Szukaj

Raporty zużycia paliwa Seat Leon III ST Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 EcoTSI 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,5
Deklaracja producenta
5,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.5

Lista raportów zużycia paliwa (13)

5,2
Seat Leon III
ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Niezwykle oszczędny przy umiejętnej jeździe silnik który zaskakuje dynamiką i elastycznością sprawia, że eksploatacja tego auta to czysta przyjemność - okres 5 lat i ponad 85 tyś przebiegu na różnych trasach.
6,1
Seat Leon III
ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Samochód posiadam od października 2018. Do dzisiaj (tj. czerwiec 2021) przejechane 85 000 km. Wersja FR na felgach 18 cali z manualną skrzynią. Brak jakichkolwiek awarii, brak ubytków oleju. Do tej pory jedynie wymiana oleju i filtrów. Spalanie podczas spokojnej jazdy w trasie - 6,2 Spalanie podczas jazdy autostradowej (130-160) - 7,4 Spalanie podczas jazdy autostradowej w Niemczech (130-200) - 7,8-9 Spalanie w mieście - brak danych (jeżdżę okazjonalnie) Samochód polecam w 100%. Jedynym minusem dla mnie są słabe tylne sprężyny w zawieszeniu. W momencie gdy z tyłu siedzi żona z dzieckiem + kilka rzeczy w bagażniku, samochód już ewidentnie "siedzi" co nie wygląda ładnie a brakuje mu jeszcze sporo kg do maksymalnej ładowności.
6,4
Seat Leon III
ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Trasa autostradą głównie 140km/h (czasem zwolnienie, czasem przyspieszenie) około 7,5l/100. Przy spokojniejszej (tempomat na 125), znacznie częściej włącza się tryb dwucylindrowy przez co spalanie spada do 5,3-5,6l/100. W mieście przy bardzo dynamicznej jeździe (ale nie szaleńczej) od dłuższego czasu 7-7,5l/100. Przy rozsądnej, ale nie emeryckiej schodzi do okolic 6-6,5. Jadąc poza drogami ekspresowymi i autostradami, zgodnie z przepisami i nie spiesząc się zbytnio, można zejść ciut poniżej 5 - na trasie Łódź - Rawa Mazowiecka udało mi się osiągnąć 4,8l/100, ale jazda była nastawiona na sprawdzenie jak nisko zejdzie, ale bez przesadnego emerytowania i ekodrajwingu.
6,0
Seat Leon III
ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Oszczedniejszy niz poprzedni bez dsg
6,3
Seat Leon III
ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
6,3
Seat Leon III
ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Trasa Polska Hiszpania
Dziennik kosztów dla Seat Leon III ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
6,0
Seat Leon III
ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Ostatnio często zdarza mi się osiągnąć w mieście 5l/100 km - jeżdżąc godz. 19 - 22.00. 4,9 to wynik trasy 185 km (z czego ok. 45 km to ekspresówki a reszta dr. krajowe - przy prędkości przelotowej 120 km/h plus kilka wyprzedzeń i jakiś czas (ze 20 min w sumie) wleczenia się za konwojami. 8,0 l to jazda w mieście w pośpiechu (raczej b. szybka) i stanie na światłach. Spalanie jest super ale dopiero po dystansie 15 tys. Wcześniej myślałem że silnik jest trefny bo w porównaniu do takiego samego auta jakim jeździłem poprzednie 3 lata lecz w manualu spalanie było tragicznie wysokie. Teraz jest niższe niż w poprzedniku i to znacznie.
7,4
Seat Leon III
ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
7,3
Seat Leon III
ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Średnia w cyklu mieszanym w okolicy 7.4 L. Jeśli jeżdżę w większości po mieście to 8.5 natomiast normalna, spokojna jazda na trasie to 6.5. Przy dynamicznej jeździe na trasie 7.5 ale to już bez żałowania.
7,8
Seat Leon III
ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Uwaga!! Zmieniłem MT na AT w takim samym modelu auta z tym samym silnikiem. Jedyna różnica do średnica obręczy z 17 na 18 cali. 1. Nie ma najmniejszych szans na uzyskanie chociaż zbliżonych wyników spalania do MT! Auto pali średnio od 0.7 do 1.4 l więcej przy zbliżonym stylu jazdy. 2. Auto oszukuje z wynikami spalania od 0.4 do 0.7 l/100 km. Poprzednie przekonywali wynik max. o 0.1l/100 km!!! 3. Subiektywne odczucie dynamiki znacznie niższe w ĄT. 4. Poczucie wyższego komfortu w mieście i trasie (obroty na lat. biegu niższe w AT o 450 - więc jest ciszej) skupione jest znacznie wyższymi wynikami spalania w trasie!!! Nie kupujcie DSG bo doradca zapewniał że z MT NIE MACIE SZANS uzyskać tak dobrych wyników spalania. To bujda!!!! Za 2 lata wracam do MT!
Seat Leon III ST Facelifting