Silnik 143km jest ogólnie dobrym wyborem jeśli ktoś ceni sobie uniwersalność. Zapewnia dobrą moc i moment obrotowy w stosunku do masy auta. Gdy potrzebujemy wyprzedzić, nie ma problemu. Jednak jest odczuwalna turbo dziura. Gdyby nie mój wysoki przebieg auta zdecydowałbym się na chip tuning gdzie napewno było by lepiej. Spalanie najniższe jakie udało się osiągnąć bez ecodrivingu to 5.3/100. Na autostradzie i jazdą zgodną z przepisami w granicach 5.8-6/100. Miasto to około 8L/100km
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest dosyć precyzyjna. Na zimnym silniku 1 i 2 czasem ciężko wchodzą ale bez tragedii. Jedynka jak to w dieslu trochę za długa i jadąc w ostrzejsze zakręty trzeba zwolnić i zredukować do 1 żeby nie męczyć silnika na obrotach 1200-1300.
4,0
Układ jezdny
Powiem tak z jednej strony super, z drugiej średnio. Po pierwsze gdy jeździmi na autostradzie czy w większych prędkościach tj. 90-140km/h, samochód prowadzi się jak po sznurku. Trzyma się drogi perfekcyjnie, nie ucieka - mamy pewność prowadzenia. Z drugiej strony na standardowym zawieszeniu w mieście i oponach 205/55 R16 auto przechyla się w zakrętach i jest podsterowne. Napewno sportowe zawieszenie dałoby większą frajdę w zakrętach.
4,0
Karoseria
Karoseria to chyba najsłabszy element tego pojazdu, a wszystkiemu winne są gąbki wygłuszające kładzone w nadkolach, przez co cała wilgoć zbiera się i powoduje korodowanie błotników. Ale całe szczęście można polakierować.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest super, widać wszystko.
5,0
Ergonomia
Ergonomia jak to w niemieckich autach. Wszystko prosto i idealnie na swoim miejscu. Na plus w tym samochodzie, wnętrze przeniesione żywcem z audi w wersji cabrio. Użyte materiały są naprawdę wysokiej jakości, nic nie trzeszczy. Radio i klimatyzacja bardzo prosta w użytku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie dają radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku jest naprawdę sporo miejsca ale jeśli mówimy o dwójce podróżujących. Miejsca jest pod dostatkiem, trochę gorzej robi się w drugim rzędzie. Bagażnik naprawdę duży, można przewozić dwumetrowe przedmioty jak np. drzwi bez otwartej klapy.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie to jeden z mocniejszych elementów tego samochodu. W środku do 140km/h jest naprawdę cicho, można swobodnie rozmawiać z pasażerami oraz słuchać radia nie przesadzając z głośnością.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto praktycznie się nie psuje, mało pali. Polecam
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek jakość/cena jest naprawę wysoki. Za niską kwotę auta używanego dostajemy naprawdę dobrze wyposażony i dopracowany samochód.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem delikatne usterki których naprawa zajmie chwilę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tak naprawdę to nic.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
[l/100km]