Szukaj

Informacje o Seat Exeo

Lata produkcji: 2009 – 2013
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 2008 roku. Pierwszy samochód Seata w tym segmencie. Exeo miał początkowo nosić nazwę Bolero, tak bowiem nazywał się prototyp, będący późniejszą bazą dla tego modelu. Exeo zbudowano na platformie podłogowej Volkswagena oznaczonej symbolem B7. Zdecydowaną większość rozwiązań technicznych i stylistycznych dzieli z poprzednią generacją Audi A4 (B7). Exeo dostępny jest również w wersji kombi, która nosi skrót ST. W 2012 roku model został poddany drobnej modernizacji.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo ładny, elegancki samochód z dużym „ale”. Rozumiem sens obniżenia kosztów (czytaj: ryzyka) tego przedsięwzięcia, ale czy jedynym rozwiązaniem jest klonowanie starego Audi? ~Powagosław
Luzacjusz
Seat wreszcie zrobił fajny samochód. Właściwie nie zrobił, tylko dostał. Ale czego tu się czepiać? Jak wasza dziewczyna chodzi w ładnej kiecce, też narzekacie, czemu sama sobie nie uszyła? Litości, przecież Britney też śpiewa cudze piosenki. ~Luzacjusz

Seat Exeo – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów

Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Seat Exeo

Liczba ocen: 61
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Silnik + Wyciszenie + Karoseria

Wady

- Ergonomia - Koszty utrzymania - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,7
~JP 72
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Seat Exeo
Ogólnie bardzo dobry samochód. Nie słuchajcie wpisów typu: słabe zawieszenie, ergonomia do niczego, twarde zawieszenie, ciasno, itp. Jeździłem kilkunastoma różnymi samochodami- od kompaktów po klasę średnią i wyższą (np. Audi A6). Seata jako nowego, na pewno bym nie kupił- za drogi. Natomiast jako samochód używany, jest godny polecenia. Cichy w środku, stosunkowo wysokiej jakości materiały wykończeniowe, duże lusterka zewnętrzne, pewny w prowadzeniu, ergonomia na wysokim poziomie (zaletą są rozwiązania sprzed około 10 lat- dzisiaj za bardzo udziwniają), dobre wyposażenie, niezły, mocny silnik- harmonijnie rozwija moc, mało pali, krótkie czasy wyprzedzania na 4 i 5 biegu od 60 do 100 i 80-120 km na godzinę (6-8 sekund). Brzmienie, reakcja na gaz, przyjemność z jazdy- dobra, a nawet bardzo dobra. Cieszy cisza w środku nawet przy wyższych prędkościach. Ładne, chromowane dodatki. Owszem, z tyłu przydało by się kilka dodatkowych centymetrów- ale tragedii nie ma, nawet dla osób dorosłych- na dłuższych trasach bez większych problemów. Precyzyjna skrzynia biegów.
4,2
~VaGMaster
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Seat Exeo
Witam ponownie. Po przejechaniu 20tys kilometrów mogę napisać więcej o seacie jeśli chodzi o jazdę i silnik wszytko mile zaskakuje ale polskie drogi psują zachwyt auto ma twarde nie mal sportowe zawieszenie które super spisuje się na dobrych trasach i ostrych zakrętach ale takich mamy 20 % w naszym kraju a reszta wygląda czasem jak poligon co niszczy komfort jazdy ale wracając do opinii co do technicznej strony to seat mile zaskakuje silnik chodzi cicho i elastycznie przy czym mało pali a po za tym co uwielbiam najbardziej nie ma ich tak dużo jak passatów czy A4 które juz zbrzydły mi ( poprzednio passat i A4 ) . Kolejny plus stosunek ceny do wyposażenia i rocznika za 45 tys możemy kupić 2010 rok z super wyposażeniem i małym przebiegiem
4,9
~Sebastian
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Seat Exeo
Według mnie EXEO ST to bardzo udany i trafiony model. Jest ładny, komfortowy, bazuje na sprawdzonych rozwiązaniach z AUDI (to w praktyce jest A4 model B7). Jakością wykonania oraz jakością użytych materiałów znacznie przewyższa większość marek i modeli z tej klasy. Wnętrze samochodu nie poraża przestrzenią, ale nie jest jest małe. Rozumiem, że każdy widzi co kupuje i czy miejsca jest wystarczająco, czy jednak musi mieć karawan w postaci Mondeo lub Superba. Do tego dochodzi ekonomika spalania oraz radość z jazdy (mocny, elastyczny i relatywnie cichy diesel). Auto mam maksymalnie wyposażone - wersja STYLE doposażona w skrętne biksenony, chłodzony schowek, pakiet schowków, dźwiękoszczelną przednią szybę oraz przyciemniane szyby. W całości daje to dużą przyjemność z jazdy i komfort użytkowania.

Raporty spalania Seat Exeo

Liczba raportów: 75
Średnie spalanie dla Seat Exeo
7,7 – 9,2
l/100 km
5,8 – 7,5
l/100 km
10,7 – 11,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
ST Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Seat Exeo
Auto bardzo fajnie jedzie,przyjemne. Szukałem właśnie takiego co jest dość unikatowe i dobre w prowadzeniu. Oponki 225/40 R18 jazda normalna bym powiedział 40% miasto jazda zrównoważona i 60% autostrada jazda 140-150km/h no to wychodzi ok 6.8L/100km. Jazda dynamiczna w mieście ok 30% 70% autostrada 160-200km/h no to wychodzi 8.2L/100km,tym autem źle się jeździ powoli, ono jest stworzone do szybkiej jazdy świetnie się trzyma drogi i jest dobrze wygłuszone i jazda autostradą 180 to dla niego spacer :) pozdrawiam !
5,6
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Seat Exeo
Bardzo oszczędne auto w trasie. Niestety auto nie nadaje się do jazdy na krótkich odcinkach w mieście - ten silnik jest tak wydajny, że efektem ubocznym tego jest fakt iż bardzo długo się nagrzewa (2,0 TDI 143km common rail). Zimą w mieście nie sposób doprowadzić ten silnik do właściwej temperatury pracy. Ale wróćmy do spalania. Dynamiczna jazda po PL: 120-140km/h, częste wyprzedzanko - ok 6,0-6,5L/100km. Miasto normalna jazda: ok.7,0-7,5L/100km. Płynna, przepisowa jazda poza miastem udało się osiągnąć 4,4L/100km, piszę "udało się bo po prostu rzadko jeżdżę w ten sposób. Warto zaznaczyć dobrą dynamikę tego auta - od 0 do 100km/h zbiera się lepiej niż większość podobnej wielkości aut z koncernu VAG i poza nim.
6,1
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Seat Exeo
Do tej pory średnio wg komputera 6.4. W mieście w zależności od korków przy normalnym stylu jazdy 7 - 8.5l. Poza miastem jadąc 80-90km/h na 5 biegu (1600-1800rpm) komputer pokazuje 4.5l. Na odcinkach 1-2km na nie rozgrzanym silniku 7-8l, 20-30km z czego 30% cykl miejski 70% pozamiejski 5.5-6.5l. Jadąc na 5 biegu 2000rpm mamy 105 na 6 odpowiednio 125. Przy 150km/h 2400obr/min. Dodam że mam opony 205/55/16 oraz różnica spalania między komputerem a rzeczywistym wyliczonym przy tankowaniu wynosi 0.1l - na granicy błędu
Seat Exeo