Szukaj

Ocena kierowcy - Seat Leon III ST Facelifting

Tomasz, 6 lat temu
Silnik 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Seat Leon III ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 110kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Sportowy wygląd wersji FR z kolorem pirineos grey (ciemny szary) prezentuje się bardzo ciekawie. Liczne i wyraźne przetłoczenia, których ciężko szukać u konkurencji, nadają dodatkowego charakteru. Na duży plus zasługują światła w pełni LEDowe z przodu i z tyłu, które doskonale świecą i świetnie wyglądają.
5,0
Całokształt
Ciekawa alternatywa dla Golfa. Wersja FR ładniejsza. Niemiecka jakość i podzespoły w ładniejszym opakowaniu. Sportowy charakter. Super światła LED.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny i elastyczny dzięki momentowi obrotowemu 250 Nm. Przy niskiej wadze samochodu daje zadowalające przyspieszenie 8,2s do 100km/h przy rozsądnym spalaniu.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, krótki skok lewarka. Skok sprzęgła mógł być nieco krótszy, dodałoby to jeszcze więcej sportowego charakteru.
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutu. Wersja FR z lekko usportowionym zawieszeniem, dobrze się trzyma i przyjemnie prowadzi. Możliwość wyborów trybów jazdy, których różnica jest odczuwalna nawet dla laika.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Grupa VAG więc wszystko przemyślane, dobrze dopasowane.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja w porządku, nawiew stosunkowo cichy, bez zastrzeżeń. Jedyny minus to lekko parujące szyby podczas deszczu, konieczna jazda z włączoną klimatyzacją.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie fotele, lekko kubełkowe, dobrze trzymają i ładnie wyglądają. Przestrzeni dużo zarówno z przodu jak i z tyłu. Według mnie pozycja za kierownicą mogła być nieco niższa.
4,0
Wyciszenie
Jak na tę klasę samochodu, jest bardzo dobrze. Przy prędkościach autostradowych silnika nie słychać, jedynie szum powietrza, ale nie jest uciążliwy. Żeby była jasność - wyciszenie mercedesa to wyższy poziom.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Od zakupu 5000 tys. km średnie spalanie 7.4. Jazda po Poznaniu i okolicach, cykl mieszany, styl jazdy wykorzystujący możliwości samochodu. Minimalne 6.1 trasa Poznań Wrocław do 120km/h. Autostrada 140km/h 6.8, autostrada 170km/h 8.5, autostrada 170km/h 4 osoby, pełen bagaż, klima 9.2. Samochód lekki, silnik elastyczny od praktycznie 1700 obr./min
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra. Wersja FR w porównaniu do głównego konkurenta Golfa R-line znacznie tańsza, a praktycznie podzespoły są te same. Co więcej SEAT ma ciekawsze warunki finansowania, ubezpieczenia, daje dłuższą gwarancję.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory nic, z drugiej strony zdziwiłbym się gdyby przy przebiegu 5000 km coś się zepsuło..
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory nic, z drugiej strony zdziwiłbym się gdyby przy przebiegu 5000 km coś się zepsuło..

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 EcoTSI 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Seat Leon III ST Facelifting