często obserwuję zdziwienie u kierowców, nawet samochodów sportowych, jak widzą znikający tył. Oczywiście Porsche to nie jest, bo masa robi swoje, ale z drugiej strony dzięki masie i zabezpieczeniom, z których słyną Szwedzi, mamy samochód-fortecę
4,7
~Dominik .. biker23@op.pl
Sedan 2.3 16V 146KM 107kW
Saab 9000 I
Moim zdaniem to bardzo dobry samochod a przedewszystkim bezpieczny przekonalem sie do tych samochodow po tym jak moj tato mial wypadek z autobusem przy predkosci 150km/h czolowo hamowal 5 metrow a wyszedl mozna powiedziec bez szwanku reka polamana lekkie wstrzas mozgu i podbite oko... ogolnie to szwedzkie samochody sa bardzo dobre !
3,6
~jacek_ostalczyk
Sedan 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW
Saab 9000 II
ogolnie fajne auto ale totalnie nie pasujace trakcyjnie do swietnego silnika.auto ma dosc plywajacy charakter.ogolnie stylowe autko choc jakosc wykonania na nizszym poziomie niz w audi czy bmw.
4,6
~ergal
Sedan 2.0 16V Turbo CS 185KM 136kW
Saab 9000 II
Po prostu Saab ze swoich najlepszych lat - nic dodać, nic ująć.
Saab 9000