Szukaj

Lista ocen Seat Ibiza II Hatchback Facelifting (142) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 140 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~markizz
Seat Ibiza II
Hatchback Facelifting 1.8 T 20V 156KM 115kW
Zacznę od tego, że w tym aucie raczej nie zaznamy komfortu. Jest niskie, strasznie twarde. Przejechać po jakiś dziurach miejskich jest już wyczynem. Trzeba sie martwić żeby nie zgubić zderzaka :) Lecz w tym aucie o to chodzi... Jest to auto \"sportowe\" Kupując ten samochod nie liczyłem na komfort z jazdy... To zawieszenie daje spore możliwości prowadzenia auta w zakrętach. Z dobrymi oponami super się prowadzi. W ogóle \"nie czuć\" bujania na...
4,0
~sever
Seat Ibiza II
Hatchback Facelifting 1.4 60KM 44kW
Kierowniczy układ jest precyzyjny i wymaga tylko wymiany sworzni- co 50 kkm jak w zegarku. Zawieszenie jest stosunkowo sztywne i przy nowym aucie mogło być denerwujące natomiast mam 200 kkm i dopiero teraz wylał mi sie tylny amortyzator. Podejrzewam że od wożenia cięzarów na tylnej kanapie i w bagażniku, bo spręzyny tylnie dość szybko sie opuściły.
5,0
~Ania
Seat Ibiza II
Hatchback Facelifting 1.4 16V 75KM 55kW
To chyba najlepsza sprawa w Ibizie. Sztywne i dość twarde zawieszenie powoduje, że auto trzyma się drogi jak przyklejone. Tłumienie na polskich dziurach jest przyzwoite. Przy większych prędkościach zużyty przynajmniej u mnie układ kierowniczy wymaga pewnego trzymania kierownicy na nierównościach, gdyż auto ucieka wówczas na boki.
4,0
~tdiesel@op.pl
Seat Ibiza II
Hatchback Facelifting 1.9 TDI 90KM 66kW
W sumie to nie wiem jak do tego podejść. Jeśli mam patrzeć na auta klasy Ibizy, to układ jest rewelacyjny, ale jeśli porównamy z innymi większymi autami, to wypada średnio, bo skacze na dziurach. Ogólnie auto sztywno zestrojone - bardzo dobrze na drodze się trzyma, ale za to troszkę bardziej polskie dziury się odczuwa.
5,0
~marcin
Seat Ibiza II
Hatchback Facelifting 1.4 60KM 44kW
Bardzo dobre zawieszenie, twarde ale zarazem sprężyste tzn auto nie przechyla się na zakrętach ale czuć nie raz większe nierówności, mniejsze są dobrze tłumione w czym zasługa opon 185/60/14. Przy 140 można spokojnie wchodzić w zakręty przy suchej nawierzchni i to przy braku wyczuwalnych przechyłów czy pisku opon.
4,0
~arczi
Seat Ibiza II
Hatchback Facelifting 1.9 TDI 90KM 66kW
Ibizka III (wlasciwie to II liftingowana) Siedzi na dosyc twardym zwartym i wytrzymalym zawieszeniu o nieco sportowym charakterze. Autko swietnie trzyma sie drogi, dobrze znosi zakrety. Sam silnik TDI w odniesieniu do calej masy pojazdu stanowi cięzki i gleboko posadzony element wagowy...
4,0
~kyjo
Seat Ibiza II
Hatchback Facelifting 1.9 TDI 90KM 66kW
mam założone letnie dość szerokie "kapcie" na niskim profilu, dodatkowo jest dość sztywny, na zakretach można spokojnie siedzieć w fotelu bez nagłych niespodzianek, oczywiście do rozsądnych prędkości, nie polecam opon w rozmiarze 205/45/15 są za szerokie i obcierają na przedniej osi obudowę silnika
4,0
~Tomek S
Seat Ibiza II
Hatchback Facelifting 1.4 60KM 44kW
Jak na nasze drogi naprawde dobrze radziło sobie zawieszenie, raz wymieniłem tylko komplet na przód ale to było po wjechaniu w mega wielką dziurę po krtórej pękła sprężyna wiec wymieniłem cały przód oczywiście za rozsądne pieniądze, poza tym nie miałem problemów z zawieszeniem
3,0
~matysxxx
Seat Ibiza II
Hatchback Facelifting 1.4 60KM 44kW
Zawieszenie seata dosyć miękkie, przez co przy pokonywaniu zakrętów z większą prędkością auto wykazuje lekkie przechyły...ale też silnik nie czyni z tego auta auta sportowego...w normalnym użytkowaniu radzi sobie bardzo dobrze z polskimi nierównościami...
5,0
~Dominik
Seat Ibiza II
Hatchback Facelifting 1.9 TDI 110KM 81kW
Przy tym silniku zawieszenie sportowe idealnie trzyma się drogi, każdy zakręt z większą prędkościa to tylko przyjemność, niestety na dziurach troche telepie ale coś kosztem czegoś, jak chce się mieć swoje małe F1 to nie limuzyne.
Seat Ibiza II Hatchback Facelifting