Szukaj

Lista ocen Seat Ibiza IV (111) - Całokształt

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~arturgadek
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d Facelifting 2.0 TDI CR 143KM 105kW
Pomimo wielkości auto sprawdza się w trasie, dla 2 osób idealne choć 3 pasażerów z tyłu też można zapakować. Bezpieczne podróżowanie na autostradzie, zalety auta w prowadzeniu i spalaniu odczuwam dopiero powyżej 120-140kmh. Auto raczej dla młodych ludzi nie dla eko driverów gdyż szkoda diesla dla obrotów 1000-1500. Bak 45l przy odpowietrzeniu zalewamy 55l i robimy na trasie 1000km.
5,0
~pawciu.k@interia.pl
Seat Ibiza IV
SportTourer Facelifting 1.2 TSI 105KM 77kW
Spoko samochodzik. W wersji FR prezentuje się naprawdę agresywnie szczególnie z przodu, zderzak i światła LED znakomicie to podkreślają. Siedzenia z zacięciem sportowym dobrze trzymają również na zakrętach. Kierownica mała, gruba i z tym ucięciem na dole:-) Bagażnik pomieści bagaże dla trzech osób na wakacyjne wypady. Przyspieszenie dobre tak jak i elastyczność.
5,0
~MaciekARDC
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TDI 105KM 77kW
Ibiza użytkowana właściwie przez żonę, która ma generlanie bardzo dobrą opinie na temat tego auta. Moim zdaniem Ibiza jest dużo ładniejszym autem niż jej starszy brat VW Polo, ale to kwestia bardzo osobista. W ciągu 2 lat użytkowania nie sprawiała żadnych problemów. Zwinne, miejskie autko, które pali niewiele. Dobrze wyposażone i estetyczne. Warte polecenia.
4,0
~ab
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d 1.2 MPI 70KM 51kW
Auto sprawuje się idealnie jako miejskie "jeździdełko" i z tym zamiarem było kupowane. Jednocześnie sporadyczne wypady w dłuższą trasę nie są męczące, samochód daje naprawdę sporą przyjemność z jazdy. Doskonały dla przeciętnego użytkownika, który ma przemieścić się z punktu A do punktu B, a przy okazji ceni sobie walory estetyczne i użytkowe pojazdu.
4,0
~LukasF
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d Facelifting 1.2 TSI 105KM 77kW
Autko uzytkuje od 4 lat. Wersja FR. Zakupione było w salonie. Na chwilę obeną przebieg 50 tyś. Silnik 1.2 TSI 105KM lecz zostało poddane chiptuningowi i generuje 123 KM oraz 207 Nm. Skrzynia 5b manual. Autko smiga jak ta lala. Ogólnie nie mam zastrzezen. Ostatnio padała pompa wspomagania i została wymieniona. Zamiennik pompy w ASO to 2tyś.
3,0
~Maxc
Seat Ibiza IV
SportTourer 1.6 TDI CR 90KM 66kW
Samochód wygląda ładnie , robi wrażenie na pierwszy rzut oka. Niestety po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów, nie widzę w nim nic nadzwyczajnego. Przestrzeń w kabinie kiepska jak na wielkość pojazdu i ciężar (zmora współczesnych samochodów) , spalanie miało być bardzo niskie a jest jednie zadowalające, samochody starcze potrafią spalić mniej .
4,0
~Tynkaie
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d 1.6 TDI CR 90KM 66kW
Ogólnie trochę mało przestrzeni w środku w stosunku do konkurencji w danym segmencie. Materiały ok, ergonomia jak i spasowanie bez uwag. Przerysowana karoseria może się podobać aczkolwiek utrudnia manewry podczas parkowania. Wersja z ładnymi alufelgami jak i oryginalnie przyciemnionymi szybami jest wizualnie atrakcyjna.
5,0
~artisten
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d 1.2 MPI 70KM 51kW
Moim zdaniem dobry wybór dla zrównoważonego kierowcy. Atrakcyjny design i wysoka jakość wykonania, bezawaryjność sprawdzona w poprzednich modelach oraz bardzo bardzo ekonomiczna eksploatacja to niewątpliwe atuty tego samochodu. Uniwersalne nadwozie hatchback pozwala na przewiezienie wszystkiego co potrzebne, a wygląd cieszy oko.
5,0
~piotrek piterski
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Wygląda inaczej, ale nie można o tym aucie powiedzieć, że jest małe. Przynajmniej w środku. Pełne 3 lata nagrywania filmów dla dorosłych z moją dziewczyną w pełni to udowadniają. Ucinając dyskusje, podrzucam niezbite dowody: lnstagram;znieprawiona - można tam sobie śmiało zobaczyć. Pozdrawiam.
Dziennik kosztów dla Seat Ibiza IV
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
5,8
l/100km
7,0
l/100km
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~PaKo
Seat Ibiza IV
SportTourer 1.4 MPI 85KM 63kW
Auto zgrabne, pakowne, zwrotne, nawet żwawe. Spalanie na poziomie diesla (6,2 mieszane), części raczej tanie (rozrząd + pompa wody = 400 PLN, tłumik końcowy 120 PLN, ...). Ciekawe wykończenie wnętrza, bezawaryjny (mam nadzieję) silnik. Zobaczymy za kilka lat na jaką ocenę końcową zasłuży.
Seat Ibiza IV